Connect with us

ALL MEDIA

Şi în paradis e sărăcie: Delta Dunării, la „România te iubesc”(galerie foto)

Published

on

 

România este singura ţară europeană care are o deltă fluvială intactă, iar Delta Dunării este singura deltă din lume declarată rezervaţie a biosferei, sub egida UNESCO. Deşi tărâmul dintre cele trei braţe reprezintă una dintre cele mai mari zone umede ale lumii, un adevărat paradis întins la picioarele românilor, locuitorii ei nu ştiu să profite şi par a se încăpăţâna să trăiască precum primitivii.

Duminică, chiar în ziua de Paşte, telespectatorii Pro Tv vor putea urmări o anchetă uimitoare şi impresionantă despre viaţa oamenilor Deltei, difuzată în cadrul emisiunii România, te iubesc!.

Din nefericire, peisajele idilice reprezintă singura parte pozitivă de care au parte locuitorii. Viaţa lor este departe de a fi paradisul ce-i înconjoară, de vreme ce mai mult de jumătate dintre cele 14.900 de suflete ale Deltei se zbat să supravieţuiască, bând de cele mai multe ori apă din Dunăre sau, şi mai grav, vânând câte o lebădă. La acest capăt de lume, bătrânii privesc neputincioşi şi resemnaţi apele ce-i înconjoară, obişnuiţi cu lipsa drumurilor şi a canalizării, în timp ce copiii sunt ţintuiţi tot aici din cauză că nu au acces la educaţie. Şcolile, electricitatea, farmaciile, medicii şi chiar banalele brutării sunt, în Deltă, rara avis.

În ciuda faptului că încă din 2004, nu mai puţin de 200 de milioane de euro ar fi trebuit să ia drumul Deltei, destinaţi îmbunătăţirii vieţii oamenilor, investiţiilor în infrastructură, utilităţi publice şi dezvoltarii turismului, speranţa oamenilor într-un viitor mai bun pare dusă pe apa sâmbetei. Planurile măreţe nu au depăşit niciodată stadiul de hârtie, iar locuitorii au rămas în aceeaşi mocirlă existenţială, din care nici nu dau semne că şi-ar dori să iasă.

Pensia sau alocaţia copiilor reprezintă pentru cei mai mulţi singura sursă constantă de venit. Cei mai afectaţi de această situaţie sunt copiii, care cu greu au acces chiar şi la clasele primare, iar uneori cornul şi laptele oferite de instituţie reprezintă unica masă sigură din zi. Sărăcia lucie este cea care domneşte în acest paradis natural, iar localnicii, fără loc de muncă şi fără perspectivă, fără aspiraţii şi fără scăpare, fără intenţia de a profita de bogăţia înconjurătoare, lipsiţi de confortul şi tentaţiile lumii moderne, se lasă pradă băuturii.

Adevărul dureros este că atata timp cât statul român nu se va gândi la viitorul copiilor din satele izolate, iar localnicii nu se vor mobiliza pentru a ieşi din impas, uimitorul loc va rămâne doar un brand turistic neexploatat, un trist muzeu al înapoierii.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending