HomeALL MEDIASTUDIU. Vezi cine e liderul pe piata de bunuri de larg consum din Romania!

STUDIU. Vezi cine e liderul pe piata de bunuri de larg consum din Romania!

Cele mai de incredere marci de larg consum in care romanii sunt multumiti de calitatea produselor sunt: Heidi, Santal, Zewa, Granini, Bel Vita.

Heidi deține prima poziție printre mărcile de bunuri de larg consum si se diferentiaza foarte puternic, in special pe atributele privind increderea deplina pe care consumatorii o au în această marcă și prin faptul că satisface așteptări foarte înalte.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcție de care consumatorii români cumpără produse de larg consum și le diferențiază de restul jucătorilor din piață: notorietatea mărcii, capacitatea lor de a face consumatorul să se simtă bine, încrederea în calitate, tradiția mărcii și raportul bun calitate/ preț.

Următoarele două clasate se diferențiază pe atributele de calitate excelentă și încrederea mai mare pe care consumatorii o au în ele în comparație cu alte mărci.

A doua componentă importantă în construirea încrederii este esența mărcii, înțeleasă ca fiind o marcă cu tradiție, legendară, pe care consumatorii o cunosc de o lungă perioadă de timp.Exemple foarte bune sunt, Coca-Cola și Pepsi care dețin primele poziții, urmate de Kinder, Joe și Jacobs.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenți și au fost investigate individual 100 de mărci de produse la larg consum.În total, 7.500 de evaluări de mărci au fost obținute. Selectia mărcilor a fost realizată pentru toate segmentele de preț (premium, mainstream, economic, mărci private cu valoare adăugată și mărci private din segmentul economic).

 

Lasa un comentariu aici!

Post Tags
Written by

adrian.popa@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns