Connect with us

ALL MEDIA

Stralucire si mari emotii pentru actorii prezenti la lansarea telenovelei „Iubire si Onoare” (galerie foto)

Published

on

 

Telenovela “Iubire si onoare”, prima telenovela filmata si difuzata full HD ACASA de luni pana joi, de la 20.30, a avut parte de o lansare plina de fast, luni seara, in Turabo Society Club din Bucuresti.  Peste 200 de actori, ziaristi si invitati au fost poftiti sa ia parte la un eveniment plin de stralucire, iar pe covorul rosu cu totii s-au simtit ca la Hollywood. Evenimentul a inceput cu o ora inainte de difuzarea primului episod de ACASA cu o editie speciala a “Povestirilor adevarate”, transmisa in direct de pe covorul rosu dar si din clubul unde avea loc petrecerea.

Primii sositi au fost Radu Valcan si Madalina Draghici, amandoi extrem de emotionati. Intr-o superba rochie aurie marca Krista&Joel, special creata pentru ea, Madalina Draghici, protagonista telenovelei “Iubire si onoare” a stralucit la bratul lui Radu Valcan: “Am  emotii mari, imi doresc foarte mult ca lumea sa indrageasca si sa aprecieze produsul in care noi am investit atata munca si suflet. Este prima premiera ACASA si sunt coplesita de acest eveniment, ma simt asemeni unei vedete de la Hollywood cand vad atata stralucire, eleganta si rafinament in jurul meu”, marturiseste Madalina.

Si pentru Radu Valcan, interpretul lui Amir, prezenta pe covorul rosu in postura de actor a fost o premiera. Pentru a mai trece peste emotiile acestui inceput Radu si-a adus sustinatori de nadejde, familia. “Au fost aici cu mine si mama si fratele meu,  amandoi si-au dorit foarte mult sa-mi fie alaturi in acest moment. Bunica a ramas fanul meu numarul unu si s-a uitat la televizor. Am asteptat cu mare emotie impresia ei, dupa vizionarea primul episod, mai ales ca ea este foarte critica. M-a sunat, m-a felicitat si mi-a spus ca este foarte mandra de mine. Desi nu imi place sa ma privesc pe micul ecran, am mai aruncat cate un ochi catre televizoarele din club”, spune Radu.

Una dintre aparitiile serii a fost Diana Dumitrescu, sosita direct de la filmarile din Turcia unde a trecut printr-o schimbare majora de look. ”Colegii au fost surprinsi de noua mea infatisare, am primit multe complimente. Am avut si de aceasta data emotii, mai ales ca veneam cu o schimbare impresionanta. Cele mai multe intrebari au fost legate de noul meu look, dar le-am spus tuturor ca pentru un rol sunt gata sa fac orice schimbare. Oxana este genul de personaj cameleonic care va aduce multe surprize in vietile tuturor celor din jur”, spune Diana. Pe covorul rosu Diana a stralucit intr-o rochie superba. “Rochia este din colectia Osklen, achizitionata de la magazinul Entrance. A fost o  alegerea perfecta pentru acest eveniment”, spune Diana.

Pe covorul rosu, Adela Popescu a imbracat o rochie scurta, alba, creatie personala: “Este prima data cand apar la un astfel de eveniment cu o rochie scurta si m-am gandit la acesta culoare cu mult timp inainte. In tinuta mea de pe covorul rosu am incercat sa fac o combinatie intre mine si personaj. Trebuie sa recunosc ca aparitia mea, cu acesta noua culoare a parului de un rosu intens, a surprins pe toata lumea. Dar aprecierea a fost unanima si eu cred ca este o culoare care mi se potriveste foarte bine”, spune Adela. Interpreta lui Carmen din telenovela “Iubire si onoare” nu a venit singura la lansarea telenovelei: “Am avut parte de sustinerea verisoarei mele Ioana dar si de cea a parintilor si fratilor. Ioana a fost alaturi de mine la eveniment iar mama si tata acasa, in fata micului ecran. Mama mi-a trimis in permanenta mesaje, i-a placut foarte tare si rochita mea, dar si prestatia din film”, marturiseste Adela Popescu.

Evenimentul de lansarea a telenovelei “Iubire si onoare” a fost unul plin de fast. Ioana Ginghina a imbracat, special pentru acest eveniment, o rochie pe care chiar ea a gandit-o inspirata din “una dintre tinutele Polixeniei, din “Aniela”, Majda Aboulomosha o rochie trimisa special de mama ei, din Siria iar Nicoleta Luciu a aratat superb in rochia marca Sabres: “Mi-am dorit pentru aceasta seara speciala sa stralucesc la bratul iubitului meu, Zsolt. Am ales rochia in urma cu o luna si am avut emotii pana a fost gata. Sper ca cei de acasa, din fata micului ecran, sa aprecieze efortul nostru de a crea o lume plina de culoare”, spune interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”.

Minutul de aur pe care telenovela ”Iubire si onoare” l-a inregistrat ACASA la ora 21.35, a fost de 7.9 puncte de rating si o cota de piata 22.1%. Astfel, in acest moment in care Amir o reintalneste pe Ilinca dupa noaptea de dragoste pe care au petrecut-o la malul Marii Egee, ACASA a fost lider de audienta in randul femeilor cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban si a tinut telespectatorii cu sufletul la gura cu dorinta de a vedea ce se intampla in viitoarele episoade ale telenovelei.

Productia ”Iubire si onoare” de la ACASA a fost preferata tinerilor si a femeilor cu studii superioare din mediul urban, prezentand o frumoasa poveste de iubire dintre un arab si o romanca.

Finalul proiectiei telenovelei “Iubire si onoare” din Turabo Society Club a fost intampinat cu aplauze de toti cei prezenti. De luni pana joi, de la ora 20.30, ACASA ii invita pe telespectatori sa intre in lumea fascinanta a primei telenovele romanesti filmata si difuzata full HD, o productie care spune povestea de dragoste imposibila dintre o romanca (Madalina Draghici) si un seic (Radu Valcan).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending