HomeTELEVIZIUNEEmisiuni“Serviciul Roman de Comedie” si “Tanti Florica”, din nou lideri de audienta (galerie foto)

“Serviciul Roman de Comedie” si “Tanti Florica”, din nou lideri de audienta (galerie foto)

Seara comediei la ProTV a adus in casele romanilor mult ras si voie buna pentru ca agentii lui Toni Grecu de la “Serviciul Roman de Comedie”, dar si “Tanti Florica” si-au facut din nou de cap cu umorul. Cele doua show-uri au fost iarasi pe placul celor mai multi romani si s-au detasat in topul audientelor.

 

“Serviciul Roman de Comedie” a fost lider absolut de audienta, astfel ca aproape 2 milioane de romani au urmarit editia de miercuri seara in minutul de maxima audienta, 21.23, atunci cand ProTV inregistra pe publicul sau tinta un varf de 10 puncte de rating si 20,9 % cota de piata, triplu fata de Antena 1 care avea tot atunci 3 puncte de rating si 6,3 % cota de piata si se calsa a treia, dupa Kanal D.

Pe intreg intregul intervalul de difuzare, SRC a fost imbatabil, iar romanii au gustst din plin aventurile familiei Cometa, dar si peripetiile lui Costel in Las Vegas sau pe cele ale Veronicai. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, SRC a fost lider cu o adienta medie de 7,7 puncte de rating si 16,9 procente din cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu 5,1 puncte de rating si 11,2 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban ProTV a condus cu o medie de 7,3 puncte de rating si 14,6 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat abia a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 4,7 puncte de rating si 9.4 % cota de piata.

Tanti Florica a tinut in continuare isonul celor de la “Serviciul Roman de Comedie” ocupand in intervalul orar in care a fost difuzata pozitia fruntasa in topul audientelor la nivelul tuturor categoriilor de public. In minutul de aur, 22.01, aproape 2 milioane de telespectatori de la nivelul intregii tari erau cu ochii pe ProTV.

7,4 puncte de rating şi 16,5 procente din cota de piata a obtinut, in medie, ProTV pe publicul comercial din mediul urban, spre deosebire de Antena 1, clasata pe locul al II-lea, cu doar 4,5 puncte de rating şi 9,9% din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Tanti Florica a fost fata de fata, cu o medie de 6,2 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piata. Si de aceasta data Antena 1 s-a clasat pe locul al II-lea, cu 4,6 puncte de rating şi 9,6% cotă de piata.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

laura.anton@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns