Connect with us

BUSINESS

Studiu Grayling – De ce brandurile mari nu trec testul rezilientei de brand

Published

on

Aproape jumătate dintre companiile de pe lista Fortune 500 nu trec “testul rezilienţei” provocând pagube de milioane de dolari prin afectarea reputaţiei acestor organizaţii, potrivit unui nou studiu publicat recent de Grayling, agenţie internaţională de comunicare.

 

Studiul Critical Conditions examinează profilurile de căutare a brandului pe internet pentru companii  internaţionale din diverse domenii de pe lista Fortune Global 500, analizând cele mai mari probleme care le afectează şi folosind ‘GCore’, instrumentul Grayling pentru managementul reputaţiei pentru a evalua cât de solidă este reputaţia companiilor respective în spaţiile lor de căutare. În universul brandurilor considerate “prea mari ca să mai dea greş”, oare strategiile digitale şi de comunicare sunt folosite la maximum într-un spaţiu online care e rezilient?

 

  • Chiar şi în rândul acestor companii internaţionale cu resurse excelente, aproape jumătate aveau conţinut negativ pe prima pagină a profilului lor, la o căutare pe Google
  • O mare parte din acest conţinut negativ era vechi; cel mai vechi articol găsit de GCore pe prima pagină a profilului de căutare pentru o companie data din iulie 2013
  • Cele mai mari companii de tehnologie din lume, deşi departe de a fi imune la aspectele negative, se descurcă cel mai bine în acest sens, ţinând conţinutul negativ departe de prima pagină a rezultatelor lor de căutare, ceea ce sugerează că şi companiile din alte domenii ar putea învăţa de aici anumite lecţii

 

“Când e vorba despre ONG-uri, activişti online şi jurnalism cetăţenesc, dar şi de a patra putere în stat, companii, politicieni şi alte părţi interesate, puteţi uita ideea că articolele negative de azi “vor fi folosite mâine pe post de hârtie de ambalat”. După cum arată studiul nostru, în mediul online astfel de articole pot să rămână prezente o veşnicie. Ceea ce poate avea un impact real asupra reputaţiei şi chiar valorii unui brand,” a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling.

 

Critical Conditions evaluează problemele şi rezilienţa brandului pentru un Top 10 din următoarele sectoare reprezentate în lista companiilor Fortune Global 500, cu analize şi context adiţional oferit de un grup internaţional de specialişti Grayling în domeniu:

 

  • În aer: De ce ne place să readucem avioanele cu picioarele pe pământ

Jonathan Shillington, Managing Director, Grayling Orientul Mijlociu, despre felul în care serviciile de proastă calitate oferite clienţilor companiilor aeriene pot fi puse sub lupă prin reţelele de socializare

  • Efecte adverse nedorite: Ce ar trebui să ştie companiile medicale despre căutarea pe Google

Sascha Nottmeier, Senior Account Manager, Grayling Germania, despre cercetarea critică amănunţită a companiilor farmaceutice şi probleme potenţiale la căutarea lor în spaţiul online

  • Îmblânzirea lupilor de pe Wall Street

Tom Nutt, Head of Corporate, Grayling Marea Britanie, despre cât de multe instituţii financiare încă sunt considerate “personaje negative”, la 10 ani după criza financiară globală

  • Greu de înghiţit: Dihotomia food marketing – realitate

Julia Sturmfels, Associate Director, Grayling Germania, despre specialistul culinar din fiecare dintre noi şi despre paradoxul cu care se confruntă brandurile din industria alimentară când fac marketing pentru produsele lor

  • Despre trucuri şi taxe… Lumea Teflon a tehnologiei

Alan Dunton, Managing Director, Grayling San Francisco, despre motivul pentru care brandurile din domeniul tehnologiei ar putea dezvolta o rezilienţă de brand inerentă în mediul online
Studiul Critical Conditions face parte din iniţiativa Grayling ‘Advantage Series’, un program de studiu şi cercetare care abordează câteva dintre marile provocări legate de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă companiile din ziua de azi.

 

Puteţi găsi raportul Critical Conditions aici http://www.grayling.com/ro/critical_conditions.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

BUSINESS

British American Tobacco extinde distribuția glo™ în șapte orașe mari! Glo™ este o alternativă cu potențial de risc redus pentru fumători

Published

on

British American Tobacco (BAT) România a anunțat astăzi extinderea rețelei de distribuție glo™, cel mai nou produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul, pe piețele din șapte orașe mari: București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

 

Această măsură face parte din strategia globală a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalități de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de nouă generație cu potențial de risc redus.

 

Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. De asemenea, o echipă dedicată de ambasadori glo™ a fost recent înființată pentru a le facilita fumătorilor accesul la produs, precum și pentru a le oferi acestora mai multe informații cu privire la caracteristicile cheie și modul de utilizare. Acum, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul dedicat glo™ din Băneasa Shopping City din București și prin rețeua de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile și în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul la nivel național. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

 

„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.

 

 

Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional.

 

Conform cercetărilor existente, vaporii produși de glo™ prin încălzirea tutunului conțin cu aproximativ 90% – 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară*. De asemenea, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum, în comparație cu fumatul**. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei.

 

„Când am dezvoltat glo™, am vrut să oferim fumătorilor o experiență similară cu cea a fumatului, dar cu un potențial de risc redus față de cel asociat țigărilor. Este cunoscut faptul că arderea tutunului produce multe dintre substanțele nocive asociate fumatului. Deși efectele pe termen lung asupra sănătății trebuie evaluate în continuare, cele mai recente studii arată că glo™ produce cu aproximativ 90% până la 95% mai puține toxine decât țigările*”, a spus Christopher Proctor, Chief Scientific Officer, British American Tobacco. 

 

 

 

*Comparație între fumul produs de arderea tutunului unei țigarete de referință standard 3R4F (aproximativ 9 mg gudron) și vaporii proveniți din încălzirea tutunului cu ajutorul glo, având în vedere cele 9 tipuri de componente nocive recomandate a fi reduse în fumul de țigaretă de către Organizația Mondială a Sănătății. Această caracteristică nu înseamnă neapărat că acest produs este mai puțin nociv decât alte produse de tutun.

** Această caracteristică nu înseamnă neapărat că acest produs este mai puțin nociv decât alte produse de tutun.

glo™ este un produs de încălzire a tutunului conceput să ofere o experiență ușoară de utilizare și în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Acesta include o serie de caracteristici de siguranță, precum:

  • glo™ este realizat din aluminiu de înaltă calitate și are o bază robustă din plastic. Materialele interioare sunt confecționate din plastic termic rezistent la căldură, un tub de vid care asigură o temperatură exterioară rece la atingere, o tehnologie de încălzire rapidă și o baterie Li-Ion de înaltă calitate.
  • Dispozitivul se oprește în caz de supraîncălzire și are caracteristici care îl protejează de încărcarea incorectă.
  • Dispozitivul a fost testat de o organizație independentă recunoscută la nivel mondial în ceea ce privește standardele internaționale de siguranță pentru dispozitivele destinate consumatorilor.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

De ce sa iti cumperi un apartament intr-un ansamblu rezidential

Published

on

Viata tot mai aglomerata din marile orase ii determina pe oameni sa ia in calcul cumpararea unei locuinte in zone cu mai putin trafic, in ansambluri rezidentiale aflate la periferia orasului. Multi iau in calcul o astfel de varianta pentru ca vor sa simta cum o viata noua incepe cu adevarat intr-un loc nou.

Cei care doresc sa cumpere o locuinta si cauta chiar apartamente de vanzare sector 1 ar trebui sa cunoasca foarte bine oferta care exista pe piata, tinand cont atat de pret, cat si de pozitionarea locuintei. Ar trebui sa ia in calcul ca, spre deosebire de un apartament aflat intr-un bloc comunist, construit inainte de 1989, intr-un ansamblu rezidential pot descoperi o altfel de lume.

 

Chiar daca cumpararea unui apartament intr-un bloc comunist pare tentanta datorita pozitionarii intraurbane, nu tineti cont doar de acest aspect cand aveti de ales. Multi oameni gandesc ca o asemenea locuinta aflata in buricul targului, cum s-ar spune, le-ar asigura un plus de confort atat lor, cat si copiilor. Se gandesc ca serviciul e mai aproape, ca scoala si gradinita copiilor sunt mai la indemana. Poate e asa, dar nu numai asta conteaza in viata!

Poate fi o falsa impresie, daca tinem cont ca exista oferte mult mai atragatoare. De ce sa te muti intr-un apartament dintr-un bloc construit inainte de Revolutie, acolo unde interiarul blocului arata dezolant, este tern, amintindu-ti de viata gri si plina de griji de pe vremea parintilor nostri? Nu iti doresti putina culoare in viata ta, nu vrei sa fii mai aproape de oameni de alt gen, mai aproape de natura si, nu in utimul rand, cat mai departe de agitatie si nervi?

 

Ansamblurile rezidentiale de blocuri iti vor oferi o alta perspectiva de a privi relatia cu vecinii.  Aceste apartamente sunt vizate in special de oameni tineri, de generatie medie, oameni cu educatie care au venituri destul de solide, care vizeaza alt mod de viata. Acesti oameni sunt mult mai deschisi la nou, nefiind inchistati in clisee sociale si stereotipuri religioase.

Un ansamblu rezidential iti va oferi posibilitatea sa legi relatii de prietenie cu oameni apropiati de tine, atat ca mentalitate, cat si ca deschidere la dialog.

 

De obicei, clientii care cumpara apartamente in astfel de ansambluri rezidentiale sunt in cautarea unui loc inedit, un loc care sa iasa din tiparele obisnuite, unde sa fie departe de agitatia orasului si de aglomeratia sufocanta din acesta. Acest gen de oameni cauta altceva decat le-ar putea oferi o experienta intr-un bloc comunist.

Daca acceptam ca orice inceput de drum este o sansa pentru o noua viata, atunci nu ar trebui sa mai luam in calcul cumpararea unui apartament intr-un bloc vechi, chiar daca acestea este situat in centrul orasului. In afara de faptul ca ne va costa foarte multi bani, am ateriza exact in mijlocul junglei urbane, in zgomotul infernal de claxoane si zbierete ale taximetristilor.

 

Chiar daca va mutati intr-un ansamblu rezidential situat putin mai la marginea orasului, nu trebuie sa va faceti griji atunci cand oamenii va vor spune ca ati ales gresit. Timpul le va arata ca s-au inselat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

De ce sa folosesti paleti din plastic pentru transportul si depozitarea marfurilor

Published

on

Cresterea economica inregistrata in Romania ultimilor ani a fost facilitata si de dezvoltarea industriei bunurilor de larg consum, cu efect vizibil si in domeniul retailului. Odata cu dezvoltarea acestui segment industrial, au aparut si multe firme care produc materiale logistice necesare activitatii.

 

Astfel, companiile transportatoare de marfuri au crescut mult ca cifra de afaceri si, drept urmare, nevoia lor de materiale logistice, precum europaleti din plastic sau din lemn a crescut. Multe firme de acest gen, dar si cele care depoziteaza marfuri, folosesc europaleti din lemn, poate din obisnuinta sau din cauza ca nu cunosc foarte bine alternativele care exista pe piata la acestia.

Observam insa, in ultima vreme, in marile magazine de bricolaj o schimbare de optica in ceea ce priveste depozitarea marfurilor. Foarte multe magazine de acest gen se bazeaza pe paletii din plastic atunci cand vine vorba de transportat sau depozitat marfuri.

 

Paletii din lemn reprezinta, intr-adevar, o solutie pentru transportul si depozitarea marfurilor, daca ne uitam la pret, insa prezinta mari incoveniente din alte puncte de vedere. In primul rand, materialul din care sunt facuti este extrem de sensibil la umezeala si alte actiuni corozive ale mediului ambient. Din cauza ca nu sunt de tip monobloc, europaletii din lemn se pot rupe in orice moment din cauza unor erori de prindere a componentelor.

E drept, unii sunt tratati cu substante special concepute care sa-i faca mai rezistenti, dar, chiar si asa, durata lor de viata nu depaseste 4-5 ani. In plus, acestia sunt si foarte greoi si devin uneori greu de manipulat, nemaivorbind de spatiul mare pe care il ocupa in orice locatie.

 

Spre deosebire de cei care sunt facuti din lemn, europaletii din plastic sunt mult mai usor de manipulat de catre cei care incarca sau descarca marfuri. Daca in cazul paletilor din lemn, greutatea admisa pentru transport este destul de mica (500-1000 kg), paletii de plastic suporta greutati de pana la 2500 de kilograme.

Paletii din plastic sunt produsi din polipropilena la prima injectie sau regranulata de cea mai buna calitate. In cazul paletilor de lemn, exista riscul ca acestia sa isi modifice greutatea ca urmare a conditiilor atmosferice, ceea ce nu se intampla atunci cand folosim paleti din plastic.

 

Multi dintre cei care folosesc europaleti pentru transport si depozitare se uita mai degraba la costurile de achizitie decat la eficientizarea pe termen lung a cheltuielilor. Chiar daca, pe moment, pretul unui palet din lemn ti se va parea destul de atractiv, nu uita ca, pe termen lung, investitia s-ar putea sa nu fie una chiar atat de rentabila.

Daca vei cumpara paleti din plastic, pe termen lung costurile tale cu achizitia unor astfel de marfuri se vor reduce pentru ca acestia au un numar mare de cicluri de utilizare. De cate ori nu ati transportat marfuri cu ajutorul paletilor din lemn si v-ati accidentat la degete din cauza cuielor cu care sunt prinse scandurile intre ele? In cazul paletilor din plastic,  acest risc nu mai exista, facand din munca.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending