Connect with us

MAGAZIN

Stefan Banica isi premiaza fanii in cadrul turneului “Alerg printre stele”

Published

on

Pe 2 noiembrie, Stefan Banica va da startul turneului national “Alerg printre stele”, care se va desfasura pe parcursul lunii noiembrie in zece dintre cele mai importante orase din tara. Totodata, artistul anunta un concurs adresat fanilor sai.

Vino la unul dintre concertele din cadrul turneului “Alerg printre stele”, scrie-i un mesaj lui Stefan Banica pe pagina sa de facebook – facebook.com/StefanBanicaOfficial – si poti fi unul dintre castigatorii campaniei online, pe care artisul o desfasoara pe reteaua de socializare mai sus amintita. Campania se adreseaza fiecarui oras dintre cele zece cuprinse in cadrul turneului, dandu-le sansa tuturor celor care au bilet la unul dintre aceste concerte sa scrie un mesaj pe facebook si, astfel, sa devina un potential castigator. Fiecare oras  va avea castigatorii sai. Stefan Banica va alege 5 dintre cele mai inspirate mesaje pentru fiecare dintre cele zece orase ale turneului, care apoi vor intra in cursa pentru premii.

Cele cinci mesaje finaliste, selectate pentru fiecare oras al turneului, vor fi promovate in cadrul unui album foto, special creat pe pagina de facebook a lui Stefan Banica si vor fi supuse votului. Toti cei care dau “like” paginii de facebook Stefan Banica Official si acceseaza albumul respectiv pot vota cele 5 mesaje pe parcursul unei zile. Mesajul care aduna cele mai multe like-uri la finalul zilei respective va fi desemnat castigator.

Toti castigatorii acestor cadouri/premii vor avea acces special in backstage-ul turneului “Alerg printre stele”, chiar in orasul lor, unde il vor cunoaste pe Stefan Banica, care le va inmana personal premiile. Fiecare premiu contine: un album-surpriza Stefan Banica, un card cu autograful artistului, un tricou si o sapca, toate special personalizate.

Pregateste-te sa-l intalnesti pe Stefan Banica! Concertul toamnei vine in orasul tau: Stefan Banica – “Alerg printre stele”!

Iată calendarul spectacolelor: 2 noiembrie, CONSTANTA – Casa de Cultura a Sindicatelor; 3 noiembrie, GALATI – Casa de Cultura a Sindicatelor;  9 noiembrie, BACAU – Teatrul de Vara “Radu Beligan”; 10 noiembrie, SUCEAVA – Casa de Cultura a Sindicatelor; 11 noiembrie, BOTOSANI – Casa de Cultura a Sindicatelor; 12 noiembrie, IASI – Teatrul National “Vasile Alecsandri”; 16 noiembrie, PITESTI – Casa de Cultura a Sindicatelor; 17 noiembrie, BRASOV – Sala Sporturilor; 19 noiembrie, CLUJ – Teatrul National; 20 noiembrie, PLOIESTI – Casa de Cultura a Sindicatelor. Toate concertele incep la ora 19:30, iar biletele se gasesc la casele de bilete ale salilor de spectacol si online pe: www.vandbilete.ro, www.bilete.ro, www.myticket.ro si www.eventim.ro.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

MAGAZIN

Raport: The Motans și Delia – “Weekend” – piesa anului 2017

Published

on

Foto Credit: GLOBAL RECORDS

Anul 2017 a fost unul plin de reușite pentru artiștii Global Records, iar piesele lansate de aceștia au devenit hit-uri atât în media clasică cât și în online.

Conform clasamentului Mediaforest, single-ul „Weekend” a lui The Motans și Delia a cucerit radiourile și televiziunile muzicale și a devenit „Piesa anului 2017”, cu peste 23 de milioane de vizualizări.

 

Nu mă așteptam, este o veste extraordinară și mulțumesc publicului pentru suport, radiourilor și televiziunilor pentru difuzare și Deliei pentru că a acceptat invitația mea de a cânta împreună <Weekend>”, a declarat The Motans.

 

 

În topul celor mai difuzate piese din România în 2017, pe locul al doilea se află Carla’s Dreams cu „Până la sânge”, pe locul al șaselea – Delia cu Manache „Rămâi cu bine”, locul al optulea este ocupat tot de Carla’s Dreams cu „Antiexemplu”, și pe locul 11 se află INNA și Erik cu „Ruleta”.

 

În topul radiourilor și televiziunilor muzicale, cea de-a doua colaborare a lui The Motans cu un artist român – INNA, pentru „Nota de plată”, este pe locul I, cu peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.

 

 

În același top, locul al treilea a fost ocupat de Vanotek cu Eneli – „Tell Me Who”, pe locul 5 se află Carla’s Dreams cu „Beretta”, urmat de Irina Rimes cu „Bolnavi amândoi”, iar locurile 8 și 10 le aparțin artiștilor Mira cu „Uit de tine” și Blacklist & Carla’s Dreams cu „Tequila”.

 

Cel mai recent single lansat de ANTONIA cu Connect-R – „Adio” a devenit, în mai puțin de 24 de ore, hitul numărul 1 în Trending pe YouTube și se menține pe această poziție.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

ANTONIA lansează primul single din 2018 „Adio” featuring Connect-R

Published

on

ANTONIA începe 2018 în forță cu un nou single, o colaborare neașteptată cu Connect-R, unul dintre cei mai talentați artiști din România. Piesa se numește „Adio” și a fost compusă de Connect-R cu DJ Sava și produsă de Alex Cotoi, producătorul roman care a produs cele mai multe dintre hiturile Carla’s Dreams, câștigător al premiului Grammy cu piesa “Baddest Girl in Town” a lui Pitbull. „Adio” este o piesă sensibilă, emoționantă, sinceră despre dragoste.

 

 

 

„Mă bucur pentru această colaborare cu Connect-R, un artist pe care îl apreciez. Îmi place mult „Adio„, o piesă cu feeling și versuri frumoase!”, a declarat ANTONIA.

 

„Adio” este o piesă la care țin foarte mult! Și mă bucur că o câ​nt cu Antonia! E o poveste despre adevăr sau mai bine spus despre frica de a spune adevărul! Cu siguranță se vor regăsi mulți în această piesă”, a declarat Connect-R.

 

Videoclipul piesei „Adio” a fost filmat și regizat de Khaled Mokhtar, cu care ANTONIA a colaborat de nenumărate ori pentru “Marabou”, “Greșesc”, “Milk and Honey” – GGirls.

De imaginea ANTONIEI s-au ocupat Alex Abagiu – make-up (Beauty District), Adonis Enache – păr (Endorphin Lab), Cristina Crăciun (styling).

 

În 2017, ANTONIA a lansat mai multe single-uri, “Dor de tine” (peste 9 milioane de vizualizări), “Iubirea mea” (peste 27 de milioane de vizualizări), “Amya” (peste 13 milioane de vizualizări), toate apreciate de fanii artistei, dar și două colaborări cu GGirls pentru “Milk and Honey” și “El Amor” cu Micke Moreno, un artisti fresh din Miami, semnat la Global Records Latin.

 

De curând, ANTONIA a fost inclusă în topul TC Candler al celor mai frumoase femei din lume și se află pe locul 11, devansând nume precum Monica Bellucci, Cara Delevigne sau Natalie Portman.

 

Anul acesta, ANTONIA va mai lansa și alte piese atât în limba română, cât și în engleză.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Dumbrava Vlăsiei lansează un concurs unic pentru tinerii arhitecți

Published

on

Un susținător al arhitecturii și locuirii de calitate din România, Dumbrava Vlăsiei lansează în ianuarie un concurs unic pe piața de la noi, care oferă șansa tinerilor arhitecți să se facă remarcați și, mai mult, să câștige un premiu consistent în valoare de 15.000 de euro și posibilitatea de a realiza un proiect propriu, într-un complex rezidențial de poveste.

Intitulat Imagine Dumbrava Vlăsiei, concursul se desfășoară în mai multe etape și se adresează tinerilor arhitecți cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care nu au împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. Împărțit în două etape, concursul se desfășoară în perioada 15 ianuarie – 4 mai 2018.

 

Horia Bălan, Project Director Dumbrava Vlăsiei: „Concursul pe care îl propunem este un demers prin care ne dorim să susținem arhitecții tineri și talentați, aflați la început de drum, dar și să promovăm un model de arhitectură și locuire de calitate în România. Dorința de a ne înconjura de arhitectură excepțională, în armonie cu natura, la standarde superioare și eco friendly se poate realiza împreună cu echipe de specialiști consacrați, dar, fiind un proiect pe termen lung, este indispensabil ajutorul tinerei generații.  și cu ajutorul tinerei generații. Premiul cel mare al acestui concurs, în valoare de 15.000 euro, este unul dintre cele mai consistente premii acordate în cadrul unui concurs de arhitectură din România. Mai mult decât atât, realizarea proiectului câștigător va constitui o reală rampă de lansare pentru arhitect. De asemenea, ne dorim să creștem în cadrul societății conștientizarea necesității unei arhitecturi de calitate, astfel că am gândit un mecanism atipic pentru acest concurs, în care publicul se va putea implica și el și va putea vota.”

 

Mecanismul concursului inițiat de Dumbrava Vlăsiei este următorul:

  • În perioada 15 ianuarie – 16 februarie 2018, la Radio Guerilla se va desfășura campania Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Cu sprijinul ascultătorilor emisiunii Guerrilla de Dimineață se va alcătui un playlist Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Playlist-ul va fi ulterior integrat în tema de proiectare și va servi drept inspirație celor ce vor participa în concursul de arhitectură propriu-zis. Ascultătorii cu cele mai interesante propuneri vor fi și ei premiați.
  • În a doua fază, în perioada 19 februarie – 1 aprilie 2018, tinerii arhitecți care întrunesc condițiile de înscriere pot participa cu proiectele proprii, având astfel șansa să ajungă printre finaliști și chiar să câștige marele premiu de 15.000 de euro și transpunerea în realitate a casei imaginate de ei. Concursul de arhitectură propriu-zis se va desfășura la rândul lui în mai multe etape:
    • 19 februarie – 19 martie 2018: înscrierea în concurs, pe pagina specială de pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 1 aprilie 2018 – data limită a predării proiectelor aferente fiecărei înscrieri.
    • 2 aprilie – 6 aprilie 2018: nominalizarea unui număr de maximum 10 finaliști. Lucrările acestora vor fi publicate pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 10 aprilie – 27 aprilie 2018: vizitatorii site-ului vor avea posibilitatea să voteze lucrarea preferată.
    • 4 mai 2018: la finalul campaniei publice de promovare a proiectelor finaliste și după încheierea votului public, juriul (format din specialiști în domeniu și colaboratori Dumbrava Vlăsiei) desemnează lucrarea câștigătoare în funcție de criteriile de jurizare și de numărul de voturi colectat de la ascultători.

 

La concursul de arhitectură Imagine Dumbrava Vlăsiei se pot înscrie pe site-ul dumbravavlasiei.ro arhitecții cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care să nu fi împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. În egală măsură, concursul este deschis echipelor de proiectare transnaționale sau/și multidisciplinare cu condiția ca toți membrii echipei să respecte limita de vârstă menționată și minimum un membru al echipei să fie arhitect cu drept de semnătură, membru al Ordinului Arhitecților din România. Toate lucrările finaliste din concurs vor fi promovate în cadrul expozițiilor/conferințelor dedicate concursului, în mediile online ale companiei, dar și în presă și vor beneficia de realizarea unei machete. Finaliștii vor avea posibilitatea să își prezinte și să își promoveze proiectul prin interviuri la Radio Guerrilla, iar lucrările acestora vor fi promovate în cadrul paginilor de social media ale Dumbrava Vlăsiei. Proiectele vor fi jurizate de membrii juriului, specialiști în domeniu și din cadrul companiei, în funcție de: respectarea documentației de concurs, originalitate, estetică, funcționalitate, fezabilitate.

 


Dumbrava Vlăsiei este un proiect unic pe piața rezidențială din România. Localizat în nordul Bucureștiului, complexul rezidențial Dumbrava Vlăsiei se întinde pe aproximativ 90 de hectare și va cuprinde 5 sate distincte, conectate de un parc și înconjurate de o pădure deasă de stejari. Locul a fost gândit ca o comunitate autonomă, privată, oferind locuitorilor săi toate condițiile pentru a duce un stil de viață sănătos și de înaltă calitate, ce pune accentul pe tihnă și agrement. În Dumbrava Vlăsiei, importante birouri de arhitectură realizează proiecte spectaculoase, special concepute pentru acest complex, ce sprijină viziunea unei arhitecturi de excepție.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending