HomeALL MEDIASINA.com, noul twitter chinezesc

SINA.com, noul twitter chinezesc

Revolutia mediatica a Chinei” este titlul unui interviu difuzat de CNN pe data de 11 august cu Charls Chao, directorul executiv al corporatie iSINA. Produsul IT al acestei companii, Sina.com, echivaleaza cu Facebook, Twitter si Youtube luate toate la un loc, dar si mult mai mult decat acestea.

Destinat chinezilor de pretutindeni, Sina.com este cel mai mare portal din China. Un „pui” al acestui site este weibo.com, care este utilizat de multe celebritati. Aici au cont chiar si Tom Cruise si Bill Gates. Sina.com, respectiv wibo.com isi au sediul in Shanghai, China.

Recent, acestui portal i s-a adaugat platforma de „social media”, care este o premiera pentru China.  Traficul zilnic pentru Sina este de 10 milioane de utilizatori.

„Creierul” Sina.com si Weibo.com este Charles Chao, in varsta de 45 de ani. Anul acesta a fost nominalizat de catre revista Time Magazine drept „unul dintre cei mai influenti 100 de oameni ai planetei”.

Intrebat ce simte in legatura cu acest aspect si cu faptul ca a fost invitat in emisiunea lui Oprah Winfrey, Chao a declarat pentru CNN: „Cred ca e mai mult vorba de influenta site-urilor Sina si Weibo, influenta pe care acestea i-au conferit-o Chinei. […] Avem o suta de milioane de utilizatori, printre care se numara multi oameni faimosi si influenti. Portalul ofera oamenilor posibilitatea de a se exprima liber si contribuie astfel la transformarea Chinei intr-o societate mult mai deschisa”.

Lasa un comentariu aici!

Written by

carmen.moraru@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns