Connect with us

LIFE STYLE

Sorin Tudor lanseaza ''Politica 2.0 08. Politica Marketingului Politic''

Published

on

Tritonic Grup Editorial si Sorin Tudor au placerea sa va invite miercuri , 29 octombrie 2008, la lansarea volumului „Politica 2.0 08. Politica Marketingului Politic”. Evenimentul va avea loc in cadrul Diverta Magheru de la ora 18.30. Invitati cu aceasta ocazie vor fi domnul Sorin Oprescu , primarul general al Bucurestiului, si Victor Ciutacu, redactor-sef Jurnalul National.

In prefata volumului, Sorin Oprescu afirma ca „increderea este , in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale , fie ca aceasa incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. Iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat ( si nu pot avea incredere intr-un altul),dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de a lucra impreuna cu politicianul la funadamentarea acestei increderi .
„Ne place sau nu , campaniile electorale conteaza. Iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa isi puna o intrebare simpla: poate sa-si permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?” se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi.
Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca a putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul , in orice stat democratic, este si el simplu: nu.”

Sorin Tudor este Managing Director al Project 365 Communication, companie a carei expertiza acopera zona marketingului politic, relatiilor publice si comunicarii. In 1990 si-a inceput cariera in jurnalism, iar in 1993 in domeniul relatiilor publice. Intre 1999 si 2000 a predat cursul de Relatii Publice si Advertising in cadrul Facultatii de Stiinte Politice – Universitatea Bucuresti. A inceput sa activeze in domeniul marketingului din 1996. A coordonat activitati de marketing politic la nivel national si regional in cadrul campaniilor electorale din 1996, 2000, 2004 si 2008. Incepand cu 2006 s-a implicat in proiecte de comunicare online si a participat la numeroase conferinte, seminarii si workshopuri pe aceasta tema. Blogul sau personal, tratand teme de marketing politic si comunicare online, poate fi accesat la adresa http://sorin-tudor.ro/ .

TRITONIC GRUP EDITORIAL isi priveste cititorul ca pe un prieten, incercand sa ii ofere fiecaruia o carte pe gustul sau. Colectiile Premium, LIT, SFFH(SF, Fantasy, Horror), Thriller, Crime Scene, Comunicare/Media, Tritonic Junior, Tritonic Heritage demonstreaza dinamismul editurii dar si diversitatea modalitatior de abordare a pietei editoriale. Conditiile tipografice de exceptie, actualitatea titlurilor publicate, precum si promovarea sustinuta a autorilor romani de valoare sunt alte trasaturi care au individualizat Tritonic in mediul editorial. In curand, biblioteca Tritonic se va imbogati cu colectiile Velvet, Casmir si Caramel, dedicate in special femeilor.
pr@tritonic.ro
http://www.tritonic.ro

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

LIFE STYLE

3 tipuri de personalităţi pe care ar trebui să le eviţi

Published

on

Gândiți-vă la toți oamenii cu care lucrați sau interacționați în mod regulat. Ați întâlnit vreodată tipul negativ, critic sau cel care face pe victima? Pariez că-ți amintești unul dintre acești oameni chiar acum.

 

În opinia profesorului internaţional de yoga Dana Ţupa, pesimiștii răspândesc negativitatea ca gripa și trebuie să ne limităm expunerea, deoarece atunci când le transmitem un lucru pozitiv, acela se va întoarce înapoi în formă negativă. Pesimiştii au puterea de a afecta negativ nu numai viziunea ta, ci și cultura sau chiar reputația ta.

De asemenea, specialistul afirmă că succesul nostru în viaţă constă în a ne alege foarte bine anturajul, în a decide de cine să ne lăsăm influenţaţi sau nu şi în a încerca să evităm factorii perturbatori care ne pot destabiliza de la drumul nostru asumat.

 

Cele trei tipuri de personalităţi care ne ţin departe de la obiectivele noastre

 

  1. Tipul negativ

“Acest tip de persoană pare să aibă o problemă pentru fiecare soluție și iubește să scurgă entuziasmul din orice idee nouă. Mantra lui este: „Acesta este modul în care a fost întotdeauna făcut”. Când se deschide o fereastră spre oportunitate, el te va trage la umbră. Îți va împiedica energia și îți va încetini ritmul. Nu îți va oferi energie dacă te vei inconjura de acest tip de persoană. Nu te poți aștepta să ai o viață pozitivă dacă te înconjori cu oameni negativi”, declară profesorul de yoga Dana Ţupa.

 

  1. Tipul critic

“Criticii sunt cunoscuți pentru că au de găsit tot timpul ceva deranjant de spus despre toată lumea și sunt deosebit de faimoși pentru tranzacționarea informațiilor confidențiale sau negative despre ceilalți. Criticii folosesc bârfele pentru a le lega și pentru a controla miniaturi. Nu lăsați niciodată pe nimeni care nu a făcut nimic să vă spună cum să faceți ceva”, declară profesorul de yoga Dana Ţupa, directorul PURNA Yoga Academy.

 

  1. Tipul victimă

“Niciodată nu este capabil să accepte responsabilitatea personală, viața pare nedreaptă față de victime. Puntea este întotdeauna stivuită împotriva victimelor și nu au decât ghinion. Îi veți recunoaște prin scuzele lor de semnătură”, menţionează Dana Ţupa.

 

Mai multe detalii pe retetedesanatate.ro 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

LIFE STYLE

Culorile puternice: unul dintre cele mai mari trenduri in 2018, ghid de stil by Loredana Ciangau @ L’Atelier Couture

Published

on

Una dintre vestile bune, care vine odata cu noul an este ca a venit in sfarsit momentul sa incerci noile trenduri prezentate la Saptamanile Modei de acum cateva luni! Pe unele dintre ele poate le cunosti si le-ai incercat deja, dar multe altele asteapta inca sa fie descoperite si testate…

Unul dintre cele mai mari trenduri ale sezonului urmator se anunta a fi culorile puternice, precum galben, rosu, violet si nuantele aprinse de roz. Piesele in culori puternice pot fi purtate in mai multe feluri. Le poti purta impreuna, intr-un colour block, sau poti purta o singura piesa statement intr-o culoare vibranta, cum ar fi o rochie fluida sau o pereche de cizme pana la genunchi.

 

Daca ti-ai propus de mult sa iesi din monotonia non-culorilor, nu exista moment mai bun sa incerci, decat acum! Ce alta modalitate mai buna sa combati melancolia perioadei reci decat un outfit in culori puternice?! Descopera mai jos propunerile noastre in nuante vibrante pentru un inceput de an plin de culoare!

Loredana Ciangau, designerul brandului L’Atelier Couture ne ajuta sa vedem cele mai interesante propuneri pentru a fi in stil in acest sezon!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

LIFE STYLE

MIA, singurul salon mobil de manichiură-pedichiură din Europa

Published

on

Creeat după un concept adus tocmai din Beverly Hills, MIA – Manicure in Action este un salon pe patru roți, specializat în manichiură și pedichiură.

Conceptul este unul simplu și poate veni în ajutorul oricărei persoane care nu are atât de mult timp la dispoziție. MIA – Manicure în Action se poate deplasa chiar la tine acasă (valabil doar în București deocamdată), cu preponderență în jurul clădirilor de birouri, a cartierelor rezidențiale și a tuturor locațiilor de top, însă îl poți găsi și la diverse evenimente mondene sau particulare.

 

Persoana modernă din ziua de azi este mai mereu în mișcare, de aceea MIA vine în ajutorul tău și îți salvează timpul oferindu-ți cele mai bune servicii într-un ambient plăcut.

 

Despre conceptul și afacerea pe care a adus-o în România, Iulia, fondatoarea brandului MIA ne mărturisește: “Totul a pornit de la o dorința foarte mare de a creea ceva unic în România care să mă reprezinte și care să fie de mare impact. MIA sau mai bine zis Manicure in Action îmi poartă inițialele numelui dar totodată reprezintă și una dintre cele mai mari pasiuni: manichiura perfectă. Am locuit în State mai bine de 5 ani, loc în care mi-am finalizat studiile dar am și vizitat aproape toate statele, iar când am ajuns în Beverly Hills și am văzut acest concept, mi s-a lipit de suflet, nu-mi mai puteam lua gândul de la el. Îl visam zi și noapte, iar astfel, au început ideile să curgă, brandul să se contureze…până când în Ianuarie 2017 m-am întors în orașul meu natal, București, și m-am apucat de treabă. ”

 

Cu produse de cea mai bună calitate, personalul din cadrul salonului Manicure in Action oferă o varietate dintre cele mai bune servicii. Personalul este foarte bine instruit și vă aduce cele mai recente tendințe și stiluri în serviciile pe care le oferă și în același timp, se folosesc și cele mai bune produse: OPI, CND, Cupio, Melkior sau Victoria’s Secret.

Designul salonului a fost creat de la zero, după un concept care îi aparține chiar Iuliei, fondatoarea brandului, tocmai pentru a veni cu ceva nou, cu ideea de salon pe roți, un design care să exprime eleganță, rafinament și bun gust, dar să fie util în primul rând, fără a renunța la elementele moderne.

De asemenea, în premieră pentru piața din România, salonul pe roți MIA oferă servicii și pachete speciale, atât pentru doamne, cât și pentru domni, dar și pentru cei mici. Astfel, puteți să alegeți din „preparatele speciale” și să optați pentru pachetul SIGNATURE, de exemplu, care conține o manichiură sau o pedichiură cu ojă semipermanentă, însoțită de un pahar de șampanie, un masaj de 10 minute și un strop de parafină.

 

Salonul se află mereu în mișcare, însă întotdeauna îl veți găsi în locații centrale, ușor accesibile,  iar programul este de luni până vineri între orele 9-20.

www.manicureinaction.com

Programările se fac la numărul de telefon: 0755.108.889

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending