Connect with us

ALL MEDIA

Telenovela Aniela, lider de audienţă după primul episod. Premieră cu ştaif la CinemaPro!

Published

on

 

Primul episod al telenovelei de epoca Aniela , difuzat luni, 14 septembrie, la Acasa TV, a fost urmarit de 1.3 milioane de telespectatori, fiind astfel lider de audienta, anunta postul din Pache Protopopescu, citand date oficiale ale GFK Romania.

In intervalul 20 :30-22 :47 in randul femeilor cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban, ACASA a inregistrat cu povestea de iubire dintre Aniela si Radu o medie de rating de 6.3 puncte si o cota de piata de 19.1%. Minutul de aur pe acest target a fost de 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 25.1%, inregistrat la ora 21 :59, moment in care telespectatorii urmareau scena in care personajele lor favorite dansau cotillon, iar Polixenia (Diana Dumitrescu) ii spune lui Radu (Mihai Petre) ca are slitul desfacut la pantalon, iar acesta, rusinat se indeparteaza de la bratul Anielei (Adela Popescu).

La «Aniela» s-au uitat aseara peste 1.300.000 de oameni de la nivelul intregii populatii si au urmarit tot in minutul 21:59 cum se dansa cotillon-ul.

Dupa primul episod, telespectatorii au urmarit si transmisia directa de la CinemaPro, acolo unde vedetele din Aniela au participat la o vizionare speciala.

Covorul rosu, tinutele elegante, masinile luxoase, blitz-urile – sunt elemente care nu au lipsit luni seara de la lansarea serialului Aniela- cea mai scumpa productie romaneasca de gen.

Lansarea primului serial romanesc de epoca, ”Aniela”, de la CinemaPRO a fost un eveniment plin de culoare, emotie si bucurie. Actorii, echipa de productie, fanii, toti si-au dat intalnire pe covorul rosu, la lansarea celui mai ambitios proiect marca Promance, ”Aniela”, serial ce va fi difuzat de luni pana vineri, de la 20:30, ACASA. Primul sosit a fost Marin Moraru care, alaturi de sotia sa, a marturisit ca este foarte emotionat deoarece nu a vazut nimic din secventele pe care le filmase pana in acel moment. L-a urmat la scurt timp prietenul de o viata, Gheorghe Dinica, insotit si acesta de sotie. Timp de cateva minute cei doi si-au povestit intamplari de pe platourile de filmare, au ras si  s-au declarat nerabdatori sa intre cat mai repede in sala.

Diana Dumitrescu, interpreta Polixeniei din ”Aniela”, a venit la marea  premiera alaturi de sotul ei, Ducu Ion, iar Laura Cosoi a stat toata seara alaturi de iubitul ei, Smiley, cel care a venit sa o sustina la debutul intr-un serial de epoca.

O aparitie fermecatoare pe covorul rosu a fost si Adela Popescu, alaturi de iubitul ei, Marius Kalmar. Adela a imbracat o rochie creatie personala si a fost asaltata de fani. Primirea si aplauzele la scena deschisa pe care le-a primit de la acestia au facut-o pe Adela sa lacrimeze. Printre cei care au venit sa o sustina la lansare pe Adela, interpreta rolului principal in primul serial romanesc de epoca, ”Aniela”, s-au aflat si tatal si mama actritei, sositi de la Susani pentru a fi alaturi de fiica lor.

Sursa: Acasatv.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending