Connect with us

Analize

„Te cunosc de undeva!”, lider de audienta la orase si in toata tara si peste 2 milioane de telespectatori

Published

on

Prev1 of 2

 

Emisiunea „Te cunosc de undeva!”, care l-a desemnat castigator pe Dima Trofim, cu o transformare in Justin Timberlake, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.

Cea de-a cincea editie a show-ului prezentat de Alina Puscas si Cosmin Selesi a adunat in fata micilor ecrane 2.030.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.46.

 

Astfel, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.22), o audienta medie de 8,1 puncte de rating si o cota de piata de 18,7%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 6,6 puncte de rating si o cota de piata de 15,2%.
La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 7,5 puncte de rating si o cota de piata de 17,5%, urmata de Pro TV, cu 6,3 puncte de rating si 14,6% cota de piata.

 

Seara de sambata s-a deschis la „Te cunosc de undeva!” cu un moment special, care a avut-o protagonistă pe cunoscuta interpretă de muzică ușoară Eva Kiss, venită special din Danemarca să cânte cele mai cunoscute refrene din repertoriul propriu alături de Florin Ristei și FreeStay. Iar transformarile care au urmat au fost dintre cele mai diverse si spectaculoase.

 

Sursa cifre: Kantar Media

Continuarea pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending