Connect with us

DIGITAL

START a 5-a ediție a ICEEfest la București

Oamenii și companiile care decid tendințele în Internet și tehnologie vor fi în România pentru 2 zile.

A 5-a ediție a Interactive Central and Eastern Europe Festival – ICEEfest – începe mâine, la Bucuresti.

Agenda finală, cu explicații pentru fiecare scenă si linkuri utile pentru fiecare sesiune este publicată pe site-ul oficial: ICEEfest.com.

Published

on

Foto Credit: ThinkDigital

Oamenii și companiile care decid tendințele în Internet și tehnologie vor fi în România pentru 2 zile.

A 5-a ediție a Interactive Central and Eastern Europe Festival – ICEEfest – începe mâine, la Bucuresti.

Agenda finală, cu explicații pentru fiecare scenă si linkuri utile pentru fiecare sesiune este publicată pe site-ul oficial: ICEEfest.com.

„Este cea mai amplă ediție de până acum si, după 5 ani, cred că putem spune că festivalul a ajuns la maturitate. Poate sta linistit în linie cu evenimente similare din Dublin, Lisabona sau Berlin. Suportul publicului si al comunității de business este extrem de important, motiv pentru care le mulțumesc, personal, tuturor celor care ne-au susținut cumpărând un bilet”, spune Dragos Stanca, fondatorul festivalului.

Cele două zile vor fi extrem de încărcate, pentru o mai bună coordonare participanții având la dispoziție o aplicație dedicată pentru telefonul mobil.

 

Concerte, filme, standup comedy

Festivalul are si o zona consistentă de divertisment, care va fi mult mai consistentă anul acesta:

  • Summer Playgroud (o nouă zonă outdoor destinată distracției si socializării)
  • ICEE Comedy – Show-uri de Standup Comedy cu Jeff Leach si parodii după prezentările din festival (Teo, Sergiu, Raul Gheba, Silviu Gherman, Alex Coteț, Toma Alexandru)
  • Concerte LIVE (R.O.A, Silviu Pasca, Golan)

 

Cifrele si companiile-vedetă la ICEEfest 2016:

  • 130+ de oameni pe scenele festivalului (peste 100 de speakeri + artiști și invitați)
  • 55 de ore de know-how în cele două zile (prezentări, demo-uri, dezbateri)
  • 6 Ore de Distracție (concerte live, parodii cu comedianți cunoscuți, spectacole de stand-up comedy cu Jeff Leach, scurtmetraje)
  • 2 Scene Principale (față de una, până acum)
  • 3 Scene Specializate (eCommerce, eHealth, VIP)
  • 1 Zonă Outdoor si un nou concept de entertainment (Summer Playground)
  • 7 Linii Majore de Conținut (cu jucători majori, atât pe plan global cât și regional):

 

  • Global Giants (Google, Facebook, Instagram, LinkedIN, Yahoo!)
  • Disruption & Innovation (Netflix, Uber, TripAdvisor, Shazam, Focus @ Will, Tumblr, Waze)
  • Publishing & Content Technology (CNN, Euronews, VICE, RTL, Discovery Channel, Makes Studios / Disney, Eurosport, BBC, Le Monde, Dogan, Ringier, El Mundo, Corriere della Sera, Gazzetta dello Sport, Ooyala, ChargeAds, The Splice Newsroom, Polar, RevDefender, Mather Economics, Playbuzz, Palladium)
  • Creativity, Virtual & Augmented Reality (Hololens, R/GA, LOLA MullenLowe, DDB, BBH Live, INDG, Grand Visual, 4 Wise Monkeys, Innovation.Roks, Immesar, WidBytes, Khora, Innoactive, Inition, Design4Real, Rewind, Art is Open Source)
  • eCommerce, AdTech & Programmatic Advertising (Performics, Verve Search, House of Kaizen, Criteo, Centro, Sizmek, Sociomatic, USwitch, TabMo, 614 Group, AppNexus)
  • eHealth (DreamJay, 11Health, Atlas, SkinVision, Serious Games Institute, Omixy, Roche, Quealth, CK1, Mira Rehab, Doctors 2.0 & You)
  • Startups & Investments (LovinDublin, LaunchHub, ZOOT, Venture Friends, Grants4Apps, 3TS Capital Partners + 10 startupuri din CEE)

 

Festivalul este prezentat de Orange, cu sprijinul VolkswagenXAXIS, Jacobs, BCR, Prometheus si Mather Economics si al altor parteneri.

Începând de azi, bilete se mai pot achiziționa doar la anumite categorii si exclusiv online, prin plata cu cardul, aici: http://www.iceefest.com/book-now/

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

„Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca „timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

„Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată „în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Damian Nuñez a fost numit Chief Creative Officer al Lowe Group România

Published

on

Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.

 

„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.

 

Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.

 

„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.

 

Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending