Connect with us

ALL MEDIA

Tangoul se intoarce: Gotan Project live la Bucuresti!

Published

on

 

Celebra trupa de electro-tango canta pe 25 iunie, la Sala Palatului in Bucuresti. Este pentru a treia oara cand trioul revine in Romania, unde toate reprezentatiile lor s-au desfasurat cu casa inchisa. De astazi, biletele s-au pus in vanzare online, pe eventim.ro, si prin reteaua Eventim din magazinele Germanos, Vodafone, librariile Carturesti si Humanitas. Concertul este organizat de Events.

Gotan Project au creat un nou stil de muzica, un melanj fabulos, perfect echilibrat, intre pasiunea tangolui argentinian si rigurozitatea electro. Spectacolele lor live, memorabile prin proiectiile video spectaculoase, exploateaza senzualitatea tangoului clasic si interactiunea efervescenta cu sounduri moderne: dub, electro, nu-jazz si break.

Sinonimul „cool & chic”, muzica Gotan Project se asculta peste tot in lume, de la cluburile din New York pana la plajele din Rio de Janeiro. Numele trupei este o anagrama a cuvantului „tango”, descriind sintetic muzica pe care o creeaza – un remix al tangoului. Albumul „La Revancha del Tango” (2001), pasaportul lor catre succes, a vandut peste un million de copii si i-a facut faimosi pentru reinventarea tangoului si reintroducerea acestui gen muzical in atentia unei audiente masive.

Francezul Philippe Cohen Solal, argentinianul Eduardo Makaroff si suedezul Christoph H. Müller au in spate 11 ani de cariera si peste 2 milioane de albume vandute. Startul a fost in 1999, cand cei trei au pus bazele trupei la Paris; un an mai tarziu, a aparut single-ul Vuelvo Al Sur/El Capitalismo Foraneo. Au urmat 8 albume: Vuelvo Al Sur (2000), El Capitalismo Foraneo (2001), La Revancha del Tango (2001), Inspiración Espiración (2004), Lunático (2006), El Norte (2006), Gotan Project Live (2008), si ultimul pe lista, Tango 3.0 (2010).

In fimul “Shall we dance” (2004), Jeniffer Lopez si Richard Gere au dansat pe piesa ”Santa Maria (del Buen Ayre)” de pe albumul „La Revancha del Tango”. Muzica Gotan Project a fost de asemenea folosita in serialul „Sex and the City” si a fost considerata foarte potrivita pentru mai multe episoade din showul TV britanic „Top Gear”. In 2004, o alta piesa de pe albumul “La Revancha del Tango” a facut parte din coloana sonora a filmului „Ocean’s Twelve”. Cantecul \’El Capitalismo Foraneo\’ incepe sa ruleze la finalul scenei in care personajul jucat de Catherine Zeta-Jones il interogheaza pe Matsui, interpretat de Robbie Coltrane.

Spectacolul din Capitala este inclus in turneul european de promovare al ultimului album semnat de Gotan Project, „Tango 3.0”, care s-a lansat pe piata la inceputul lunii aprilie. Lista turneului include destinatii din Rusia, Franta, Anglia, Portugalia, Belgia, Germania, Italia, Bulgaria sau Polonia. Albumul \’Tango 3.0\’ este distribuit exclusiv in Romania de A&A Records/Warner Music Licensee si poate fi gasit in magazinele de specialitate de la sfarsitul lunii aprilie.

Biletele la pretul de 120, 160, 210 sau 250 lei, in functie de categorie, pot fi achizitionate online, pe www.eventim.ro, sau prin reteaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, librariile Carturesti si Humanitas). Biletele pot fi achizitionate si in trei rate lunare, doar prin Card Avantaj, la sediul Eventim din str. Grigore Alexandrescu, nr. 56.

Parteneri: Media Image, Comunicatedepresa.ro, A&A Records.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending