Intr-un studiu publicat in The Daily Mail se poate observa ca, site-urile de socializare Twitter si Facebook aduc companiilor pierderi anuale de cateva miliarde de lire sterline. Si asta, datorita faptului ca, angajatii intra pe aceste site-uri in timpul programului de munca.
In studiul efectuat, circa 57% dintre angajati au recunoscut ca, pierd in medie 40 de minute pe zi, pentru a se relaxa si pentru a se plange de companie sau sefi. Datorita acestui fenomen numeroase companii mari au interzis angajatilor, sa mai socializeze pe Twitter sau Facebook in timpul orelor de munca.
Potrivit studiului, pe langa timpul irosit pe aceste site-uri, unul din trei angajati divulga informatii importante despre companie, clienti, sefi sau colegi. Astfel, imaginea pe care o anumita companie si-a construit-o in timp, poate fi afectata in cateva secunde de cativa angajati.
In urma acestui studiu efectuat de britanici, companiile vor lua masuri drastice impotriva angajatilor, care vor utiliza Twitter sau Facebook in timpul serviciului.
Georgiana Popa