Connect with us

Film

„Star Wars: Trezirea Forței” sub imperiul marketingului: o explozie de venituri așteptată

Published

on

 

 

Cu doar câteva zile înainte de lansarea episodului VII din seria „Star Wars”, Disney mizează pe puterea marketingului pentru a atrage cât mai mulţi oameni în sălile de cinema. De la zvonuri până la câteva informaţii sigure, trecând printr-o pletoră de obiecte, jocuri, cărţi, jucării, piese de decor sau de mobilier, costume şi până la o adevărată industrie a vedetelor şi personajelor din jurul popularei saga, „Star Wars: Trezirea Forței” („Star Wars: The Force Awakens”) e noul vârf al unui amplu fenomen internaţional de promovare.

Filmul „Star Wars: Trezirea Forţei” este distribuit de Forum Film România şi va avea premiera pe 18 decembrie 2015, în format 3D (în variantă subtitrată, precum și dublată), IMAX 3D şi 4DX (în varianta subtitrată). Biletele s-au pus deja în vânzare în cinematografele partenere.

Star Wars - Trezirea Fortei

Un fenomen născut în 1977

Acum 38 de ani, iubitorii de filme ştiinţifico-fantastice erau pentru prima dată transportaţi în universul unei galaxii foarte îndepărtate, devenind martorii unor lupte de neimaginat între crucişătoare imperiale şi luptători rebeli, unde roboţii de tip droid îşi frecau circuitele cu Wookiees (o specie bipedă şi inteligentă care locuieşte pe planeta Kashyyyk în universul din „Star Wars”) şi unde enorma nava Millennium Falcon a reuşit să străbată Kessel Run în doar 12 parsecunde (o parsecundă este o unitate de distanţă egală cu 3,26 ani lumină), faţă de 18 parsecunde cât le lua răufăcătorilor să transporte droguri (glitterstim spice) din Kessel către Si’Klaata Cluster, pe aceeaşi rută.

În aproape patru decenii de când au intrat în acest univers, entuziasmul şi pasiunea fanilor sunt la fel de vii, ba chiar în creştere cu fiecare nou episod, mii de oameni aşteptând nerăbdători orice nouă lansare de produse marca „Star Wars”. Nemuritoarea saga este însoţită de o industrie înfloritoare de cărţi, jocuri video, accesorii care, la rândul, au generat microindustrii pentru fiecare dorinţă a fanilor, de la cataloage, la haine şi machiaj. Iar fanii au răspuns mereu pe măsură: cumpărând cu entuziasm.

Disney creează o nouă aşteptare

În 2012, speculând din plin pofta pentru aventură a fanilor Forţei, Disney a achiziţionat compania Lucasfilm a lui George Lucas, creatorul „Star Wars”, pentru 4 miliarde de dolari, anunţând o nouă trilogie, a treia din serie. Primul nou episod, al şaptelea din saga, are premiera mondială pe 18 decembrie şi aduce în prim-plan o nouă generaţie cu propria-i poveste în aceeaşi galaxie foarte îndepărtată, acum foarte mult timp. „Star Wars: Trezirea Forței”, în regia lui J.J. Abrams, e şi un prilej de reîntâlnire cu personaje fanion, devenite în timp adevărate legende ale industriei de la Hollywood. Iar aşteptările de box-office sunt pe măsură: prognozele indică vânzări de bilete de peste 2.7 miliarde de dolari în întreaga lume.

Cu doar câteva zile înainte de marea lansare, Disney apasă puternic pedala de acceleraţie şi, pe un fond crescut de aşteptare, anunţă că al doilea episod al noii trilogii se va lansa în mai 2018 şi va cuprinde povestea originii lui Han Solo (Harrison Ford). În plus, Disney, compania-gigant de la Hollywood care a cumpărat, în 2009, întreaga serie „Star Wars” a promovat intens primele două trilogii prin diferite servicii de streaming online, mizând pe dorinţa fanilor de a face maratoane de vizionare acasă.

 

[nextpage title=”Marketing în detaliu”]

 

Marketing în detaliu

Primele obiecte ce ţin de universul din „Star Wars” au apărut pe piaţă imediat după primul episod, dar adevăratul boom de marketing a venit în anii ’90, odată cu extinderea Internetului. Entuziasmul pentru lumea creată de George Lucas e atât de prezent la nivel global, încât o întreagă industrie de cărţi, jocuri video, gadgeturi, costume, jucării, decoruri, parcuri tematice, ceasuri etc. s-a dezvoltat în paralel cu franciza.

De exemplu, industria jucăriilor lansate odată cu noul episod al francizei este estimată la 1.5 miliarde de dolari în următorul an. Iar pasiunea fanilor a dat naştere la adevărate colecţii. Astăzi, cele mai scumpe sunt obiectele rare, din prima trilogie, care au devenit deja piese de rezistenţă, cum ar fi posterul cu „Răzbunarea lui Jedi”, care a ajuns să aibă o valoare de piaţă de 2.000 de dolari.

Un record de vânzare a înregistrat figurina cu Boba Fett, care a fost scoasă la licitaţie şi adjudecată pentru 28.000 de dolari, cea mai mare sumă plătită vreodată pentru o jucărie din gama „Star Wars”.

Drepturile de comercializare pentru produsele din universul filmului aparţin tot Disney, care anual încasează în jur de 3 miliarde de dolari numai din vânzările de obiecte şi vestimentaţie inspirate din serie. Popularitatea e cheia succesului aici, dovadă fiind cele peste 10 milioane de săbii lightsaber (un fel de sabie cu energie care apare în filmele din franciză) înregistrate în 2014.

Noul film din serie rămâne tributar aceleiaşi paradigme de marketing în detaliu. Bineînţeles, numeroase branduri mari caută pretexte să se asocieze poveştii. Iată doar câteva exemple: Fiat/Chrysler, HP, CPW/Nestle, Max Factor/Cover Girl şi Subway. Aşteptările sunt ca, la final de 2015, veniturile generate în imperiul marketingului din spatele „Star Wars” să depăşească 400 de milioane de dolari, de două ori mai mult ca în anul precedent.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

Jennifer Garner este imbatabilă în „Peppermint: Gustul Răzbunării”, doar la cinema

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

Familiarizată cu scenele de acțiune, dar și cu poziția de părinte responsabil, actrița Jennifer Garner se transformă în mașinărie de ucis în căutarea dreptății, odată cu premiera filmului „Peppermint: Gustul Răzbunării”, din 21 septembrie, pe marile ecrane.  

Spre deosebire de majoritatea filmelor de acțiune, „Peppermint: Gustul Răzbunării” construiește povestea în jurul unei eroine. „Mi-a plăcut enorm povestea autentică și faptul că personajul principal este feminin, semnificație căreia îmi place să îi dau importanţa cuvenită”, își amintește actrița, care a acceptat fără ezitare roul de luptătoare neînfricată.

Garner continuă: „Nu am mai interpretat până acum un personaj care să solicite nevoia viscerală de a apară și proteja familia, însă ideea este una cu care mi-a fost foarte ușor să rezonez”.

Efortul fizic intens pe care l-a presupus pregătirea pentru rol, i-a oferit actriței ocazia de a-și reface condiția fizică de invidiat, după o pauză prelungintă de la luptele directe și cascadorii. După ani la rând în care a interpretat-o pe super-agentă Sydney Bristow în popularul serial TV „Alias” sau filmele „Elektra” și „Regatul”, Garner s-a orientat către partituri mai dramatice.

Pregătită să revină la acțiune odată cu rolul lui Riley, Jennifer a avut ocazia să își întreacă toate limitele din mai multe puncta de vedere, cea mai mare provocare fiind aceea de a combina experiența dramatică și cu cea de actor de acțiune. „N-am mai filmat o scenă de luptă de mai bine de 11 ani, o pauză extrem de lungă pentru o revenire în forță cum plănuiam, însă am avut convingerea că sunt capabilă. Antrenamentul fizic este cel care a ajutat-o pe Riley să își canalizeze disperarea și motivația emoțională din spatele răzbunării sale”, explică actrița.

După ce sistemul legal muşamalizează crimele, Riley, îndurerată şi frustrată, decide să facă singură dreptate şi pune la cale o răzbunare cu de-a dreptul sângeroasă. Cu o motivaţie personală incredibilă, se antrenează draconic timp de cinci ani atât fizic cât şi psihic pentru a deveni imbatabila. Folosindu-se de locaţii secrete subterane şi informaţii obţinute din interiorul poliţiei, aceasta reuşeşte să îi pedepsească în mod sistematic pe toţi cei consideraţi de ea vinovaţi de pierderea soţului si a copilului.

Distribuit de Vertical Entertainment, „Peppermint: Gustul Răzbunării” are premiera pe marile ecrane din 21 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” a băgat spaima în box office-ul românesc pentru al doilea weekend consecutiv

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

După ce a devenit filmul horror cu cea mai bună lansare pe marile ecrane din România, în urma acestui weekend producţia filmată în întregime la noi în ţară, ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” a condus pentru al doilea weekend consecutiv box office-ul autohton unde a generat încasări în valoare de 911.112 lei, după ce a fost vizionat de 45.667 spectatori.

Cu un total de 3.631.231 lei, peste 190.209 de spectatori au ales să vadă noul film care şi-a propus să readucă teroarea în cinematografe este regizat de Corin Hardy („The Hallow”) şi produs de James Wan, alături de Peter Safran, cel din urmă fiind responsabil de toate filmele din franciza ,,The Conjuring”. ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” descoperă originile demonului Valak, care şi-a făcut simţită prezenţa malefică pentru prima oară în „The Conjuring 2.”

Atunci când o tânără călugăriţă de la o mânăstire din România se sinucide, un preot cu un trecut zbuciumat şi o măicuţă novice sunt trimişi de Vatican să investigheze cauzele. Împreună trebuie să descopere secretul profan care ameninţă abaţia. Riscându-şi vieţile, credinţa şi chiar sufletele, aceştia se vor confrunta cu forţa malefică a calugăriţei demonice, pe care publicul a mai văzut-o în filmele „Trăind printre demoni”. Toate acestea vor transforma mânăstirea într-un câmp de luptă îngrozitor între cei vii şi cei blestemaţi.

În filmul ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” joacă actorul nominalizat la Premiile Oscar, Demian Bichir (cunoscut pentru „A Better Life”) în rolul Părintelui Burke, Taissa Farmiga (cunoscut pentru serialul de televiziune „American Horror Story”) în rolul Maicii Irene, şi Jonas Bloquet (cunoscut pentru „Elle”) în rolul unui sătean de-al locului, Frenchie. Distribuţia îi include şi pe Charlotte Hope (cunoscută pentru serialul de televiziune „Game of Thrones”) în rolul Măicuţei Victoria, de la mânăstire, pe Ingrid Bisu (cunoscută pentru „Toni Erdmann”) în rolul Măicuţei  Oana, şi pe Bonnie Aarons, care a jucat în „The Conjuring 2″ în rolul personajului principal.

 

Hardy a regizat ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire” după un scenariu scris de Gary Dauberman (cunoscut pentru filmele „IT”, şi „Annabelle”) şi o poveste de James Wan şi Dauberman.  Richard Brener, Walter Hamada, Dave Neustadter, Dauberman, Michael Clear şi Todd Williams au fost producătorii executivi.

Lui Hardy i s-au alăturat Maxime Alexandre, director de imagine (cunoscut pentru „The Voices”, „Annabelle: Creation”), Jennifer Spence, designer de producţie, (cunoscută pentru „Annabelle: Creation”, „Lights Out”, şi seria „Insidious”), editorii Michel Aller (cunoscut pentru „Lights Out”, „Paranormal Activity: Ghost Dimension”) şi Ken Blackwell (cunoscut pentru „Ouija”, „Friday the 13th”) şi  designerul de costume Sharon Gilham (cunoscută pentru serialul de televiziune „Black Mirror”). Muzica a fost compusă de Abel Korzeniowski (cunoscut pentru „Nocturnal Animals”).

New Line Cinema prezintă producţia Atomic Monster / Safran Company, ,,Călugăriţa: Misterul de la mânăstire.”

Filmul este distribuit în 2D, IMAX, 4DX  şi alte formate premium de către Warner Bros. Pictures, în România prin Vertical Entertainment.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezintă „O simplă favoare” din 14 septembrie la cinema

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

Cu subtile nuanţe noir, „O simplă favoare” construieşte într-o atmosferă modernă şi elegantă o poveste captivantă concentrată în jurul lui Stephanie (Anna Kendrick), o mamică pasionată de vlogging care caută să descopere adevărul din spatele dispariţiei subite a prietenei sale (Blake Lively). Investigaţia curioasei tinere va scoate la iveală secrete întunecate, răsturnări de situaţie şi trădări care îi vor da peste cap viaţa liniştită de până atunci.

Un thriller uluitor, uşor condimentat cu umor şi ironie, „O simplă favoare” va fi o revelaţie pe marele ecran, dozând perfect iubirea şi loialitatea cu răzbunarea şi crima. Distribuit de Vertical Entertainment, filmul va avea premiera în cinematografele din ţară începând cu 14 septembrie.

 

Titlul original: A Simple Favor

Gen: Thriller, Mister

Regia: Paul Feig

Scenariul: Darcey Bell, Jessica Sharzer

Producători: Jessie Henderson, Paul Feig

Distribuţia: Blake Lively, Anna Kendrick, Linda Cardellini, Rupert Friend, Henry Golding

Casa de producţie: Lionsgate

Limba: Engleză

Lansare în România: 14.09.2018

 

Cu subtile nuanţe noir, „O simplă favoare” construieşte într-o atmosferă modernă şi elegantă o poveste captivantă concentrată în jurul lui Stephanie (Anna Kendrick), o mamică pasionată de vlogging care caută să descopere adevărul din spatele dispariţiei subite a prietenei sale (Blake Lively). Investigaţia curioasei tinere va scoate la iveală secrete întunecate, răsturnări de situaţie şi trădări care îi vor da peste cap viaţa liniştită de până atunci.

Un thriller uluitor, uşor condimentat cu umor şi ironie, „O simplă favoare” va fi o revelaţie pe marele ecran, dozând perfect iubirea şi loialitatea cu răzbunarea şi crima. Distribuit de Vertical Entertainment, filmul va avea premiera în cinematografele din ţară începând cu 14 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending