Connect with us

ALL MEDIA

Serialul Arme născute din foc, revine cu un nou sezon, în grila HISTORY

Published

on

 

History  difuzează al doilea sezon al serialului-concurs “Arme născute din foc” (“Forged in Fire”), în care cei mai buni armurieri se întrec pentru câştigarea premiului de 10.000 de dolari şi a titlului suprem de campion al show-ului. Acesta are premiera pe 19 octombrie și va continua să ruleze în fiecare miercuri de la ora 22:00.

 

În acest show competiție, cei mai buni armurieri se întrec în construirea unor arme puternice și rezistente, de la securi vikinge la săbii de samurai și pumnale indiene. În fiecare săptămâna vor fi arme noi, concurenți noi și țeste inedite pentru creațiile lor. În fiecare episod, patru noi concurenți se luptă pentru a dovedi că pot construi arme cu propriile mâini, mai bine decât oricine altcineva.

Acesta este serialul care transformă măiestria, farmecul și emoția construirii armelor într-o luptă contra cronometru a inteligenței, inventivității și ingeniozității. Participanții au de trecut o serie de provocări eliminatorii, folosind doar uneltele puse la dispoziție de organizatori. Fiecare provocare constă în crearea unei componente din arma finală. Evaluată de un juriu de experți renumiți în arme, cursa pentru a crea arma castigătoare a fiecărui episod este o călătorie prin istoria armelor sub constrângeri de timp imposibile și cu un final exploziv.

Unit Stills from Season 01, Forged in the Fire

Unit Stills from Season 01, Forged in the Fire

 

Fiecare episod va începe cu cei patru concurenți construind arme în probe eliminatorii cu o durată de 3-4 ore. Cu ajutorul aparatelor moderne de prelucrare a metalelor și având o sarcină precisă, concurenții trebuie să creeze din diverse materii prime lame care să reziste testelor dificile ale juraților. Doar doi concurenți vor merge în runda finală, unde vor concura pentru a crea o armă legendară și pentru a câștiga titlul suprem de campion “Forged in Fire”.

În primul episod al celui de-al doilea sezon, concurentii vor începe prin a transforma arme greșite din sezonul precedent în arme funcționale, letale. După această primă etapă, rămân în joc doi concurenti care vor avea cinci zile pentru a construi de mână o sabie Cutlass.

 

Foto Credit: History

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending