Connect with us

BUSINESS

STUDIU: Top 15 Superbrands condus pentru a doua oară în istoria Superbrands de un brand românesc

Published

on

BDR Associates anunță primele rezultate ale studiului Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în februarie–martie 2017.  Fan Courier se plasează pe primul loc în Top 15 Superbrands ediţia 2017, cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului.

 

Este pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a Superbrands în Romania, când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc, această performanţă a mai fost atinsă doar de Borsec, în ediţia Superbrands 2011/2012. Top 15 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2017 include: Fan Courier; Visa; Kober; Decathlon; Lego; Pampers; Humanitas; eMAG; Dedeman; Orbit; Mercedes-Benz; Borsec; olx.ro; Catena; Samsung.

 

Comerţul online este noua dominantă  în  dezvoltarea afacerilor, alături de strategiile orientate prioritar către consumatori

 

Comerţul online, aflat pe un trend ascendent şi foarte alert în ultimii ani, a propulsat şi consolidat în Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum Fan Courier, eMAG, olx.ro, alături de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (poziţia 2 în Top 15 Superbrands 2017).

În contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri, brandurile care au ştiut cum să empatizeze cu priorităţile consumatorului, să-i întâlnească așteptările, la momentul şi cu mesajul potrivit, au avut de câştigat în fidelizarea clienţilor. Exemple relevante  pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing şi comunicare bine ţintite şi adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar şi Decathlon sau Dedeman, cu o prezenţă foarte activă pe diferite segmente media online şi offline, Dedeman aflându-se pentru a doua oară în Top 15 Superbrands, consecutiv, în ultimii 3 ani.

Cu o dinamică alertă atât în online cât şi în offline, brandurile din sectorul construcţiilor au urcat în Top 15 Superbrands 2015 pe poziţii superioare (Koeber – poziţia 3, Dedeman – poziţia 9).

 

 

Tradiţia, susţinută în paralel de inovaţie, contează în continuare pentru români în alegerea brandurilor

 

Branduri cu istorie, precum Borsec, Pampers, Mercedes-Benz, își păstrează o prezenţă onorantă în Top 15 Superbrands, pentru ca sunt branduri care şi-au reconfirmat promisiunile faţă de consumatori şi au reuşit să ţină pasul cu nevoile consumatorilor şi cu noile obiceiuri de consum manifestate în piață precum interesul consumatorului român de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi, dorinţa de a investi mai mult în produse de calitate pentru casă, sănătate, calitatea hranei sau îngrijire personală.

 

Inovaţia este unul din atributele principale, pe care consumatorii le asociază cu statutul de Superbrand în România. Tocmai de aceea, printre categoriile economice care au generat cele mai multe branduri cu statut de Superbrands, în acest an se numără echipamentele electrice şi electrocasnice, maşini, tehnologie, dar şi produse din sectoare FMCG, precum îngrijire personală şi îngrijirea casei.

De asemenea, calitatea produsului şi beneficiile de care se bucură consumatorul prin alegerea unui produs joacă un rol la fel de important ca şi pretul. Acest trend începe deja să se consolideze ca un atribut al pieţei, pe măsură ce condiţiile economice se ameliorează (o rată a şomajului în descreştere) iar educaţia consumatorului cere calitate. Un exemplu relevant îl constituie Mercedes Benz care îşi păstrează prezenţa în Top 15 Superbrands în aproape fiecare ediţie Superbrands desfășurată în România.

 

Tradiţie şi inovaţie, concept local cu performanţe de talie internaţională

 

Cultura autohtonă de branding îşi găseşte tot mai des loc în inimile consumatorilor: regăsim de două ori mai multe brand-uri românești eligibile în Top 15, 2016-2017 , în comparaţie cu ediţia 2015/2016. Încrederea în brand-urile româneşti uneşte generaţii şi categorii sociale, conturând un nou Top 15 diversficat, care include prezenţe deja consacrate precum Borsec, eMag,  Dedeman, precum  şi noi apariţii remarcabile: Fan Courier, Kober, Humanitas.

 

Sectorul construcţiilor pare să fi valorificat ce este mai bun din ambele lumi: o dinamică alertă atât în online, cât şi în offline, ce a crescut numărul de branduri eligibile Superbrands 2017 şi a adus doi jucători în Top 15 :#3 – Kober şi #9 – Dedeman.

 

La prima ediție a programului Superbrands România, implementat de noi in 2005-2006 ne uitam cu admirație la Finlanda a cărei carte Superbrand era alcătuita în totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne întrebam atunci, în plin pionierat al programului nostru, dacă vom asista vreodată la o asemenea performanță notabilă și în România. Trăim acum acest fenomen efervescent al brandurilor românești care urcă scara reputației impecabile, prin excelența în branding, dublată de calitate și inovație. Știm că sunt branduri născute în România precum Borsec, Dacia sau Ursus a căror notorietate a depășit demult granițele țării, internaționalizându-se și crescând capitalul de imagine a României. Brandurile românești strălucesc astăzi alături de branduri internaționale consacrate, contribuind în mod egal la creșterea calității vieții și trebuie să le aducem recunoaștere,” a spus Cătălina Rousseau, Country manager Superbrands România.

 

Profilul noului consumator: generaţia în căutarea fericirii

Preţul încetează să mai fie un factor decisiv în relaţia dintre consumator şi brand , determinantă devinind  pasiunea pentru inovaţie, preocuparea pentru viitor şi implicarea în comunitate. Acelaşi trend este transpus şi în segmentele ce alcătuiesc Top 15, unde zona de lifestyle, cultura şi divertismentul  câştigă teren, prin prezenţe precum Humanitas, Lego şi Decathlon. Aceste aspecte demonstrează, încă o dată, tranziţia priorităţilor, de la cucerirea scării sociale şi consumerism, la well-being, respectul pentru comunitate, responsabilitate şi sustenabilitate, elemente definitorii pentru profilul noului consumator.

 

 

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,223 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.501 de consumatori români, la nivel urban.Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 370 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România. Lista completă a brandurilor cu statut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

BUSINESS

CATENA – Premiul SUPERBRANDS ROMÂNIA 2017/2018. „Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”

Pentru a treia oară consecutiv CATENA a fost recompensată cu prestigiosul trofeu al Galei SUPERBRANDS

Published

on

Superbrands România a omagiat brandurile cu performanțe excepționale, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding.

Aceasta a prilejuit şi lansarea celei de-a opta publicaţii “Superbrands”, un instrument de referinţă privind potenţialul României, un reper pentru publicul interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum reputația, calitatea, dinamismul, diferenţierea pe piață. În România, ca oriunde în lume, statutul de Superbrand întărește poziția unui brand, îi adaugă prestigiu și îi reasigură pe consumatori sau pe partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputație impecabilă.

 

CATENA și alte 30 de companii au fost distinse cu trofeele Superbrands la Gala Superbrands România 2017/2018. Intitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a VIII-a ediție a galei a onorat cu trofee branduri cu activitate şi rezultate excepționale, desemnate Superbrands ale României în 2017.

Decernarea premiilor a avut loc în prezența lui Petro Diogo Vaz, CEO Superbrands Portugalia,  maestrul de ceremonii fiind Colin Lovering, Charmain, British Romanian Chamber of Commerce.

CATENA, reprezentată de Sabina Cărbunaru (Marketing Manager), Eduard  Săndulescu (Coordonator Marketing OTC) şi Alina Idris (Specialist Marketing) a întrunit votul Consiliului de onoare pentru acordarea statutului de Superbrand, pe criterii consacrate, precum calitate, integritate și încredere, precum și voturile acordate de clienți.

 

            Organizaţia Superbrands operează în aproape  100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor “Superbrands”, care omagiază cultura reputațională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

 

            „Ne bucurăm să onorăm o comunitate de afaceri puternică și vizionară, guvernată de lideri excepționali, fie conducători de companii multinaționale, fie antreprenori de succes sau lideri în alte domenii ce susțin dezvoltarea afacerilor. Ne bucurăm să punem în lumină, în egală măsură, creativitatea și gândirea strategică a specialiștilor în marketing, branding sau în comunicare, mințile strălucitoare care dau viață absolută brandurilor, construind reputația, bunul cel mai de preț în afaceri și nu numai”, a spus Cătălina Rousseau, President & CEO BDR Associates și Country Manager, Superbrands România.

 

Aprecierea şi încrederea de care se bucură brandul Catena sunt dovedite și de premiile pe care lanţul de farmacii le-a primit în ultimii ani, printre care: Best Buy Award – Distincție pentru farmacia cu cel mai bun raport calitate-preț din România, pentru trei ediții la rând – în 2013/2014, 2015/2016 și 2017/2018; Trusted Brands – premiul pentru „Brandul de farmacii în care românii au cea mai mare încredere”, pentru doi ani la rând – 2014 și 2015; Superbrands – 2013/2015/2017; Qudal – Lanțul de farmacii nr. 1 din punct de vedere al calității produselor și serviciilor din România, în 2014-2015 și 2016/2017, precum și premiul Customer’s Friend (Prietenul Cumpărătorilor), oferit de ICERTIAS (Asociația Internațională de Certificare, cu sediul la Zurich, Elveția). Ca o dovadă de recunoaştere a excelenţei în afaceri, Fildas și Catena au fost desemnate, în 2017 de către ICAP România, TRUE LEADERS pentru anul 2016, şi tot în 2017 Catena a fost recompensată cu Trofeul HOSPICE Champion Award.

Catena este rețeaua de farmacii numărul 1 în retailul farmaceutic din România şi a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare.

La Gala Superbrands România 2017/2018 au participat peste 200 de reprezentanți de vârf ai mediului de afaceri, înalți diplomați, oameni de cultură sau din industrii creative, lideri de opinie din alte domenii, jurnaliști de marcă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Biletul zilei din februarie, de pe 10pariuri.ro, le-a adus celor care l-au urmărit un profit de 1974.3 lei

Published

on

Dezvoltarea mediului online a condus la o evoluție a industriei pariurilor. Odată cu apariția caselor de pariuri online, din ce în ce mai mulți pasionați de pariuri sportive au început să renunțe la casele de pariuri offline și să-și îndrepte atenția spre cele online.

A fost un lucru absolut firesc, dacă ținem cont de faptul că este mult mai confortabil să pariezi de oriunde ai conexiune la internet, de pe computerul de acasă, laptopul de la serviciu, tabletă sau telefon. În plus, cei ce au ales să-și încerce norocul online, au descoperit că beneficiază și de bonusuri și cote la pariuri foarte bune.

Astfel, pariurile online au devenit din ce în ce mai populare, la fel și site-urile care oferă informații utile despre pariuri sau casele de pariuri. Cu toții știm că indiferent unde pariezi, offline sau online, ai nevoie de informații, o bună strategie și de un buget pentru pariuri. În plus, ca să ai succes la pariuri trebuie să fii capabil să-ți stăpânești emoțiile. Dacă te lași pradă acestora și nu apelezi la rațiune, nu poți avea succes la pariuri.

De asemenea, este foarte important ca înainte să pariezi, să urmărești ponturile la pariuri oferite de tipsteri cu experiență. De ce? Fiindcă aceștia au cunoștințe solide despre diverse sporturi și sisteme de pariuri. Zilnic ei analizează ofertele de pariuri și casele de pariuri, apoi oferă ponturi gratuite tuturor celor care vor să câștige la pariuri.

La fel procedează și Radu Oprea, un tipster profesionist ce face parte din echipa 10pariuri.ro. Zilnic propune biletul zilei pe acest site, și face foarte mulți pariori fericiți.

De exemplu, luna aceasta a propus 20 de bilete, 12 dintre ele au fost câștigătoare, iar 8 dintre ele necâștigătoare. În ciuda faptului că a avut și zile nu tocmai bune, profitul total a fost de 1974.3 lei la o miză de 100 lei per bilet. Pariorii care au respectat fiecare bilet propus de Radu au obținut un profit bun.

Așadar, dacă și voi vreți să faceți profit, urmăriți zilnic fiecare bilet propus de acest tipster, fiindcă nu veți regreta, ci veți avea șansa să dea norocul peste voi.

Faceți-vă o bună strategie, stabiliți-vă un buget, urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea și pariați. Nu pariați însă oricum, ci precum vă recomandă acesta, adică responsabil, nu mai mult decât vă permiteți să pierdeți. Succesul nu va veni decât dacă pariați inteligent, așa cum o face și Radu Oprea în fiecare zi.

Radu Oprea vă recomandă, de asemenea, să vă gestionați cu mare atenție bugetul, căci gestionarea corespunzătoare a sa reprezintă unul dintre aspectele cheie în procesul de pariere. Dacă nu veți putea gestiona corespunzător bugetul există posibilitatea de a pierde toți banii de care dispuneți.

În lumea pariurilor nu putem vorbi de certitudine, ci de imprevizibil. Pentru a face față imprevizibilului trebuie să dispuneți de o bună strategie, să gestionați bine banii și să urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea.

Este adevărat, într-o zi puteți câștiga, într-o zi puteți pierde, dar profitul total va fi unul destul consistent. În cele din urmă, veți fi bucuroși de faptul că ați ales să urmăriți biletul zilei propus de Radu Oprea pe 10pariuri.ro. Bucuroși sunt și cei care, în luna februarie, au făcut profit 1974.3 lei, urmărind ponturile propuse de acest tipster profesionist.

Prin urmare, dacă vreți să aveți succes la pariuri, intrați pe 10pariuri.ro și urmăriți biletul zilei propus zilnic de Radu Oprea.

10pariuri.ro (Decizia ONJN nr. 907/19.05.2016) încurajează parierea responsabilă

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Alegerea unui topogan gonflabil

Published

on

Toboganele fac parte din cele mai indragite jocuri ale copilariei. Daca atunci cand eram mici un tobogan simplu din piatra pe care sa alunecam era tot ceea ce ne trebuia pentru a petrece o zi distractiva, in prezent toboganele au devenit cu totul si cu totul deosebite, aparand cele de tip gonflabile, fiind cu mult mai complexe decat cele de acum multi ani.

Toboganele gonflabile sunt jucarii foarte distractive si se numara printre preferintele copiilor de pretutindeni, iar gama vasta de produse disponibila va ofera posibilitatea de a alege modelul potrivit pentru orice situatie. Desigur, ca penru achizitionarea unui tobogan copii, trebuie sa luati in considerare o serie de criterii pentru a va asigura ca faceti alegerea potrivita, raportat la bugetul pe care l-ati alocat in acest scop.

Ca orice alt produs, si in cazului unui topogan gonflabil pretul difera in functie de model si de caracteristicile aferente, precum rezistenta sa in timp sau dimensunile sale, tinand cont si de varsta copiilor dumneavoastra. In general, fiecare astfel de produs are ca specificatie si varsta pentru care este recomandata precum si numarul de kilograme pe care il poate suporta. Tineti cont de acest aspect, deoarece este important pentru a se evita accidentele. In general, greutatea maxima admisa in cazul toboganelor se situeaza in jurul a 100 kg. De asemenea, este o idee buna sa stabiliti inca de la inceput care este bugetul pe care vrei sa il alocati pentru un astfel de produs pentru a va fi mai usor sa alegeti modelul ideal.

Inainte de a cumpara un topogan gonflabil, hotarati-va asupra locului in care urmeaza sa sa il amplasati, masurati-l chiar si apoi comparati dimensiunile cu cele ale celui pe care ati pus ochii. Cu siguranta nu doriti sa cumparati un model ca apoi sa observati ca este prea mare pentru spatiul disponibil.

Un alt criteriu important il reprezinta materialele din care este construit toboganul. Recomandat pentru rezistenta lui este PVC-ul, insa un minus il reprezinta faptul ca are o greutate destul de mare. De asemenea, optati penru modelele ce au cusatura dubla sau tripla, deoarece prezinta o rezistenta mai mare in timp.

Exista un numar mare de variante dintre care puteti alege, de aceea trebuie sa aveti bine stabilite cateva criterii de selectie pentru a va usura alegerea. Ca si greutate, un tobogan cantareste undeva intre 10 – 20 kg, insa ar fi bine sa alegeti unul cat mai usor in cazul in care doriti sa il mutati. Daca doriti sa achzitionati un astfel de produs se recomanda sa mergeti pe mana magazinelor online, magazine specializate in aceste produse, care va pot pune la dispozitie si pachete cu accesorii precum geanta pentru transport, kit de reparatii si unde veti gasi si mai multe variante decat veti gasi in magazinele fizice. Si inca un plus al achizitiei online, este aceea ca produsul va fi livrat prin curier chiar acasa ceea ce va usureaza munca, mai ales daca nu beneficiati de un mijloc de transport propriu.

Si nu in ultimul rand, dupa ce un produs v-a atras atentia, cautati pareri ale altor cumparatori pe internet, pe diverse forumuri. In general, nu exista produs pentru care sa nu gasiti review-uri pe internet. Veti putea astfel sa vedeti daca firma de la care intentionati sa achizitionati produsul este una serioasa, daca produsele sunt calitative din punct de vedere al materialului, cat de rezistente sunt, etc.

Indiferent de tipul de topogan pe care il cautati, puteti sa luati in considerare si un ultimp aspect, mai exact sa optati pentru modelele ce se pot monta atat in interior, cat si in exterior, astfel incat cei mici sa se poata bucura de acestea indiferent de sezon.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending