Connect with us

ALL MEDIA

Telekom Romania este partener oficial al Echipei Nationale de Rugby a Romaniei

Published

on

Foto Credit: TELEKOM SPORT

Începând din acest an, Telekom Romania este partener oficial al Federației Române de Rugby, în urma unui parteneriat încheiat pe o perioadă de doi ani. Totodată, canalele Telekom Sport continuă să difuzeze în exclusivitate meciurile Echipei Naţionale de Rugby.

”Este o onoare pentru noi să fim  partener oficial al Echipei Naţionale de Rugby şi să susţinem, alături de mii de fani, reprezentativa României în parcursul competiţional, pe drumul spre cât mai multe victorii. Telekom Romania are deja tradiţie în susţinerea sportului românesc, atât prin parteneriatele sportive derulate de-a lungul timpului, cât şi prin cele mai importante evenimente din lumea sportului, transmisiuni live, ştiri sportive de calitate pe care le-am adus în casele românilor prin intermediul canalelor Telekom Sport. Putem spune cu mândrie că Telekom a contribuit la creșterea notorietății rugbyului în România, prin transmiterea pe canalele Telekom Sport, în exclusivitate, a tuturor meciurilor din Turneul celor 6 Națiuni, a meciurilor Naționalei României și a partidelor din toate competițiile interne. Parteneriatul cu Federația Română de Rugby nu face decât să deschidă noi căi prin care susţinem acest sport, în beneficiul iubitorilor de rugby, care are în România un public din ce în ce mai numeros”, a spus Ruxandra Rău, Director Strategie Brand și Comunicare Telekom Romania.

 

“Păşim într-un nou an, într-o nouă etapă în procesul de calificare la Cupa Mondială, alături de noi parteneri. Sperăm ca această aventură să fie una frumoasă, ca drumul să ne fie drept, pentru a ne bucura nu doar de rezultate, ci şi de ceea ce reuşim să construim pe parcurs, până la ele. Telekom este o companie în care conceptul de „nelimitat” se aplică nu doar serviciilor, ci şi iniţiativelor, proiectelor, ideilor bune. Cu un astfel de partener, rugbyul românesc poate visa şi plănui victorii fără oprelişti”, a declarat Alin Petrache, Preşedinte al Federaţiei Române de Rugby.

Echipa Națională de Rugby a României face parte din categoria selectă a celor 12 reprezentative care au participat la toate edițiile Cupei Mondiale de Rugby, de la prima ediție din 1987 şi până în prezent. În ultimii ani, performanțele Echipei Naționale de Rugby au crescut constant. În 2012, 2013, 2015 și 2016, Stejarii au câștigat Nations Cup organizat an de an la București, pe Stadionul Arcul de Triumf, competiție ce adună cele mai bune echipe din divizia secundă a rugby-ului mondial dar şi selecţionatele secunde ale echipelor din primul eşalon valoric. De la an la an, România și-a îmbunătățit jocul, întâlnind echipe precum Scoția, Franța, Italia, Georgia, Portugalia, Rusia, Namibia, Uruguay. Performanţa reprezentativei României a culminat în 2017, când Stejarii au cucerit titlul de Campioni Europeni.

 

Suporterii Stejarilor vor putea urmări următoarele meciuri importante ale Echipei Naţionale de Rugby, difuzate în direct şi în exclusivitate pe Telekom Sport:

  • România – Germania, 10 februarie 2018, meci disputat la Cluj;
  • Spania – România, 18 februarie 2018, meci disputat la Madrid;
  • România – Rusia, 3 martie 2018, meci disputat la Cluj;
  • România – Belgia, 10 martie 2018, partidă disputată la Buzău;
  • Georgia – România, 18 martie 2018, la Tbilisi.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending