Connect with us

ALL MEDIA

Sorin Oancea vrea să-şi vândă acţiunile de la Antena 3, dar Intact nu le cumpără

Published

on

 

Sorin Oancea a declarat, joi, în şedinţa CNA, că deţine  în continuare 25% din acţiunile televiziunii Antena 3 deoarece acţionarii majoritari ai trustului Intact nu i-au dat niciun răspuns la oferta acestuia de vânzare făcută anul trecut.

Sorin Oancea a fost prezent joi la CNA în postura de director general al televiziunii B1 TV, unde deţine şi 50% din acţiuni. La CNA a fost prezent şi omul de afaceri Bobby Păunescu, care, împreună cu familia sa, deţine restul de 50% din acţiunile B1 TV. Ei au solicitat şi obţinut joi de la CNA prelungirea cu nouă ani a licenţei audiovizuale prin satelit a televiziunii B1 TV.

„Sunt onorată de prezenţa dumneavoastră şi a domnului Păunescu”, a spus Narcisa Iorga. „CNA, ca instituţie, este foarte blamată de celălalt copil al dumneavoastră, Antena 3. Din perspectiva asta aş vrea să îmi promiteţi că, din noua postură, acţionar la B1, veţi avea o atitudine diferită faţă de atitudinea pe care aţi avut-o la Antena 3.”, i s-a adresat Narcisa Iorga lui Sorin Oancea. Ea a precizat că, recent, CNA a invitat conducerea Antena 3 la sediul Consiliului, însă la întâlnirea cu membrii CNA au fost trimişi avocaţii televiziunii.

Totodată, memnbrul CNA a spus că, pe 7 aprilie, a fost depus la Consiliu statutul societăţii Antena 3 SA, din care reiese că preşedintele Consiliului de Administraţie al Antena 3 este încă Sorin Oancea. Astfel, Oancea a spus că nu mai este preşedintele CA al Antena 3, însă deţine în continuare 25% din acţiunile societăţii Antena 3 SA, care operează licenţa Antena 3.

„Eu mi-am dat demisia oficial începând de la mijlocul lunii noiembrie (2010, n.r.). Am trimis înştiinţările celorlalţi acţionari. Nu mai sunt preşedinte al CA, dar acţionar sunt încă. Mi-am exprimat intenţia de a-mi vinde acţiunile, însă ceilalţi acţionari (familia Voiculescu, n.r.) nu şi-au exprimat intenţia ca să mi le cumpere.”, a explicat Sorin Oancea.

El a explicat pentru presă că a făcut oferta de vânzare a acţiunilor sale de la Antena 3 în vara anului trecut. „Am făcut oferta de vânzare astă vară, în momentul în care s-a făcut schimbarea de conducere la Antena 3. Nu mi-au răspuns în niciun fel.”, a spus Sorin Oancea, precizând că în prezent se preocupă doar de televiziunea B1. „De Antena 3 nu mai pot să mă preocup pentru că nu mai am niciun fel de acces la informaţii sau decizii de acolo.”, a mai spus fostul director general al televiziunii de ştiri Antena 3.

 

Sorin Oancea deţine şi funcţia de director general al societăţii B1 TV Channel SRL, având un mandat de patru ani. Mandatul lui Sorin Oancea la B1 TV a început în data de 12 noiembrie 2010 şi va expira în 11 noiembrie 2014, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

 

Sursa: Mediafax

Foto Credit: bloguldemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending