Connect with us

ALL MEDIA

Succesul parodiei „KK-Maka” lansate de „Serviciul Roman de Comedie” de la Pro Tv a depasit granitele tarii

Published

on

 

Dupa ce saptamana trecuta Imnul crizei ”KK-Maka” a luat cu asalt site-urile romanesti, reusind sa atraga, in numai cinci zile, aproximativ 700.000 de vizualizari, productia ”Serviciului Roman de Comedie” de la Pro Tv a trecut granitele tarii.

Clipul-parodie lansat de Toni Grecu & co. a ajuns si pe site-urile bulgaresti, i-au fost traduse versurile, beneficiind de subtitrare, si a reusit sa stranga in scurt timp aproape 60.000 de accesari. ”E o surpriza pentru mine, pentru noi toti, ca am reusit sa trecem granita la vecini cu o parodie. Probabil ca si ei, ca si noi, au probleme cu criza si s-au regasit in mesajul piesei. Am observat ca are aproape 60.000 de accesari numai in Bulgaria si deja mii de comentarii pe site-ul care a postat clipul. Au apreciat-o foarte mult pe Ramona Hanganu, cea care interpreteaza piesa si pe care au nimit-o Shakira Romaniei. Pe ea o veti vedea din aceasta toamna si in serialul ”Mostenirea”, tot la Pro Tv”, spune seful de la ”Serviciul Roman de Comedie”.

Imnul crizei a urcat foarte repede in topul celor mai vizionate clipuri de pe Internet, bucurandu-se de foarte multe accesari si din afara tarii. ”KK-Maka s-a plasat pe locul 19 la sectiunea Comedy de pe tot Internetul!! A fost pe locurile 22 si 28 la cele mai vizionate clipuri la sectiunea Comedy in Italia si Spania! In topul favoritelor la toate categoriile, KK-Maka a atins locul 98 la general si locul 22 la Comedie. Interesanta este distributia pe tari, care corespunde intr-adevar demograficului fortei de munca a romanilor din strainatate: Italia, Spania, USA, Canada, Germania, Marea Britanie”, povesteste Dragos Musat de la ”Serviciul Roman de Comedie”, care este si regizorul clipului.

“Clipul “KK-MAKA” este o initiativa de vara a “Serviciului Roman de Comedie”, o parodie dupa cunoscuta melodie “Waka Waka”, imnul Campionatului Mondial de Fotbal de anul acesta interpretat de Shakira, si poate fi urmarit pe site-ul emisiunii, src.protv.ro, dar si pe protv.ro. ”Am conceput acest proiect special pentru a fi difuzat pe Internet, in mijlocul vacantei dintre doua sezoane TV. Niciodata nu am mai realizat vreun produs dedicat net-ului. De asta am abordat si mesajul din textul parodiei intr-o maniera mai acidă fata de TV, mai permisiva”, a mai spus Toni Grecu.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending