Connect with us

ALL MEDIA

Telenovela Aniela, lider de audienţă după primul episod. Premieră cu ştaif la CinemaPro!

Published

on

 

Primul episod al telenovelei de epoca Aniela , difuzat luni, 14 septembrie, la Acasa TV, a fost urmarit de 1.3 milioane de telespectatori, fiind astfel lider de audienta, anunta postul din Pache Protopopescu, citand date oficiale ale GFK Romania.

In intervalul 20 :30-22 :47 in randul femeilor cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban, ACASA a inregistrat cu povestea de iubire dintre Aniela si Radu o medie de rating de 6.3 puncte si o cota de piata de 19.1%. Minutul de aur pe acest target a fost de 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 25.1%, inregistrat la ora 21 :59, moment in care telespectatorii urmareau scena in care personajele lor favorite dansau cotillon, iar Polixenia (Diana Dumitrescu) ii spune lui Radu (Mihai Petre) ca are slitul desfacut la pantalon, iar acesta, rusinat se indeparteaza de la bratul Anielei (Adela Popescu).

La «Aniela» s-au uitat aseara peste 1.300.000 de oameni de la nivelul intregii populatii si au urmarit tot in minutul 21:59 cum se dansa cotillon-ul.

Dupa primul episod, telespectatorii au urmarit si transmisia directa de la CinemaPro, acolo unde vedetele din Aniela au participat la o vizionare speciala.

Covorul rosu, tinutele elegante, masinile luxoase, blitz-urile – sunt elemente care nu au lipsit luni seara de la lansarea serialului Aniela- cea mai scumpa productie romaneasca de gen.

Lansarea primului serial romanesc de epoca, ”Aniela”, de la CinemaPRO a fost un eveniment plin de culoare, emotie si bucurie. Actorii, echipa de productie, fanii, toti si-au dat intalnire pe covorul rosu, la lansarea celui mai ambitios proiect marca Promance, ”Aniela”, serial ce va fi difuzat de luni pana vineri, de la 20:30, ACASA. Primul sosit a fost Marin Moraru care, alaturi de sotia sa, a marturisit ca este foarte emotionat deoarece nu a vazut nimic din secventele pe care le filmase pana in acel moment. L-a urmat la scurt timp prietenul de o viata, Gheorghe Dinica, insotit si acesta de sotie. Timp de cateva minute cei doi si-au povestit intamplari de pe platourile de filmare, au ras si  s-au declarat nerabdatori sa intre cat mai repede in sala.

Diana Dumitrescu, interpreta Polixeniei din ”Aniela”, a venit la marea  premiera alaturi de sotul ei, Ducu Ion, iar Laura Cosoi a stat toata seara alaturi de iubitul ei, Smiley, cel care a venit sa o sustina la debutul intr-un serial de epoca.

O aparitie fermecatoare pe covorul rosu a fost si Adela Popescu, alaturi de iubitul ei, Marius Kalmar. Adela a imbracat o rochie creatie personala si a fost asaltata de fani. Primirea si aplauzele la scena deschisa pe care le-a primit de la acestia au facut-o pe Adela sa lacrimeze. Printre cei care au venit sa o sustina la lansare pe Adela, interpreta rolului principal in primul serial romanesc de epoca, ”Aniela”, s-au aflat si tatal si mama actritei, sositi de la Susani pentru a fi alaturi de fiica lor.

Sursa: Acasatv.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor

Published

on

 

Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp).

Tranzactia include editiile print (cu o medie de vanzari de 20.000 exemplare zilnic) si online (cu 3.5 milioane unici lunar) si asigura transferul echipei.

„Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea gsp, a ii asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes.”, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte Intact Media Group.

“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG.”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.

Tranzactia va fi finalizata dupa aprobarea din partea Consiliului Concurentei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending