Connect with us

ALL MEDIA

Studiu: Televiziunile incep sa renunte la stirile senzationale!

Published

on

 

Mai multe stiri de interes public, mai multe stiri externe si preocupare pentru campanii sociale sunt „faptele bune” pentru care s-au remarcat progamele de stiri a sase televiziuni romanesti, analizate timp de trei luni,  de Agentia de Monitorizare a Presei.


Agentia a organizat, luni, a doua editie a conferintei „Un om a muscat o stire – Raport de analiza a stirilor TV din perspectiva interesului public”, unde au fost prezentate imbunatatirile constatate la programele de stiri.

In urma raportului realizat de Agentia de Monitorizare a Presei, in perioada martie-mai 2008, s-a remarcat o imbunatatire in ceea ce priveste gradul de facil si senzationalism la televiziunile Antena 1, Antena 3, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV si TVR1.

Pe parcursul celor trei luni au fost monitorizate 5.800 de stiri, iar indicatorii dupa care s-a realizat raportul au fost: tema stirii (politica, administratie, fapt divers), frecventa subiectelor de interes public, pozitia stirii in jurnal, durata stirii si discursul senzationalist.

In urma masurarii cantitatii de stiri de interes public difuzate de televiziuni, in cazul Jurnalului de la TVR1, aproximativ 85% din durata totala a stirilor analizate a fost dedicata stirilor de interes public, o valoare similara cu cele identificate la posturile de nisa (Antena 3 cu 87%, Realitatea TV cu 85%), si mai mare decat cele ale posturilor generaliste private (Prima TV cu 71%, Pro TV cu 71% si Antena 1 cu 66%).
Au fost monitorizate un total de 28 ore cu 1.248 de stiri la Antena1, 30 de ore cu 1.032 de stiri la Prima TV, 21 ore cu 781 stiri la Antena 3.

Fata de 2007, cand a avut loc primul raport de acest gen, la televiziunile generaliste si cele de nisa, s-a extins aria tematica, s-a mentinut delimitarea generalist-specializat si a crescut interesul pentru promovarea de campanii sociale, anul acesta agenda fiind dominata de organizarea Summit-ului NATO si informatii externe.

In 2008, televiziunile specializate au oferit stiri marcate de evenimente din sfera politico-administrativa interna.

Stirile despre justitie (masuri organizatorice, evolutia unor anchete sau procese, cazuri de coruptie) s-au clasat in topul celor mai frecvente subiecte abordate la posturile Antena 3 (cu o crestere de 6,9% fata de anul trecut) si Realitatea TV (cu o crestere de 4,7% fata de 2007).

Cele sase televiziuni au fost monitorizate pornind de la modelul BBC – „The Editorial Guideline”, dupa criteriile prezumtia de nevinovatie, mentionarea etniei, audiatur et altera pars ( in latina – asculta si cealalta parte, n.r.) si dreptul la imagine.

Legat de mentionarea etniei, cele mai multe abateri le detine postul Prima TV, cu 15 stiri.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending