Connect with us

ALL MEDIA

Soţii Beckham, primii pe lista celebrităţilor invitate la nunta prinţului William

Fosta vedetă Spice Girls şi soţul său, celebrul fotbalist David Beckham, deschid lista celebrităţilor invitate la nunta regală din 29 aprilie dintre prinţul William şi Kate Middleton.

Victoria şi David sunt doi dintre cei peste 1.900 de invitaţi la evenimentul ce se va desfăşura la Westminster Abbey. Soţii Beckham au primit invitaţia după ce David a colaborat cu prinţul William în cursa pentru promovarea Marii Britanii pentru obţinerea organizării Cupei Mondiale de Fotbal din 2018. Prinţul este preşedinte al Football Association.

Un purtător de cuvânt al fotbalistului a refuzat să confirme invitaţia, însă surse citate de presa britanică susţin că soţii Beckham sunt pe lista cu invitaţi. La ceremonia din 29 aprilie mai sunt aşteptaţi şi Sir Elton John şi Joanna Lumley. Cântăreţul era un prieten apropiat al mamei lui William, prinţesa Diana.

Joanna Lumley sprijină organizaţia caritabilă Tusk Trust care susţine programe de conservare a mediului şi salvare a unor specii pe cale de dispariţie şi care este patronată de prinţul William. Joanna Lumley este de asemenea prietenă apropiată cu prinţul Charles, tatăl lui William şi cu Ducele de Edinburgh, prinţul consort Philip, soţul reginei Elisabeta a II-a.

De asemenea, la ceremonie ar putea fi invitat şi rapper-ul american Kanye West, unul dintre muzicienii favoriţi ai prinţului. Dintre cei 1.900 de invitaţi, peste 1.000 vor fi prieteni şi rude ai prinţului William şi ai viitoarei sale soţii. Alţii 200 de invitaţi sunt membri ai Guvernului, parlamentului şi ai misiunilor diplomatice.

Un nume care nu apare cu siguranţă pe lista de invitaţi este cel al Ducesei de York, Sarah Margaret Ferguson, conform The Telegraph. Un purtător de cuvânt al acesteia a precizat că ducesa „nu se aşteaptă să fie invitată” asa ca şi-a făcut planuri în acea perioadă pentru o călătorie peste hotare.

Sursa: Agerpres

Foto Credit: accesshollywood.com

Published

on

 

Fosta vedetă Spice Girls şi soţul său, celebrul fotbalist David Beckham, deschid lista celebrităţilor invitate la nunta regală din 29 aprilie dintre prinţul William şi Kate Middleton.

Victoria şi David sunt doi dintre cei peste 1.900 de invitaţi la evenimentul ce se va desfăşura la Westminster Abbey. Soţii Beckham au primit invitaţia după ce David a colaborat cu prinţul William în cursa pentru promovarea Marii Britanii pentru obţinerea organizării Cupei Mondiale de Fotbal din 2018. Prinţul este preşedinte al Football Association.

Un purtător de cuvânt al fotbalistului a refuzat să confirme invitaţia, însă surse citate de presa britanică susţin că soţii Beckham sunt pe lista cu invitaţi. La ceremonia din 29 aprilie mai sunt aşteptaţi şi Sir Elton John şi Joanna Lumley. Cântăreţul era un prieten apropiat al mamei lui William, prinţesa Diana.

Joanna Lumley sprijină organizaţia caritabilă Tusk Trust care susţine programe de conservare a mediului şi salvare a unor specii pe cale de dispariţie şi care este patronată de prinţul William. Joanna Lumley este de asemenea prietenă apropiată cu prinţul Charles, tatăl lui William şi cu Ducele de Edinburgh, prinţul consort Philip, soţul reginei Elisabeta a II-a.

De asemenea, la ceremonie ar putea fi invitat şi rapper-ul american Kanye West, unul dintre muzicienii favoriţi ai prinţului. Dintre cei 1.900 de invitaţi, peste 1.000 vor fi prieteni şi rude ai prinţului William şi ai viitoarei sale soţii. Alţii 200 de invitaţi sunt membri ai Guvernului, parlamentului şi ai misiunilor diplomatice.

Un nume care nu apare cu siguranţă pe lista de invitaţi este cel al Ducesei de York, Sarah Margaret Ferguson, conform The Telegraph. Un purtător de cuvânt al acesteia a precizat că ducesa „nu se aşteaptă să fie invitată” asa ca şi-a făcut planuri în acea perioadă pentru o călătorie peste hotare.

Sursa: Agerpres

Foto Credit: accesshollywood.com

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending