Connect with us

AUDIENȚE TV

“Singur acasa”, cadoul perfect pentru telespectatorii ProTv

Published

on

 

Seria filmelor “Singur acasa” s-a dovedit un cadou perfect pentru toti romanii care vor sa intre in atmosfera Craciunului si sa se bucure de spiritul sarbatorilor de iarna. Daca saptamina trecuta primul film din seria “Singur acasa” a tinut telespectatorii ProTv tintuiti in fata micilor ecrane, nici “Singur acasa 2” nu s-a lasat mai prejos.

Peste 3 milioane si jumatate de romani au urmarit aventurile simpaticului pusti Kevin care a trebuit si de aceasta data sa-si puna mintea la contributie pentru a face fata tuturor provocarilor prin care a fost nevoit sa treaca. Pro TV a avut in minutul de aur de la 21.30, un virf de audienta de 19,3 puncte de rating si 34,5% cota de piata la nivelul intregii Romanii.

Filmul difuzat de ProTv intre 20.29-22.51 a devansat la distanta uriasa programele concurente care au obtinut o audienta de 3 ori mai mica decit ProTv. Astfel se face ca filmul “Singur acasa 2” a fost lider de audienta pe toate targeturile, la nivelul intregii Romanii inregistrind o medie de 15,3 puncte de rating si o cota de piata de 29,0 procente, de mai bine de 3 ori mai mult decit Antena 1 care obtinea doar 4,1 puncte de rating si 7,7% cota de piata. La nivelul intregii tari filmul era urmarit in medie de aproape 3 milioane de romani.

Si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, filmul “Singur acasa 2” a inregistrat o audienta medie de 14,9 puncte de rating si 33,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,1 puncte de rating si 9,1% cota de piata.

Si pe intreg publicul din mediul urban, ProTv a inregistrat o audienta medie de 13,8 puncte de rating si 27,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut doar 4,9 puncte de rating si 9,6% cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Calificarea Croaţiei în Finala Mondialului rusesc, lider absolut de audienţă, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider absolut de audienţă şi cu a doua semifinală de la CM FIFA Rusia 2018. Partida Croaţia – Anglia, încheiată cu 2-1, după prelungiri, a calificat pentru prima dată Croaţia în finala CM şi a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate categoriile de public.

Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat o medie de aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel naţional. Finala mică şi Finala CM FIFA Rusia sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD sâmbătă, 14 iulie şi duminică, 15 iulie.

A doua semifinală a Campionatului Mondial a stârnit un interes şi mai mare pentru telespectatori decât prima, astfel că a doua semifinală a avut 127.000 de telespectatori peste  prima partidă a acestei faze. Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum devine semifinala Croaţia – Anglia, disputată pe 11 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Meciul care, după prelungiri, a calificat Croaţia pentru prima dată în finala CM, a fost vizionat în medie, la TVR 1, de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* de 12,8% şi unei cote de piaţă** de 29,4%. Ca şi la nivel naţional, pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la semifinala Croaţia-Anglia, scor final 2-1: mai exact 1.349.000 de telespectatori din oraşe au urmărit jocul determinat al Croaţiei până în ultimul minut (rating 14% şi cotă de piaţă 32,1%). 625.000 reprezintă cifra corespunzătoare publicului comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 39,6%.

Finalul partidei care a decis a doua finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal a adus şi cel mai vizionat minut la nivel naţional: 23.28, când 2.932.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1, unde croaţii şi englezii duceau încrâncenata luptă de calificare în ultimul act al Mondialului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Stirile Kanal D, locul 2 pe Comercial in topul Audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Stirile Kanal D difuzate aseara, prezentate de Simona Patruleasa, au pozitionat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul publicului comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Cu 3,1% Rating si 12,0% cota de piata, principalul grupaj informativ al zilei de la Kanal D a fost preferat de publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in detrimentul urmatorului post generalist clasat.

606.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit Stirile Kanal D in intervalul 18:45- 20:00, in care au fost difuzate Stirile Kanal D, minutul de aur, inregistrat la 18:54, adunand in fata micilor ecrane 808.000 de telespectatori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,425,1283
 Kanal D3,112,0136
 Antena 12,610,3116
STIRILE KANAL DAntena 31,45,360
18:45-20:00Romania TV1,35,158
 TVR 10,72,730
 Pro Cinema0,62,225
 National TV0,62,224
 Film Cafe0,52,023
 Digi 240,51,921
Source: Kantar Media Romania    
Date: 08.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending