Connect with us

ALL MEDIA

Staţiunile balneare româneşti, duse pe apa sâmbetei, la România, te iubesc!

Published

on

 

Revoluţia din ’89 nu a însemnat doar momentul unor mari începuturi, ci şi începutul sfârşitului unor afaceri cu potenţial uriaş. Staţiunile balneare româneşti Herculane şi Borsec sunt doar două exemple care au avut această soartă crudă. În ediţia din 11 aprilie a emisiunii România, te iubesc! corespondentul Ştirilor Pro Tv, Carmen Avram, prezintă o anchetă despre situaţia dezolantă a staţiunilor Herculane şi Borsec. Neajunsurile sunt şi mai evidente prin comparaţie cu alte două staţiuni similare, de peste hotare, aflate în plină glorie, totul într-o investigaţie marca România, te iubesc!

Cândva „Perla Banatului”, o adevărată comoară construită de romani în cinstea lui Hercule şi exploatată la maximum de comunişti, prima staţiune balneo climaterică din ţară şi probabil cea mai faimoasă din România, în Herculane doar dezastrul se mai ridică astăzi la cote absolute.

Atât de înfloritoare cu doar două decenii în urmă, staţiunea este acum de nerecunoscut pentru localnici şi pentru cei care obişnuiau să-şi petreacă aici concediile. Autorităţile iresponsabile, personajele mânate de interese obscure şi lipsa unei strategii au contribuit în egală măsură la decăderea locului. Dispăruţi nu sunt doar turiştii, ci şi speranţa că într-o zi staţiunea se va bucura din nou de prestigiul de odinioară.

Într-o situaţie similară se află şi Borsec, un loc ales în care, înainte de ’89 cu greu se putea găsi un loc liber de cazare, din cele 9000 disponibile. La sfârşitul secolului al XIX-lea şi în secolul al XX-lea, Borsecul traversa o perioadă de plin avânt, în care au fost construite clădiri impunătoare şi baze de tratament aşa cum nu se mai găseau nicăieri în Europa. În contrast dureros cu acele vremuri, Borsecul mai există astăzi în memoria colectivă doar graţie fabricii de îmbuteliere a apei minerale, locul în care lucrează 85% dintre locuitori.

Europa dă şi în acest domeniu o lecţie dură României. Deşi nu se vorbeşte despre ape miraculoase, aşa cum se spune că ar exista la Herculane, Bad Ischl din Austria şi Karlovy Vary din Cehia sunt doar două exemple clare că turismul balneo-climateric poate aduce beneficii de ambele părţi: clienţi foarte mulţumiţi şi afaceri prospere. În aceste staţiuni nici o resursă nu e neglijată.

Peisajul este întreţinut cu grijă, clădirile vechi sunt în permanenţă renovate şi până şi cei mai capricioşi clienţi pleacă mulţumiţi. În timp ce Bad Ischl şi Karlovy Vary sunt preocupate să atragă tot mai mulţi turişti, şansele ca Herculane şi Borsec să se impună din nou în circuitul balnear european sunt aproape inexistente. Iar asta e cu atât mai dureros, cu cât România are cele mai mari resurse din Europa în turism balnear.

se pe apa sâmbetei, la România, te iubesc!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending