Connect with us

Evenimente

Smiley va canta pe scena Arenelor Romane in cel de-al patrulea an consecutiv

Published

on

„De unde vii la ora asta?” ii va intreba Smiley pe cei peste 4000 de oameni care vor umple pana la refuz Arenele Romane. Pe 2 iunie, artistul da startul confesiunii lui muzicale care va aduna piese de pe albumul Confesiune, lansat la sfarsitul anului trecut, dar si hit-uri precum „Acasa”, „Oarecare” sau „In lipsa mea”.

„M-am gandit un an de zile la aceasta confesiune de pe 2 iunie. De fiecare data cand lansam o piesa noua, imi imaginam cum va arata momentul din concert in care o voi canta live. Adevarul din muzica mea inseamna experiente si trairi personale, toate traduse in piesele de pe album, de la cum sunt eu vazut – „Domnu’ Smiley”, pana la cea mai sincera si intima traire, cea dedicata parintilor, din piesa care da si numele albumului, Confesiune. Sunt emotionat in fiecare an pentru ca de fiecare data traiesc parca alte emotii. Va astept ca si cand!’, se confeseaza artistul in febra pregatirilor pentru concert.

Setlist-ul concertului va curge de la dans la vals in peste trei ore de emotie sincron, promite Smiley. Ecrane uriase vor face din show o experienta 360, cu emotie, culoare si dinamism. „O poveste” va fi si munca tehnicienilor care vor avea nevoie de 2 zile pentru a putea instala scena si ecranele-gigant.

„Domnu’ Smiley” a inceput deja repetitiile pentru cea mai intensa confesiune alaturi de trupa lui si de invitatii- surpriza.

Publicul este asteptat incepand cu ora 20:00, la Arenele Romane. Biletele sunt inca in vanzare pe bilete.smiley.ro si iabilet.ro. Evenimentul este organizat de HaHaHa Production si BestMusic.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – O săptămână bună.

Smiley a lansat anul trecut proiectul #Smiley10, un maraton de lansari lunare de piese cu videoclip, toate regasindu-se acum pe albumul Confesiune. Penultima piesa lansata anul trecut, Vals, ocupa prima pozitie in topurile radio ca numar de difuzari in ultimele 14 saptamani. Si „De unde vii la ora asta?” a facut inconjurul radiourilor, cu peste 5000 de difuzari in 2017 si 52 milioane de vizualizari pe YouTube.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

DESPACITO, cea mai premiata piesa, la Billboard Music Awards 2018. Luis Fonsi a plecat, acasa, cu 5 premii!

Published

on

Cele mai importante premii, din industria muzicala mondiala, au fost decernate, aseara, la Las Vegas. 

Devenit „viralul tuturor timpurilor”, DESPACITO a bifat inca un succes. Din 7 nominalizari, Luis Fonsi a plecat acasa cu 5 premii Billboard, pentru piesa „DESPACITO”, care a isterizat intreg mapamondul, la urmatoarele categorii: – Cea mai bună melodie din Top 100, Cea mai bună melodie latino, Cea mai difuzată melodie (video), Billboard Music Award for Top Collaboration (remixul cu Justin Bieber) si Billboard Music Award for Top Selling Song (cea mai vanduta piesa).

Festivalul „El Carrusel” va aduce „Despacito”, pe 1 iulie, in cea de-a doua zi de festival, unde Luis Fonsi va sustine un recital, pe scena de la Romexpo, alaturi de trupa lui de instrumentisti, dar si dansatori. Show-ul artistului va avea aproximativ o ora de muzica LIVE, iar spectatorii vor auzi si canta, alaturi de acesta, frumoasele lui balade de dragoste, dar si hit-urile „Despacito” sau „Echame la culpa”.

Bilete pot fi achizitionate din reteaua Eventim si de pe www.eventim.ro, si sunt valabile pentru cele doua zile de festival.

„El Carrusel” este unul dintre cele mai grandioase evenimente organizat vreodata in Romania, unde, de la an la an, nume mari ale muzicii internationale vor urca pe aceeasi scena. Prima editie va avea loc pe parcursul a doua zile, 30 iunie – 1 iulie 2018, la Romexpo, iar „capetele de afis” ale festivalului sunt MALUMA si LUIS FONSI

Iata desfasurarea, pe zile, pentru toti artistii invitati:

  • 30 iunie 2018 – MALUMA, ANDRA, FLY PROJECT si MANDINGA
  • 1 iulie 2018 – LUIS FONSI, JUAN MAGAN, ROBIN SCHULZ, RICHY B si WHAT’S UP

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

„Azi comunitatea de golf din România este mai mare și mai matură”

Published

on

În toiul pregătirilor pentru organizarea primei ediții a competiției ‚PRO-AM Golf for everyone’, organizată între 8-10 Iunie’18 la Clubul de Golf Paul Tomița din Pianu de Jos, Asociația Golferilor Profesioniști din România se bucură de suportul și recomandarea pasionaților de golf.

„Golful în România a început cu descoperirea la Pianu de Jos, din întâmplare, a unui om, care spunea că a jucat de 8 ori la cupa mondială de golf profesionist. L-am întrebat dacă este o glumă și, invitându-ne în cas lui din satul Pianu de Jos jud Alba, ne-am convins că este adevărat, că în fața noastră acest octogenar era o adevărată comoară și că am putea descoperi prin el o lume inaccesibilă până atunci românilor: lumea jucătorilor de golf sau lumea golfului, noi până atunci intrând în contact cu acest sport doar prin intermediul Eurosport – care la acea vreme transmitea majoritatea competițiilor de golf din Europa Live. Acest bătrân trebuia exploatat! Dar cum să facem? Nu aveam nici teren, nici crose, nici mingi, nimic. Ne-am hotărât să luăm lecții de golf pe un islaz la marginea satului. Dacă a văzut acest interes, bătrânul Tomița, bun pedagog, spune după vreo zece lecții, văzând că progresez rapid: ‘Dacă vei mânui foarte bine această crosă chiar ai putea vedea întreaga lume datorită ei!’ Așa a aprins bătrânul Paul Tomița prima făclie care mai târziu a început să lumineze golful românesc! Ce a urmat, a fost o adevărată minune. La Pianu de Jos pe o pășune de oi am proiectat primul teren de golf 100% natural, printre stejari seculari, pe un deal, fără a avea infrastructura specifică unui teren de golf modern. Principiul care a stat la bază a fost: ‘Rugaţi-vă lui Dumnezeu să ne dea ploaie, iar noi vom tunde mereu!’ Ce nu am știut atunci era faptul că natura va face restul; unde nu am tuns, au crescut bălării, care au adus animale, care – la rândul lor – au cărat semințe de toate felurile; pe unele le-au pierdut, acestea au căzut în pământ bun și au încolțit, din ele crescând copaci! Noi am făcut puțin, restul Natura sau Dumnezeu. Acum terenul de la Pianu este o adevărată capodoperă, poate cu puțină cosmetizare unul dintre cele mai frumoase terenuri dintre toate câte există! După aceea tot mai mulți români au descoperit că a-ți petrece viața sau timpul liber jucând golf înseamnă nu numai să faci sport, este un stil de viață, natură, bucurie, sănătate, întoarcerea la lumea în care ai fost creat!” spun campionii României la golf Viorel şi Laurenţiu Coman.

Golful este pasiunea mea de aproape 20 ani. Cam de când a fost lansat Golf Club Paul Tomița şi de când a fost deschis terenul de golf de la Pianu de Jos. Am crescut împreună, alături de noi și noi generații de jucători. Azi comunitatea de golf din România este mai mare și mai matură. Dar Pianul de Jos a fost școala și referința pentru mulți dintre noi, foști membrii ai Clubului.” declară domnul Mişu Negriţoiu, Senior Advisor EY România, fost preşedinte ASF şi fost şef al ING Bank România.

PRO-AM Golf for everyone vine cu o structură de premiere unică, propunându-și să atragă maximum 22 jucători profesioniști și 88 amatori (aceștia jucând în flight-uri de 1 profesionist + 4 amatori). Pe 8 Iunie echipele se vor forma și antrena, pe 9 Iunie va fi ziua competiției (cu multe alte activări conexe pentru jucători și spectatori), ceremonia de premiere și cina festivă iar pe 10 iunie profesioniștii vor juca amical cu amatorii, vor susține workshop-uri și vor juriza o competiție pentru juniori.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Alpin57Lux, partenerii media fiind Agerpres, Cariere, Centrul De Informare și Promovare Turistică Alba Iulia, Cronica Română, DCNews, Doingbusiness.ro, GolfinRomania.ro, Național TV, National24Plus, NationalFM, Manager Express, New Edition News, Radar de Media, Radio România, Rol.ro, România Liberă, Transilvania Business, Turnul Sfatului, Urbea Mea.

Mai multe detalii despre eveniment și înscrierea în competiție pe pagina Facebook şi www.professional-golf-romania.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending