Connect with us

AUDIENȚE TV

TEATRU TV: Într-o singură seară, Antena 1 a umplut toate sălile de teatru din ţară (vezi cifre si foto)

Published

on

TEATRU TV, start în forţă la Antena 1! Aproape 600 000 de persoane din mediul urban i-au fost alături actorului Mihai Bendeac ieri seară, susţinând din faţa micilor ecrane cel mai ambiţios proiect al anului, însemnând că s-au uitat de zece ori mai mulţi oameni decât dacă s-ar fi umplut la refuz simultan toate sălile de teatru din România. Majoritatea telespectatorilor care au urmărit piesa transmisă de Antena 1 fac parte din publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 ani.

“Credem că publicul e doritor să vadă şi alt gen de divertisment, că teatrul răspunde unei nevoi fundamentale de distracţie. Audienţele înregistrate de prima piesă sunt încurajatoare şi sperăm ca publicul să aprecieze şi celelalte spectacole pe care le pregătim în serile de miercuri”, a declarat Claudiu Oprea, Head Of Production, Antena Group.

“Doctori de femei” a fost piesa care a deschis miercuri stagiunea de TEATRU TV, o comedie savuroasă care a adus în faţa telespectatorilor actori îndrăgiţi şi atmosfera intimă a unei săli de teatru. Pentru toţi cei care cred că divertismentul poate însemna artă, spectacol, emoţie, umor de calitate sau cred că actorii noştri merită din plin aplauze pentru modul lor de a ne bucura şi a ne face mândri, TEATRU TV este o opţiune.

Aproape 600.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit ieri piesa “Doctori de femei”, Antena 1 înregistrând în slotul 20:28-22:51, 5,5% rating şi 10,1%. Mai mult, la nivelul targetului comercial, 18-49 Urban, TEATRU TV a înregistrat audienţe semificative, cota de piaţă urcând la 12%, corespunzător unui rating de 5,9 procente. În minutul de aur, 20:55, TEATRU TV înregistra cu piesa “Doctori de femei”, 8,1 procente rating şi 14,1% share la nivelul targetului all urban, 852.000 de telespectatori urmărind în acel moment Antena 1.

“Mulţumesc. MULŢUMESC pentru sutele de mesaje de felicitare. MULŢUMESC celor care au fost în sală la „Pijamale” în timp ce pe tv se difuza „Doctori de femei”. Şi MULŢUMESC celor care au fost azi şi vor fi şi în următoarele câteva saptamâni alături de nişte oameni care fac tensiune 20 atunci când se bate gongul ca voi să priviţi, de acasă ori chiar din sală, un spectacol cât mai bun”, a declarat Mihai Bendeac.

Miercurea viitoare, de la 20.30, telespectatorii sunt aşteptaţi să se bucure din nou alături de Mihai Bendeac de o piesă spumoasă, „Pijamale”, şi să susţină prin simpla plăcere de a privi TEATRU TV. Ca şi săptămâna trecută, ieri, la înregistrarea piesei, alături de Mihai Bendeac au venit la Teatrul de Comedie nume cunoscute, familia, prieteni şi apropiaţi ai actorului şi mai ales susţinători ai ambiţiosului proiect, TEATRU TV. Din ce în ce mai multe persoane se alătură acestei iniţiative curajoase, în sala Teatrului de Comedie aflându-se ieri Dan Negru, Andreea Berecleanu, Gabriel Cotabiţă, Cornel Ilie, Dan Bittman, Rodica Popescu Bitănescu, Horia Moculescu, Nicolai Tand, Mirela Boureanu Vaida, Anca Rusu sau Stephan Pelger.

Din distribuţia spectacolului „Pijamale” fac parte: Mihai Bendeac (Leonard), Adrian Titieni (Georges), Monica Davidescu (Yvonne), Anca Sigartău (Babette), Şerban Pavlu (Jacques), Romeo Pop (Inspectorul Legrande), Alexandra Velniciuc (Claudine). Costume: Stephan Pelger. Scenografie: Bogdan Spătaru. Adaptare a lui Emanuel Pârvu după „Moumou” de Jean DE Letraz. Spectacolul „Pijamale” se află în stagiunea actuală a Teatrului Metropolis.

Spectacolele sunt realizate împreună cu Teatrul de Comedie. Regia TV aparţine lui Emanuel Pârvu.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending