Connect with us

Presa online

Ştirile PRO TV are o nouă aplicaţie pentru mobil

Inovația a fost mereu o prioritate pentru Știrile PRO TV, programul care aduce românilor, în fiecare zi, cele mai noi și de încredere informații. Din dorința de a fi și mai aproape de telespectatori și a le oferi experiența completă a celui mai puternic brand de știri din România, ieri seară, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, prezentat de Andreea Esca, a fost lansată aplicația de mobil Știrile PRO TV .

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Inovația a fost mereu o prioritate pentru Știrile PRO TV, programul care aduce românilor, în fiecare zi, cele mai noi și de încredere informații. Din dorința de a fi și mai aproape de telespectatori și a le oferi experiența completă a celui mai puternic brand de știri din România, ieri seară, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, prezentat de Andreea Esca, a fost lansată aplicația de mobil Știrile PRO TV .

Aplicația poate fi utilizată oriunde în lume și oferă utilizatorilor acces la cele mai noi informații, permițându-le să fie mereu la curent cu cele mai recente știri interne, externe, din domeniile entertaiment, social, politic, financiar, travel, special sau sănătate.

Aplicația Stirile PRO TV va aduce cele mai noi informații de la UEFA EURO 2016TM, în timp real, direct pe telefon. Scorurile, statisticile și chiar previziunile pentru meciurile de la Campionatul European de Fotbal sunt actualizate la secundă în secțiunea EuroScor. În categoria dedicata exclusiv UEFA EURO 2016TM se vor găsi cele mai noi informații de la corespodenții PRO TV din Franța.

Aplicația are și categorii pentru emisiunile ce fac parte din cupola știrilor, precum România, te iubesc!, După 20 de ani, Ce se întâmplă doctore și iLikeIT, dar și o secțiune PROTV.ro care acumulează cele mai importante știri de pe microsite-urile show-urilor PRO TV.

Aplicația Știrile PRO TV aduce o experiență îmbunătățită în consumul de video și acces mai ușor la știrile momentului. În plus, cei care își activează notificările vor afla mereu primii atunci când se întâmplă un eveniment major. Interfața simplificată și cu design modern va permite navigarea cu ușurință între diferite articole, imagini și clipuri video.

PRO TV a pregătit și o mare surpriză utilizatorilor! Cei care își downloadează și instalează aplicația între 9 iunie și 9 august pot intra într-un concurs ce oferă premiu un iPhone 6S. Pentru a participa la concurs trebuie accesat articolul Știi, oriunde ai fi! disponibil în aplicație și completat formularul de participare.

Aplicația este disponibilă atât pentru dispozitivele cu sistem Android, cât și pentru iPhone.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending