Connect with us

DIGITAL

Smartphone-ul Huawei P9 – Gadget-ul perfect pentru oamenii de afaceri

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor

Published

on

Foto Credit: Huawei
 

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor. 

Doar producătorii de top la nivel mondial pot ajunge să îndeplinească astfel de standarde ridicate, ceea ce înseamnă că disponibilitatea pe piață a acestor dispozitive performante este destul de redusă. Unul dintre acestea este smartphone-ul Huawei P9, succesorul modelui Huawei P8. Acesta din urmă a fost un model care s-a vândut foarte bine, însă, modelul Huawei P9 înregistrează vânzări și mai mari decât predecesorul său.

Oamenii de afaceri nu sunt prea încântați de dispozitivele care au un design prea complicat. Un smartphone nu trebuie să aibă doar funcții sofisticate, ci trebuie să fie modern și să vină cu ceva în plus față de alte dispozitive. Când vine vorba despre Huawei P9, dorințele lor sunt îndeplinite datorită sistemului dual camera cu lentile Leica și a cititorului de amprente, situate pe carcasa din spate a smartphone-ului. Printre alte caracteristici care fac din Huawei P9 un dispozitiv ultramodern este și cel mai nou sistem de încarcare, de tip USB-C, pe care îl găsim încorporat doar într-un număr redus de modele. Avantajul acestui dispozitiv este reprezentat de simetria care îi permite mărirea vitezei de transfer a datelor în momentul conectării la un computer și care simplifică procesul de conectare. Smartphone-ul Huawei P9 este disponibil pe plan local în două variante de culoare: Titanium Grey și Mystic Silver.

Huawei P9 are un ecran de 5.2 inch. Dimensiunea display-ului permite utilizarea acestuia cu o singură mână, dar în același timp este suficient de mare ca utilizatorul să poată citi cu ușurință textele sau mesajele mai lungi. Acest lucru este posibil datorită rezoluției FHD. Ecranul este protejat datorită ultimei generații de ecrane rezistente la zgârieturi, Corning Gorilla Glass 4, care are o importanță majoră în mediile de lucru unde smartphone-urile pot fi deteriorate cu ușurință.

În timp ce display-ul este protejat de sticla cu proprietăți speciale, datele utilizatorului sunt securizate datorită senzorului de amprente avansat și rapid. Acest tip de securizare a datelor a devenit deja o procedură standard într-o mulțime de companii și viteza de răspuns a senzorului încorporat în smartphone-ul Huawei P9 este uimitoare. Amprenta este securizată datorită tehnologiei de ultimă generație ARM TrustZone.

Într-un mediu unde totul se mișcă pe repede înainte, plin de deadline-uri, oamenii de afaceri au nevoie de dispozitive care să răspundă cu rapiditate. Smartphone-ul Huawei P9 este echipat cu componente de ultimă generație: cel mai rapid procesor octa-core HiSilicon Kirin 955, memorie de 3 GB RAM + 32 GB ROM, iar memoria internă poate fi mărită cu ajutorul unui card microSD. Totodată, smartphone-ul integrează cea mai recentă versiune, Android Marshmallow 6.0, cu interfața EMUI 4.1. Interfața proiectată de Huawei conține doar cele mai utilizate aplicații de care utilizatorul poate avea nevoie. Dispozitivul vine echipat cu sistem de navigare, prognoza meteo și lanternă, la care se adaugă WPS Office pentru fișiere PDF și Microsoft Office. Dacă folosești Google Docs sau Office 365, Huawei P9 poate înlocui cu ușurință laptopul în caz că este nevoie să corectezi un document în timp ce aștepți să te urci la bordul avionului.

Indiferent de mediul în care lucrezi, să fii activ pe rețelele de social media este un lucru imperios necesar în zilele noastre. Facebook și Instagram înseamnă, în mod special, fotografii frumoase. Huawei P9 este echipat cu un sistem dual – camera, lucrat în colaborare cu legendarul brand, Leica Camera AG. Acest sistem integrează un senzor RGB și un senzor monocrom, fiecare cameră având 12 MP.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale unui smartphone pentru un om de afaceri este durata bateriei. Bateria modelului Huawei P9 este de 3000 mAh și are o durată de viață între încărcări de 1,5 – 2 zile. Pentru a putea prelungi durata de viață a bateriei, poți selecta una dintre tehnologiile de economisire a energiei: Performance, Smart și Ultra-power saving. În cazul ultimei opțiuni, durata de viață a bateriei este aproape dublată.

Huawei P9 este un smartphone bine construit, care întrunește toate cerințele unui consumator din mediul de afaceri. Designul elegant se întâlnește cu ultimele și cele mai sofisticate componente ale tehnologiei. Smartphone-ul funcționează pe baza celui mai nou sistem de operare, cu o interfață EMUI și un coeficient ridicat de siguranță. Huawei P9 oferă posibilitatea gestionării e-mailurilor și a editării documentelor. Toate informațiile sunt bine asigurate datorită senzorului de amprentă, fotografiile sunt impecabile datorită sistemului dual –camera, iar o baterie performantă te ajută să rămâi conectat în permanență. Toate aceste caracteristici împreună cu prețul atractiv fac din Huawei P9 cel mai potrivit smartphone pentru un om de afaceri.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Conferința Marketing în Direct: Azi ‚doer’. Mâine ‚thinker’

Published

on

 

Această e definiția noului marketer. Altfel, care va fi diferența între ‚roboţi’ și oameni? Fiindcă un studiu Gartner arată că în anul 2020, 85% dintre interacțiunile cu clienții nu vor mai fi gestionate de oameni: inteligența artificială și comunicarea digitală vor juca un rol esențial în acest sens.

Deja multe companii au implementat bot-uri de chat pentru a rezolva cerințe minime ale clienților. „Roboţii” devin mai ‚destepţi’ pe zi ce trece (/pe bit decodat). Tehnologiile cognitive pe care ‚învăţarea’ lor se bazează includ machine learning, rețele neuronale de învățare profundă, sisteme bazate pe reguli, procesarea limbajului natural și automatizarea proceselor.

Să nu care cumva să crezi că nu faci parte din ‚peisaj’: dacă într-o zi nu ai știut ce film să vizionezi pe Netflix, fii convins/a că un algoritm AI (Artificial Intelligence) de recomandare ți-a influențat decizia. De pe magazinele online sigur ai cumpărat printr-un algoritm de asociere. Iar dacă ai comandat un taxi printr-o aplicație, atunci află că un algoritm AI de localizare a fost folosit pentru a-ți trimite cea mai apropiată mașină.

Azi roboții software pot emite facturi, scrie mailuri, deschide atașamentele, completa formulare electronice, introduce date, scoate rapoarte și îndeplini multe alte sarcini, pe care până mai ieri le făceai tu. Așa cum interpretezi un mesaj din caractere tipografice, imagini, obiecte, scene și activități, un robot reușește același lucru prin vizualizarea computerizată. Ca și tine, el poate recunoaște un discurs, îl poate transcrie automat, ba chiar vorbi în locul tău (pentru că te știe pe ‚dinafară’) – ceea ce înseamnă procesare / generare de limbaje naturale. Cum reușește? Utilizând baze de date cu cunoștințe și reguli pentru a-și automatiza procesele de deducție. La ora actuală cea mai complexă formă de machine learning este învățarea profundă (deep learning) și implică rețele neuronale cu multe straturi de variabile abstracte, imposibil de interpretat de către oameni.

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Mă bucur că o conferință de digital marketing are curajul să abordeze o temă atât de actuală și de tehnică în același timp (inteligența artificială). La nivel SEO ne ‚confruntăm’ de ceva timp cu algoritmii Google de inteligență artificială, care fac mult mai dificilă activitatea de optimizare a site-urilor. Aceste provocări ‚imping’ însă industria către inovație, motiv pentru care este important să discutăm despre ele și să le înțelegem.”

 

Andreea Moisa, Managing Director & Fondator Beans United – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Automatizarea acțiunilor de marketing a fost un prim pas spre o comunicare personalizată. Pe măsură ce se dezvoltă capacitatea de a interpreta și a învăţa din datele colectate, marketerii vor putea să treacă de la presupuneri și ipoteze la campanii inteligente.”

 

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: „Astăzi ‚maşinile inteligente’ se găsesc printre noi, se integrează tot mai mult în viața noastră de zi cu zi, deseori chiar fără ca noi să realizăm. Când traducem un text cu Google Translate, îi hrănim sistemul de ‚traducere neurală’, care încearcă să ‚inţeleagă’ vorbirea umană și să adapteze traducerea în funcție de context. Începând cu anul acesta, Gmail încearcă să descopere email-urile al căror conținut indică urgență, pentru a-i aminti utilizatorului să răspundă. Aproape 400.000 români folosesc activ Instagram. Nu toți știu, însă, că rețeaua analizează emoji-urile folosite pentru a înțelege sentimentele din spatele textului ori că Instagram studiază relația dintre imagini și hashtags, în încercarea de a plasa utilizatorul într-o categorie demografică utilă pentru marketing. Peste 250.000 români folosesc Uber, mulți considerând că, spre deosebire de mulți taximetriști, aplicația nu ‚se uită la om’ când face prețul unei curse. Probabil mulți ar fi surprinși să afle că, de fapt, Uber studiază istoricul curselor trecute pentru a estima valoarea pe care fiecare pasager este dispus să o plătească, manipulând suma finală la nivel individual. Google, Amazon, Facebook, Instagram, Apple, Uber… De fiecare dată când folosim o aplicație pe telefon sau vizităm un site în browser, contribuim la procesul de ‚învăţare’ al unui robot. Fiecare dintre noi este, de fapt, un ‚profesor’ care le predă roboților materia ‚gândire umană’. Putem doar să sperăm că ne vom dovedi profesori responsabili.” 

Conferința „Marketing în Direct”, ajunsă la ediția a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic București, prin vocile specialiștilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitaţii speciali ai cocktail-ului care închide ediţia, care a împlinit primul deceniu, sunt cântăreaţa Jezebel şi pianistul Alexandru Burcă.

Parteneri: Brandweb, Profi, Seroussi, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Pegas, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Piramida, Flormar, Papioane.ro, Touch Antibacterial, SANA, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, SEOMark, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, Trendy Sound, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Capital, BIZ, Curierul National, NewsWeek, Forbes, Sapte Seri, Imedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, ManagerExpress.ro, National FM, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Sky is the limit? NO limit când vorbim despre Inteligența Artificială în Marketing

Published

on

 

Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e mai indicat (sau comod?) să se focuseze pe beneficii. 

Termenul AI (Artificial Intelligence) a apărut în 1966, în industria computerizată rolul acestor ‘agenti artificiali’ fiind de a maximiza indicatorii de performanță. Acest lucru ni se întâmplă în fiecare zi, în ultimul secol: telefoanele mobile țin minte pentru noi zilele de naștere ale celor dragi, emailul ne anunță când avem întâlniri, mașina ne semnalizează prin senzori că trebuie să realimentăm cu combustibil și ține minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lăsat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele. Customizarea, targetarea, evaluarea – demult nu mai sunt niște taskuri dificile, dimpotrivă! Dând ‘mâna’ cu inteligența artificială, s-a creat ceea ce numim astăzi marketing automation. Căci tehnologia sprijină atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare. Folosind varii platforme specialiștii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atât pe email, cât și pe rețelele de socializare sau pe chaturile website-urilor. Atât imaginea companiei, cât și vânzările acesteia sunt avantajate, singurele bariere în adoptarea strategiilor de marketing automatizat fiind lipsa unei strategii în sine, lipsa conținutului potrivit pe website, a unui buget sau chiar a specialiștilor capabili să implementeze corect astfel de campanii.

Însă care sunt algortimii în marketing automation?

Experienţe online customizate

De ce toate platformele, aplicațiile și conținuturile sunt personalizate? Chiar dacă – aparent – suntem diferiți, ne încadram în șabloane. Iar ‚roboţilor’ nu le-a fost greu să își dea seama de acest lucru. E ca și cu zodiile – sunt doar 12. Suntem diferiți, însă atât de ‚la fel’… Astfel că pe platformele de e-Commerce, de exemplu, astăzi algoritmii sunt perfect capabili să îl facă pe utilizator să se simtă special: știe unde stă, ce îi place, ce-a comandat și previzionează ce-ar putea cumpăra.

Conținut generat de inteligența artificială

Momentan o folosim la facturare, când generăm rapoarte financiare, inventare, rezumate etc. Dar să nu uităm că în tot acest timp inteligența artificială și-a antrenat neuronii (scuze, algoritmii) să îi dea utilizatorului întocmai ce i se cere, intuindu-i așteptările. Algoritmii deep learning recunosc comportamentul uman cu precizie: campaniile cu bannere selectate de acești algoritmi sunt mai eficiente decât cele cu bannere selectate pe baza performanțelor anterioare. Rată de conversie crește cu peste 35% iar traficul pe site cu peste 30%. Dovedit practic!

Recunoașterea automată a fețelor

Ați intrat pe Google Images? Veți observa cât de precis funcționează în a afișa imagini și oameni pe baza cuvintelor cheie utilizate. Toate aplicațiile similare au devenit tot mai performante, astăzi vorbind de o rată de identificare aproape perfectă: 99%. Facebook, Pinterest și Amazon utilizează deja tehnologiile care identifică oameni și obiecte din diferite materiale foto-video. Din perspectivă de marketing, acest avantaj duce la o sincronizare perfectă între conținutul pe care un utilizator îl vede online și vizitele în magazinul offline, trimițându-i acestuia oferte personalizate și mesaje de bun venit în timp real. Din alte perspective…nu ne pronunțăm.

Alături de celălalt gigant, Google, Facebook este platforma care ne uimește regulat cu noi și noi modificari de algoritmi. Poate acum am înțeles de ce…mai ales că și-a deschis recent un Centru internațional de cercetare în domeniul Inteligenței Artificiale la Paris. Potrivit lui Mark Zuckerberg, acest institut va dezvolta o nouă generație, mult mai intuitivă, de servicii de internet, care va facilita utilizatorilor acces la informațiile care li se potrivesc și mai bine. Practic vorbim de-o viață alternativă în rețeaua socială iar pentru aceasta ‚roboţii’ Facebook se pregătesc intens să ne înțeleagă comportamentul și să ne anticipeze mișcările…ce nu se știe încă este dacă ne vor înțelege și sufletul… Însă ne-am surprins singuri deja: dacă acum 15 ani ne era teamă că internetul ne va urmări fiecare mișcare și că nu vom mai fi liberi, azi de bună voie ne expunem viața în online, aproape fără niciun fel de perdea.

Dragoş Smeu, General Manager și Trainer Mavericks – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” spune: „Am ajuns în viitor. Am ajuns într-o perioadă în care colegii noștri de birou sunt software-uri și alte motoare de căutare care ne ajută să ne creștem productivitatea cu x10 față de acum 20 de ani. Multe procese se simplifică, multe joburi dispar, dar și mai multe specializări și nevoie de specialiști apar în piața muncii. În tot acest taifun tehnologic suntem și noi, specialiștii în marketing online care trebuie să facem față la 2 valuri concomitente: să ținem pasul cu publicul țintă și comportamentul publicului țintă în relație cu tehnologia ȘI să ne adaptăm la multitudinea de platforme și software-uri de automatizări de marketing care ne pot crește productivitatea și rezultatele campaniilor de marketing online.”

Doina Vîlceanu, Business Development Manager ContentSpeed – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: „Marketingul este îmbinarea perfectă între intuiție și analiză. Trebuie să ‚simti’ piața, însă cifrele concrete stau la baza oricărei decizii de business. Odată cu era digitală, marketingul a devenit cu adevărat cuantificabil. Avem atât de multe intrumente cu ajutorul cărora putem măsura orice, important e să poți ‚naviga’ prin această multitudine covârșitoare de informații și să extragi esența și concluziile relevante.

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inovația în marketing a devenit din ce în ce mai necesară odată cu dezvoltarea domeniului Digital. Ceea ce vedem azi în România este o tentativă discretă de a ne adapta la trendurile occidentale în materie de adoptarea tehnologiei și utilizarea acesteia în activități de marketing. Da, Artificial Intelligence este noul trend. Da, Artificial Intelligence poate rezolva mult mai rapid și cu costuri mult mai mici, situații legate de automatizarea proceselor, rapoarte, analize și altele. Dar Artificial Intelligence nu ar putea totuși să înlocuiască omul de marketing, cel care are experiență și o viziune completă, cel care pe baza informațiilor extrase prin AI, găsește strategia cea mai potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer la Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Parteneri: Brandweb, Sanovita, Redd’s, Sprinter Promotion, Gerlinea, Angels Distributions, Green Sugar, Piramida, SEOMark, ProfiPrint, Marketing Romania, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, BlitzTV, SEOMark, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, PRCafe, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva, Brand4Brands, The Makers.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

INNA lansează propria aplicație oficială unde fanii pot descoperi conținut exclusiv despre viața și cariera ei

Published

on

 

INNA începe toamna în forță cu o surpriză pentru fanii ei. Artista lansează propria aplicație în care fanii săi pot fi la curent cu noutăți din viața și cariera ei, imagini video din turnee, videoclipuri oficiale, playlisturi digitale cu muzica ei, dar au și posibilitatea de a vorbi cu INNA în chat room-uri, dar și în chat privat.

Aplicația se numește INNA și a fost lansată oficial astăzi. Ea poate fi găsită pe iOS și Google Play la aceste link-uri:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.musicto.fanlink.inna

https://itunes.apple.com/us/app/inna-official-app/id1343991530?ls=1&mt=8

 

„Am lansat aplicația INNA pentru a fi și mai aproape de fanii mei, în orice colț al lumii m-aș afla. O dată pe săptămână vă dau întâlnire în chat room-ul din aplicație să răspund întrebărilor voastre”, a spus INNA. În plus, cei mai fideli fani pot obține puncte care se transformă în premii datorită activității constante din aplicație: de la postere semnate de INNA, albume, la tricouri și chiar un meet and greet cu artista.

INNA le dă întâlnire fanilor pe 5 septembrie în chat room-ul din aplicația INNA pentru a le povesti despre planurile ei și albumul care se va lansa în curând.

Până acum, acest an a fost plin pentru INNA. Artista a lansat single-ul „Pentru că” împreună cu The Motans. Cu peste 11 milioane de vizualizări pe YouTube, single-ul a fost intens difuzat de radiourile din România, ajungând piesa numărul 1 conform Mediaforest, un veritabil hit de vară.

 

 

De asemenea, artista a susținut concerte în Mexic, Turcia, Finlanda, Spania, Franța, Republica Dominicană. În paralel, INNA a petrecut mult timp în studio cu David Ciente, producătorul albumului „YO”, care se va lansa toamna aceasta. Patru dintre piesele artistei, „Si, Mama”, „Locura”, „La Vida” și “„Iguana”, au fost lansate printr-un proiect special, un album lansat exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. Piesele pot fi ascultate dacă dozele sunt scanate cu Shazam.

La sfârșitul lui septembrie, INNA va pleca în turneu în Statele Unite și Canada  pentru promovarea noului album „YO”.

 

Aplicația INNA este lansată în colaborare cu MusicTO.

 

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenție de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending