Connect with us

AUDIENȚE TV

Show-ul VEDETA POPULARA de la TVR 1 – pe podiumul audienţelor

Published

on

Foto Credit: TVR
 

O familie de rapsozi populari din Bistriţa a impresionat juriul şi publicul la ediţia a opta Vedeta populară.

Concursul talentelor din folclor, difuzat de TVR 1 sâmbătă, 2 iunie a fost în top 3 al celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional. Partea a doua a show-ului prezentat de Iuliana Tudor a urcat pe locul 2, la nivel naţional şi urban, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

 

  • Are peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei! Sâmbătă, 2 iunie, bistriţeanca Lenuţa Purja, în vârstă de 50 ani, s-a calificat în semifinala concursului interpreţilor de folclor care îşi doresc să devină Vedeta populară.
  • Tot în weekend (duminică, 3 iunie) a fost ales şi cel de-al nouălea semifinalist al concursului Vedeta populară: Alin Enciu, de meserie pompier, dar mândru locuitor al Ţinutului Pădurenilor. Deşi cântă doar de doi ani, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. 

 

A opta ediţie a noului sezon Vedeta populară a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa micilor ecrane în etapa premergătoare semifinalei. Pentru a afla deznodământul serii de 2 iunie la Vedeta populară (care este cel de-al optulea semifinalist), în minutul de aur (înregistrat la 22.40, nivel naţional), la TVR 1 se uitau 1.250.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi unei cote de piaţă** medii de 17,4%.

Pe intervalul de desfăşurare a emisiunii Vedeta populară, 21.00-22.50, la nivel naţional, TVR 1 a ocupat poziţia a treia, show-ul prezentat de Iuliana Tudor fiind urmărit în medie de 748.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 10,5%).

Partea a doua a concursului de talente dedicat interpreţilor amatori din folclorul românesc (transmisă de TVR 1 între 22.00 şi 22.50) a captat, în medie, interesul a 994.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 5,6%, share mediu – 13,5%) şi a 411.000, pe target urban (rating mediu – 4,3% şi 10,7% cotă de piaţă). Cu aceste cifre, partea a doua a concursului Vedeta populară a ocupat locul 2 pe intervalul menţionat, atât la nivel naţional, cât şi urban.

 

 

Cele mai importante momente din ediţia a opta Vedeta populară de la TVR 1

 

Povestea emoţionantă a Lenuţei Purja, un rapsod popular din Bistriţa, interpretarea alături de fiul ei la prima probă, dar şi alături de mama şi fiul ei, în proba a doua, i-au adus aplauze din partea publicului, dar şi aprecierea unanimă a juriului. Grigore Leşe a exclamat că „pentru prima oară se prezintă la emisiune o familie de horitori adevăraţi”, Niculina Stoican a calificat momentele Lenuţei Purja drept fascinante, iar Mircea Dinescu a recunoscut că apariţia familiei de rapsozi „l-a fulgerat”, declarând că se simte mândru că este român urmărind aceşti „oameni de la începutul lumii” pe scena de la Vedeta populară.

Vine din satul în care s-a născut Rebreanu şi face parte dintr-o familie de rapsozi: bunica, mama şi nepotul. Toţi sunt îndrăgostiţi de folclor şi toţi cântă. Au venit împreună şi la Vedeta populară de sâmbătă, dar concurenta a fost doar mama: Lenuţa Purja, care s-a şi calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lenuţa Purja are 50 de ani şi spune despre ea că este un om simplu şi modest. Mama ei este rapsod popular, singurul care a mai rămas în viaţă din zona lor. Lenuţa a rămas văduvă la 30 de ani şi şi-a crescut singură băiatul. Acum cântă împreună cu el. Au peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei. E fericită că a prins lumea satului aşa cum era odinioară, cu nunţile tradiţionale, cu obiceiurile de iarnă, când colinda prin zăpada până la brâu şi se bucura la primirea unui colac. Mentorul ei artistic este mama ei. Toată viaţa ei este o luptă, dar s-a învăţat ca, atunci când dă de greutăţi, să horească şi parcă totul devine mai uşor.

Împreună cu fiul ei, Lenuţa a interpretat în faţa publicului şi a juriului un „Cântec de nuntă”. Proba a doua a susţinut-o tot alături de familia ei: pe lângă fiul ei, pe scenă, în calitate de parteneră, a urcat mama ei. Momentul emoţionant al celor trei generaţii pe scena Vedeta populară poate fi urmărit aici:

Lenuţa Purja este câştigătoarea ediţiei a opta Vedeta Populară, pe care telespectatorii au putut-o urmări la TVR 1 sâmbătă, 2 iunie. O vom reîntâlni în semifinala Vedeta populară a celui de-al doilea sezon, show pe care Iuliana Tudor îl va prezenta la TVR 1 duminica viitoare.

Duminică seară, în cea de-a anoua ediţie Vedeta populară, şi hunedoreanul Alin Enciu, de meserie pompier, s-a calificat în semifinala concursului de talente din folclorul românesc de la TVR 1. Mândrul locuitor al Ţinutului Pădurenilor, Alin Enciu cântă doar de doi ani, dar a primit aprecieri atât din partea juriului, cât şi a publicului, astfel că va merge mai departe în concurs.

Vedeta populară continuă cu o nouă etapă – semifinala, pe care Iuliana Tudor o va prezenta la TVR 1 duminică, 10 iunie, de la ora 21.00.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending