Connect with us

BUSINESS

STUDIU: Top 15 Superbrands condus pentru a doua oară în istoria Superbrands de un brand românesc

Published

on

BDR Associates anunță primele rezultate ale studiului Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în februarie–martie 2017.  Fan Courier se plasează pe primul loc în Top 15 Superbrands ediţia 2017, cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului.

 

Este pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a Superbrands în Romania, când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc, această performanţă a mai fost atinsă doar de Borsec, în ediţia Superbrands 2011/2012. Top 15 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2017 include: Fan Courier; Visa; Kober; Decathlon; Lego; Pampers; Humanitas; eMAG; Dedeman; Orbit; Mercedes-Benz; Borsec; olx.ro; Catena; Samsung.

 

Comerţul online este noua dominantă  în  dezvoltarea afacerilor, alături de strategiile orientate prioritar către consumatori

 

Comerţul online, aflat pe un trend ascendent şi foarte alert în ultimii ani, a propulsat şi consolidat în Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum Fan Courier, eMAG, olx.ro, alături de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (poziţia 2 în Top 15 Superbrands 2017).

În contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri, brandurile care au ştiut cum să empatizeze cu priorităţile consumatorului, să-i întâlnească așteptările, la momentul şi cu mesajul potrivit, au avut de câştigat în fidelizarea clienţilor. Exemple relevante  pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing şi comunicare bine ţintite şi adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar şi Decathlon sau Dedeman, cu o prezenţă foarte activă pe diferite segmente media online şi offline, Dedeman aflându-se pentru a doua oară în Top 15 Superbrands, consecutiv, în ultimii 3 ani.

Cu o dinamică alertă atât în online cât şi în offline, brandurile din sectorul construcţiilor au urcat în Top 15 Superbrands 2015 pe poziţii superioare (Koeber – poziţia 3, Dedeman – poziţia 9).

 

 

Tradiţia, susţinută în paralel de inovaţie, contează în continuare pentru români în alegerea brandurilor

 

Branduri cu istorie, precum Borsec, Pampers, Mercedes-Benz, își păstrează o prezenţă onorantă în Top 15 Superbrands, pentru ca sunt branduri care şi-au reconfirmat promisiunile faţă de consumatori şi au reuşit să ţină pasul cu nevoile consumatorilor şi cu noile obiceiuri de consum manifestate în piață precum interesul consumatorului român de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi, dorinţa de a investi mai mult în produse de calitate pentru casă, sănătate, calitatea hranei sau îngrijire personală.

 

Inovaţia este unul din atributele principale, pe care consumatorii le asociază cu statutul de Superbrand în România. Tocmai de aceea, printre categoriile economice care au generat cele mai multe branduri cu statut de Superbrands, în acest an se numără echipamentele electrice şi electrocasnice, maşini, tehnologie, dar şi produse din sectoare FMCG, precum îngrijire personală şi îngrijirea casei.

De asemenea, calitatea produsului şi beneficiile de care se bucură consumatorul prin alegerea unui produs joacă un rol la fel de important ca şi pretul. Acest trend începe deja să se consolideze ca un atribut al pieţei, pe măsură ce condiţiile economice se ameliorează (o rată a şomajului în descreştere) iar educaţia consumatorului cere calitate. Un exemplu relevant îl constituie Mercedes Benz care îşi păstrează prezenţa în Top 15 Superbrands în aproape fiecare ediţie Superbrands desfășurată în România.

 

Tradiţie şi inovaţie, concept local cu performanţe de talie internaţională

 

Cultura autohtonă de branding îşi găseşte tot mai des loc în inimile consumatorilor: regăsim de două ori mai multe brand-uri românești eligibile în Top 15, 2016-2017 , în comparaţie cu ediţia 2015/2016. Încrederea în brand-urile româneşti uneşte generaţii şi categorii sociale, conturând un nou Top 15 diversficat, care include prezenţe deja consacrate precum Borsec, eMag,  Dedeman, precum  şi noi apariţii remarcabile: Fan Courier, Kober, Humanitas.

 

Sectorul construcţiilor pare să fi valorificat ce este mai bun din ambele lumi: o dinamică alertă atât în online, cât şi în offline, ce a crescut numărul de branduri eligibile Superbrands 2017 şi a adus doi jucători în Top 15 :#3 – Kober şi #9 – Dedeman.

 

La prima ediție a programului Superbrands România, implementat de noi in 2005-2006 ne uitam cu admirație la Finlanda a cărei carte Superbrand era alcătuita în totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne întrebam atunci, în plin pionierat al programului nostru, dacă vom asista vreodată la o asemenea performanță notabilă și în România. Trăim acum acest fenomen efervescent al brandurilor românești care urcă scara reputației impecabile, prin excelența în branding, dublată de calitate și inovație. Știm că sunt branduri născute în România precum Borsec, Dacia sau Ursus a căror notorietate a depășit demult granițele țării, internaționalizându-se și crescând capitalul de imagine a României. Brandurile românești strălucesc astăzi alături de branduri internaționale consacrate, contribuind în mod egal la creșterea calității vieții și trebuie să le aducem recunoaștere,” a spus Cătălina Rousseau, Country manager Superbrands România.

 

Profilul noului consumator: generaţia în căutarea fericirii

Preţul încetează să mai fie un factor decisiv în relaţia dintre consumator şi brand , determinantă devinind  pasiunea pentru inovaţie, preocuparea pentru viitor şi implicarea în comunitate. Acelaşi trend este transpus şi în segmentele ce alcătuiesc Top 15, unde zona de lifestyle, cultura şi divertismentul  câştigă teren, prin prezenţe precum Humanitas, Lego şi Decathlon. Aceste aspecte demonstrează, încă o dată, tranziţia priorităţilor, de la cucerirea scării sociale şi consumerism, la well-being, respectul pentru comunitate, responsabilitate şi sustenabilitate, elemente definitorii pentru profilul noului consumator.

 

 

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,223 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.501 de consumatori români, la nivel urban.Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 370 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România. Lista completă a brandurilor cu statut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

BUSINESS

Controversa apei alcaline – cum ne ajuta efectiv si de ce nu este o simpla apa

Published

on

Ca sursa a vietii, apa este indicata de consum chiar si 2 litri pe zi. Hidratarea este necesara si la randu-i este sursa a starii de bine. Doar ca putini sunt cei care se si preocupa de cantitatea apei sau de cat de pura este cea consumata. De aici au pornit si tot felul de controverse, despre sursa de apa aleasa si nu numai.

Intre timp, in context modern, a aparut si tipul de apa alcalina. Probabil toata lumea a auzit despre apa minune care poate incetini procesul de imbatranire, apa care regleaza pH-ul corpului, care previne aparitia stadiului de cronic asociat bolilor diverse. Ce este mai exact acest tip de apa? Apa alcalina se refera la pH-ul acesteia, diferit de apa consumata de marea majoritate, fie ea apa imbuteliata sau de la alte surse. Ph-ul apei alcaline este de regula mai mare; asta ajuta la neutralizarea aciditatii din corp. Daca apa de baut normala are un pH de 7, cea alcalina are valori mai mre, chiar si de 9.

Care este explicatia? Ei bine, pH-ul ridicat este cauzat de prezenta mineralelor bine dizolvate. Apa pura, normala, nu are un astfel de continut. Acest continut de minerale poate fi absorbit de corp intr-o maniera mai facila, ceea ce previne demineralizarea tesuturilor si a oaselor de asemenea. Ca si rezultat, osteoporoza spre exemplu poate fi o boala prevenita.

Avantajele apei alcaline

Pe piata sunt numeroase tipuri de apa ce se recomanda ca fiind alcaline. Aquavia este doar un exemplu. Poate ca si acesta este un semn ca publicul consumator a devenit tot mai alert cu privire la tipul de apa consumat si acorda mai multa incredere apei alcaline. Ar avea si motive, de vreme ce acest tip de apa se pare ca vine la pachet cu numeroase avantaje.

Hidratarea – fata de apa normala ce trece prin sistemul digestiv cu minima de absorbtie, apa alcalina este mai mult ajutatoare in procesul de hidratare. Se pare ca acest fapt se datoreaza mineralelor din continutul sau, ce imbunatatesc gradul de absorbtie al celulelor. Iar pentru unii practicanti ai medicinei alternative, acest sortiment de apa este considerat chiar cura pentru a preveni diverse boli.

Efect de antioxidant – apa alcalina actioneaza precum un antioxidant pentru a neutraliza radicalii liberi, intrucat prin continutul sau are abilitatea de a-i bloca. Asadar, datorita faptului ca se creeaza un mediu alcalin, nici bolile nu au cum sa se raspandeasca. Cand acest aspect se asociaza si cu un stil de viata sanatos, inclusiv cu un meniu bazat pe alimente sanatoase, cu atat mai bine pentru mentinerea unei stari de sanatate optime.

Un aspect placut al tenului, pielii si parului – desigur ca sanatatea vine din interior. Asadar, in functie de cat de bine se mentine starea de sanatate, de la alimentele consumate si pana la tipul de apa, la exterior corpul isi va arata echilibrul printr-un aspect mai ferm al pielii si parului.

Detoxifierea corpului – se spune despre apa alcalina ca, odata ce este consumata o perioada indelungata, poate fi chiar un ajutor in procesul de detoxifiere. Sa fie acest aspect adevarat? O explicatie exista. Este clar pentru toata lumea ca celulele corpului se distrug pe masura ce organismul este invadat de alimente nesanatoase, aditivi sintetici, medicamentate, poluare etc. Cum combatem acestea? Prin consumul de antioxidanti din alimente si apa.

De vreme ce apa alcalina poate neutraliza aciditatea ca efect produs de consumul zilnic al unor produse, aceasta are un oarecare rol si in eliminarea toxinelor din celule si in detoxifierea organismului.

Tinand cont de toate acestea am putea spune ca apa alcalina pare a fi perfecta, o apa minune ale carei beneficii nu poti sa le ignori. Atunci care este impedimentul? Poate ca nu este la fel de accesibila ca orice tip de apa. Pentru o clasa de consumatori ce abia intrezaresc care este potentialul de apa alcalina, un consum regulat al acesteia nu pare sa fie un plan. Insa viitorul are sanse sa schimbe aceasta perceptie.

Sa nu uitam ca generatii de-a randul au crescut cu ideea ca apa buna de consum este cea de la robinet. Insa dupa ani si ani cand instalatiile au devenit atat de vechi, nici aceasta nu mai este o alegere prea buna. Solutia? O apa aleasa dupa principiile starii de bine, disponibila pentru achizitie chiar si in mediul online – pe www.sacagiu.ro pot fi gasite diverse sortimente de apa alcalina, dar si informatii suplimentare despre avantajele consumului acesteia.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Achiziționarea de piese auto online – o soluție practică și al îndemână pentru proprietarii de autovehicule

Published

on

Experiențele din trafic sunt de tot felul – evenimentele neprevăzute precum aglomerația din trafic sau accidentele sunt la ordinea zilei, motiv pentru care diversele piese auto devin o necesitate.

Desigur că nimeni nu poate subestima rolul unei stații CB, atât în orașele în care traficul este maxim la orele de vârf, cât și la drum lung. 

Miltech, companie specializată în distribuirea de piese camioane și automobile diverse, oferă publicului larg posibilitatea de a intra în posesia articolelor dorite simplu și fără efort – prin comandarea lor din mediul online.

Oricine caută soluții rapide pentru maximizarea confortului oferit de automobilul deținut găsește în acest distribuitor un aliat de încredere. Atunci când lipsa mobilității constituie o piedică majoră, conducătorii auto aleg să se orienteze spre cumpărarea de piese camioane și automobile din mediul online. Se pare că magazinele virtuale au cunoscut o dezvoltare incredibilă în ultimii ani și în țara noastră, dovada în acest sens reprezentând-o magazinul pieseautocamioane.ro, care a reușit în scurt timp să devină un aliat de încredere pentru sute de șoferi.

Iată câteva dintre avantajele de care au parte cei ce aleg soluțiile propuse de acest magazin în schimbul variantei fizice.

  • Prețuri rentabile

Acesta reprezintă de cele mai multe ori un reper pentru conducătorii auto. Ceea ce prea puțini știu este că mult mai rentabilă este achiziționarea de piese camioane online. Asta se datorează în principal faptului că nu mai există nevoia unui spațiu fizic în care produsele să fie vândute, deci din start costurile scad. Un alt motiv pentru are prețurile sunt mai accesibile, îl reprezintă concurența acerbă existentă între magazinele de profil.

  • Accesibilitatea pieselor

În condițiile în care căutarea unei piese auto în mediul fizic presupune un efort destul de mare, precum și un timp destul de extins de investit, oferta magazinului Miltech include produse variate. Astfel piesa dorită este mai ușor de identificat, iar cel interesat intră în posesia acesteia la scurt timp după plasarea comenzii. Astfel, conducătorii auto scapa de chinul de a sta cu mașina imobilizată prea mult timp.

  • Consultanță și sfaturi pertinente

În timp ce în cadrul unui magazin fizic, vânzătorul este de cele mai multe ori singurul care ar putea oferi un sfat cumpărătorului, pe pieseautocamioane.ro recomandările vin direct de la experți. Aceștia prezintă întotdeauna variante complete, atât după nevoile utilizatorilor, cât și după posibilitatea lor financiară. De altfle este o soluție preferată și pentru că permite realizarea unei comparații între prețurile diverselor produse – totul prin câteva simple cllick-uri și fără tot deranjul legat de transport sau de programul magazinelor.

  • Experiențe plăcute

Cine a spus că misiunea de a achiziționa piese camioane reprezintă un chin, sigur nu era în temă cu posibilitatea de a realiza achiziția online. Astfel, sarcina de realizat nu mai este una consumatoare de timp și de energie așa cum era cândva. Utilizatorul știe exact dacă piesa dorită este sau nu în stoc, respectiv când va fi aceasta disponibilă. Comanda poate fi plasată de pe orice dispozitiv ce dispune de conexiune la internet, atât din confortul canapelei, cât și din orice alt loc.

  • Livrarea promptă

Comandând online de pe pieseautocamioane.ro, cumpărătorii se bucură de o livrare rapidă și promptă a produselor. Mai ales cei care doresc să rezolve problema într-un timp cât mai rapid găsesc în această alternativă o opțiune perfectă pentru că nu mai sunt puși în situația de a căuta un mijloc de deplasare până la magazinele fizice diverse din oraș, unde sunt șanse de a nu găsi ceea ce caută. Se scutesc astfel de un drum ori de mai multe inutile.

La plasarea comenzii, prin completarea spațiilor din formular, curierul primește adresa exactă la care trebuie să facă livrarea – astfel că piesa vine la cumpărător și nu invers. În condițiile în care suma totală depășește limita impusă de magazin, transportul pieselor este oferit de către vânzător. Valoarea poate fi verificată de cei interesați direct pe pieseautocamioane.ro.

Iată deci o parte dintre avantajele de care au parte cei ce merg pe varianta achiziționării de piese auto pentru automobile și camioane online. Beneficiază de soluții complete, prin aplicarea unor click-uri, toți cei care doresc piese de o calitate mai inalta, rezistente și care oferă durabilitate, precum și diverse accesorii auto, la prețuri rentabile.

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Ce trebuie să știi dacă pornești un business bazat pe importul de marfă din China

Published

on

În zilele noastre pare să fie un trend în continuă ascensiune ideea de a fi propriul tău șef, de a deveni antreprenor, de a porni un business.

De asemenea, tot pe un trend ascendent se află și numărul afacerilor bazate pe importul de marfă din China. Există câteva lucruri ce trebuie lămurite în legătură cu acest aspect, în special pentru cei aflați la început de drum.

Antreprenorii care aleg să pornească business-uri bazate pe import marfa China se pot lovi de câteva situații destul de complicate:

  • furnizorii potriviți sunt greu de identificat;
  • nu au siguranța calității mărfurilor importate;

  • există bariere lingvistice și culturale ce trebuie depășite pentru colaborări avantajoase;

  • formalitățile asociate importului mărfurilor pot fi destul de complexe etc.;

La o primă vedere aceste aspecte pot să descurajeze în totalitate antreprenorii. Din fericire există oameni care s-au gândit la o soluție și care oferă răspunsuri potrivite indiferent de situație. Secretul succesului pare să fie colaborarea cu o firmă care se ocupă de intermedierea importurilor din China. Bizz2China oferă această oportunitate celor interesați, pentru ca orice piedici să poată fi depășite cu ușurință.

Cum ajută colaborarea cu o asemenea firmă?

Odată ce ideea despre produsele ce trebuie importate din China este bine conturată, angrenajul Bizz2China se pune în mișcare. În fapt, specificațiile produselor dorite reprezintă singurul aspect lăsat în grija antreprenorului.

Identificarea producătorilor potriviți este primul pas efectuat de specialiștii în import marfă din China. În această etapă se impune o selecție riguroasă, care ar pune în mare dificultate o persoană nefamiliarizată cu domeniul. Specialiștii Bizz2China vor identifica furnizorii, însă vor face și verificări asupra acestora, pentru siguranța că alegerea finală este cea mai potrivită.

Achizițiile și negocierile reprezintă următoarea etapă, unde pentru un necunoscător intervin barierele culturale și lingvistice. Trebuie cunoscut un fapt: în China, negocierile reprezintă ocazii sociale de o importanță deosebită, în cadrul cărora se consolidează parteneriatele și colaborările. Intermedierea acestora prin ajutorul unor profesioniști reprezintă cea mai bună opțiune pentru orice antreprenor care s-a hotărât să dezvolte un business bazat pe importuri din China.

În legătură directă cu negocierile se remarcă un avantaj considerabil oferit de colaborarea cu specialiștii Bizz2China. Cu un pachet informațional solid, aceștia vor ști ce să puncteze la masa tratativelor pentru ca cerințele clientului să fie îndeplinite și pentru ca interesele sale să fie mereu protejate. Clientul va cunoaște în prealabil și tot ceea ce ține de costuri de producție, transport și monitorizare a tuturor procedeelor implicate.

Controlul calității este un pas ce nu trebuie nicidecum neglijat. Importurile realizate din China fără un control temeinic al calității mărfurilor prezintă factori de risc care pot să afecteze bunul mers al colaborării. Din acest motiv, aceiași specialiști de la Bizz2China garantează supervizarea permanentă a procesului tehnologic, pentru ca investiția clientului să fie protejată.

Chiar de la începutul colaborării se stabilesc standardele de calitate ce vor trebui respectate, pentru a preveni aparitia de neregularități. De asemenea, pentru asigurarea calității, periodic vor fi realizate verificări și teste comparative.

Ca bonus, cei de la Bizz2China oferă de asemenea o oportunitate unică tuturor colaboratorilor: vizitarea fabricilor din China și întâlniri directe cu furnizorii. În acest fel, clientul vede exact despre ce este vorba, fără a mai fi loc de îndoieli.

Nu în ultimul rând, tot cei de la Bizz2China se vor ocupa de fiecare aspect ce ține de formalitățile vamale, transport, depozitare și asigurare a mărfurilor.

Practic, prin alegerea unei colaborări cu profesioniști în intermedierea importurilor din China ajută la eliminarea unor riscuri. Astfel, furnizorii neserioși devin o problemă uitată, calitatea îndoielnică a mărfurilor se elimină de asemenea din ecuație, iar negocierile păguboase sau sortite eșecului nu vor mai exista.

Toate piedicile ce pot să apară par să fie descurajante. Importul de mărfuri din China este o operațiune destul de complexă și necesită cunoștințe solide, prin urmare alegerea unor profesioniști este o opțiune indicată. Cei care se numără printre antreprenorii interesați de pornirea unui business bazat pe import marfă din China ar trebui să aibă în vedere și o colaborare cu cei de la Bizz2China. Mai multe informații despre această companie pot fi aflate direct de pe pagina oficială www.bizz2china.ro.

http://www.radardemedia.ro/start-vot-premiile-radar-de-media-2018-etapa-preliminara/

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending