Marti, 6 octombrie, serialul turcesc “Furtuna pe Bosfor” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
In intervalul 20:00 – 22:00, serialul “Furtuna pe Bosfor” a inregistrat 7,3% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7,3 puncte de rating si 15,5% cota de piata, pe targetul National.
In intervalul mai sus mentionat, productia a adunat in fata micilor ecrane o medie de peste un milion (1.350.000) de telespectatori. In minutul de aur, atins la 21:36, 1.651.000 de romani urmareau cu sufletul la gura serialul “Furtuna pe Bosfor”.
Cifre detaliate pentru publicul comercial, aici!
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
20:00-22:00 | Kanal D | 7,3 | 15,6 |
Pro TV | 6,9 | 14,8 | |
Antena 1 | 4,8 | 10,3 | |
Antena 3 | 2,9 | 6,2 | |
National TV | 2,0 | 4,2 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: All Urban | ||
Date: 06.10.2015 | ||
Interval: 20:00-22:00 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL NATIONAL PE URMATOAREA PAGINA!”]
In intervalul 20:00 – 22:00, serialul “Furtuna pe Bosfor” a inregistrat 7,3% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7,3 puncte de rating si 15,5% cota de piata, pe targetul National.
In intervalul mai sus mentionat, productia a adunat in fata micilor ecrane o medie de peste un milion (1.350.000) de telespectatori. In minutul de aur, atins la 21:36, 1.651.000 de romani urmareau cu sufletul la gura serialul “Furtuna pe Bosfor”.
Cifre detaliate pentru publicul comercial, aici!
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
20:00-22:00 | Kanal D | 7,3 | 15,5 |
Pro TV | 6,6 | 14,1 | |
Antena 1 | 5,1 | 10,8 | |
Antena 3 | 2,5 | 5,2 | |
Romania TV | 2,0 | 4,3 |
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Mai voi nu santeti normali masterchef afost pe primul loc pe timppl serialului numai scrieti prosti , serialul afost pe trei cu toti bosorogi care se uita lael , . pe toate targheturile , intr o buna zi nu mai crede nimeni in voi