HomeALL MEDIASuma fabuloasa castigata de Romania TV in urma meciului Grecia-Romania

Suma fabuloasa castigata de Romania TV in urma meciului Grecia-Romania

Meciul tur dintre Grecia si Romania difuzat de Romania TV, a atras atentia clientilor publicitari, care au comandat in total 137 de reclame in intervalul orar 21:00 – 24:00, informeaza Forbes Romania.

Din cele 137 de reclame, 17 au fost insertii grafice, iar in timpul meciului Grecia – Romania au aparut pe ecrane 14 logo-spoturi, fiecare avand o durata de 10 secunde.

Cele 14 logo – spoturi, 8 au apartinut companiei Petrom, cate doua au fost comandate de  Coca-Cola si Idilis, unul de la  Niro Investment Group, si a mai aparut un logo-spot care promova concertul Scorpions.

Solo-spotul celor de la Nivea a avut o durata de 12 secunde si a avut cea mai mare audienta, 21,3 GRP si a fost difuzat la ora 22:30.

Petrom a avut cea mai mare vizibilitate pe parcursul celor 4 ore de program cu un volum de 65.6 GRP’30 target comercial. Pe locurile urmatoare s-au clasat Superbet, Altex, Sibmedia Interactive, Porsche Romania, Cosmote si Nero Group.

In total,  in cele 4 ore de program , Romania tv a difuzat 40 minute de publicitate

Lasa un comentariu aici!

Written by

adrian.popa@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns