Connect with us

MAGAZIN

The Speakers cântă în deschidere la Morcheeba

Published

on

Românii de la The Speakers vor deschide concertul Morcheeba la București. Pe 11 decembrie, Morcheeba vine la Arenele Romane în cadrul turneului european de promovare a celui mai recent album al trupei, “Head Up High”. Concertul va avea loc în cort încălzit, și este organizat de Events.

The Speakers este un proiect fresh, original, cu  vibe-uri puternice de retro-rock direct din inima Londrei.  Primul single al formației se numește „6 ‘o clock” si este compus de băieții de la Bass Production (Sebastian Crayn și Andre Rizo) în colaborare cu Tom Wilson, extras de pe albumul de debut intitulat „Brake the borders”. Trupa The Speakers a luat naștere la inceputul lui 2011 si îi are în componență pe Vicențiu (voce), Sorin (synth), Andreea (bass), Angus și Zeca (chitară) și Andrei (tobe). Primul disc The Speakers conține 8 piese, aflate la granița dintre indie și rock alternativ, cu influente electronice retro din anii  ’70-’80. In prezent, trupa se află în plină campanie de promovare a celui de-al doilea single de pe album, piesa “Lullaby”, care se bucură de un videoclip retro, dinamic.

Miercuri, pe 11 decembrie, accesul în Arenele Romane va fi permis începând cu ora 19.00, iar The Speakers își vor începe showul de la ora 20.30. Cortul este încălzit. Biletele sunt disponibile la preţurile de 220 lei (Golden Ring) și 120 lei (Regular). În ziua spectacolului, biletele vor costa 250 lei (Golden Ring) și 150 lei (Regular). Biletele se pot cumpăra online pe www.eventim.ro, sau prin reţeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, Domo, librăriile Humanitas, librariile Cărtureşti). Biletele pot fi achiziţionate şi în două rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polonă nr. 15.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

MAGAZIN

Raport: The Motans și Delia – “Weekend” – piesa anului 2017

Published

on

Foto Credit: GLOBAL RECORDS

Anul 2017 a fost unul plin de reușite pentru artiștii Global Records, iar piesele lansate de aceștia au devenit hit-uri atât în media clasică cât și în online.

Conform clasamentului Mediaforest, single-ul „Weekend” a lui The Motans și Delia a cucerit radiourile și televiziunile muzicale și a devenit „Piesa anului 2017”, cu peste 23 de milioane de vizualizări.

 

Nu mă așteptam, este o veste extraordinară și mulțumesc publicului pentru suport, radiourilor și televiziunilor pentru difuzare și Deliei pentru că a acceptat invitația mea de a cânta împreună <Weekend>”, a declarat The Motans.

 

 

În topul celor mai difuzate piese din România în 2017, pe locul al doilea se află Carla’s Dreams cu „Până la sânge”, pe locul al șaselea – Delia cu Manache „Rămâi cu bine”, locul al optulea este ocupat tot de Carla’s Dreams cu „Antiexemplu”, și pe locul 11 se află INNA și Erik cu „Ruleta”.

 

În topul radiourilor și televiziunilor muzicale, cea de-a doua colaborare a lui The Motans cu un artist român – INNA, pentru „Nota de plată”, este pe locul I, cu peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.

 

 

În același top, locul al treilea a fost ocupat de Vanotek cu Eneli – „Tell Me Who”, pe locul 5 se află Carla’s Dreams cu „Beretta”, urmat de Irina Rimes cu „Bolnavi amândoi”, iar locurile 8 și 10 le aparțin artiștilor Mira cu „Uit de tine” și Blacklist & Carla’s Dreams cu „Tequila”.

 

Cel mai recent single lansat de ANTONIA cu Connect-R – „Adio” a devenit, în mai puțin de 24 de ore, hitul numărul 1 în Trending pe YouTube și se menține pe această poziție.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

ANTONIA lansează primul single din 2018 „Adio” featuring Connect-R

Published

on

ANTONIA începe 2018 în forță cu un nou single, o colaborare neașteptată cu Connect-R, unul dintre cei mai talentați artiști din România. Piesa se numește „Adio” și a fost compusă de Connect-R cu DJ Sava și produsă de Alex Cotoi, producătorul roman care a produs cele mai multe dintre hiturile Carla’s Dreams, câștigător al premiului Grammy cu piesa “Baddest Girl in Town” a lui Pitbull. „Adio” este o piesă sensibilă, emoționantă, sinceră despre dragoste.

 

 

 

„Mă bucur pentru această colaborare cu Connect-R, un artist pe care îl apreciez. Îmi place mult „Adio„, o piesă cu feeling și versuri frumoase!”, a declarat ANTONIA.

 

„Adio” este o piesă la care țin foarte mult! Și mă bucur că o câ​nt cu Antonia! E o poveste despre adevăr sau mai bine spus despre frica de a spune adevărul! Cu siguranță se vor regăsi mulți în această piesă”, a declarat Connect-R.

 

Videoclipul piesei „Adio” a fost filmat și regizat de Khaled Mokhtar, cu care ANTONIA a colaborat de nenumărate ori pentru “Marabou”, “Greșesc”, “Milk and Honey” – GGirls.

De imaginea ANTONIEI s-au ocupat Alex Abagiu – make-up (Beauty District), Adonis Enache – păr (Endorphin Lab), Cristina Crăciun (styling).

 

În 2017, ANTONIA a lansat mai multe single-uri, “Dor de tine” (peste 9 milioane de vizualizări), “Iubirea mea” (peste 27 de milioane de vizualizări), “Amya” (peste 13 milioane de vizualizări), toate apreciate de fanii artistei, dar și două colaborări cu GGirls pentru “Milk and Honey” și “El Amor” cu Micke Moreno, un artisti fresh din Miami, semnat la Global Records Latin.

 

De curând, ANTONIA a fost inclusă în topul TC Candler al celor mai frumoase femei din lume și se află pe locul 11, devansând nume precum Monica Bellucci, Cara Delevigne sau Natalie Portman.

 

Anul acesta, ANTONIA va mai lansa și alte piese atât în limba română, cât și în engleză.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Dumbrava Vlăsiei lansează un concurs unic pentru tinerii arhitecți

Published

on

Un susținător al arhitecturii și locuirii de calitate din România, Dumbrava Vlăsiei lansează în ianuarie un concurs unic pe piața de la noi, care oferă șansa tinerilor arhitecți să se facă remarcați și, mai mult, să câștige un premiu consistent în valoare de 15.000 de euro și posibilitatea de a realiza un proiect propriu, într-un complex rezidențial de poveste.

Intitulat Imagine Dumbrava Vlăsiei, concursul se desfășoară în mai multe etape și se adresează tinerilor arhitecți cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care nu au împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. Împărțit în două etape, concursul se desfășoară în perioada 15 ianuarie – 4 mai 2018.

 

Horia Bălan, Project Director Dumbrava Vlăsiei: „Concursul pe care îl propunem este un demers prin care ne dorim să susținem arhitecții tineri și talentați, aflați la început de drum, dar și să promovăm un model de arhitectură și locuire de calitate în România. Dorința de a ne înconjura de arhitectură excepțională, în armonie cu natura, la standarde superioare și eco friendly se poate realiza împreună cu echipe de specialiști consacrați, dar, fiind un proiect pe termen lung, este indispensabil ajutorul tinerei generații.  și cu ajutorul tinerei generații. Premiul cel mare al acestui concurs, în valoare de 15.000 euro, este unul dintre cele mai consistente premii acordate în cadrul unui concurs de arhitectură din România. Mai mult decât atât, realizarea proiectului câștigător va constitui o reală rampă de lansare pentru arhitect. De asemenea, ne dorim să creștem în cadrul societății conștientizarea necesității unei arhitecturi de calitate, astfel că am gândit un mecanism atipic pentru acest concurs, în care publicul se va putea implica și el și va putea vota.”

 

Mecanismul concursului inițiat de Dumbrava Vlăsiei este următorul:

  • În perioada 15 ianuarie – 16 februarie 2018, la Radio Guerilla se va desfășura campania Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Cu sprijinul ascultătorilor emisiunii Guerrilla de Dimineață se va alcătui un playlist Top 10 Imagine Dumbrava Vlasiei. Playlist-ul va fi ulterior integrat în tema de proiectare și va servi drept inspirație celor ce vor participa în concursul de arhitectură propriu-zis. Ascultătorii cu cele mai interesante propuneri vor fi și ei premiați.
  • În a doua fază, în perioada 19 februarie – 1 aprilie 2018, tinerii arhitecți care întrunesc condițiile de înscriere pot participa cu proiectele proprii, având astfel șansa să ajungă printre finaliști și chiar să câștige marele premiu de 15.000 de euro și transpunerea în realitate a casei imaginate de ei. Concursul de arhitectură propriu-zis se va desfășura la rândul lui în mai multe etape:
    • 19 februarie – 19 martie 2018: înscrierea în concurs, pe pagina specială de pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 1 aprilie 2018 – data limită a predării proiectelor aferente fiecărei înscrieri.
    • 2 aprilie – 6 aprilie 2018: nominalizarea unui număr de maximum 10 finaliști. Lucrările acestora vor fi publicate pe site-ul dumbravavlasiei.ro.
    • 10 aprilie – 27 aprilie 2018: vizitatorii site-ului vor avea posibilitatea să voteze lucrarea preferată.
    • 4 mai 2018: la finalul campaniei publice de promovare a proiectelor finaliste și după încheierea votului public, juriul (format din specialiști în domeniu și colaboratori Dumbrava Vlăsiei) desemnează lucrarea câștigătoare în funcție de criteriile de jurizare și de numărul de voturi colectat de la ascultători.

 

La concursul de arhitectură Imagine Dumbrava Vlăsiei se pot înscrie pe site-ul dumbravavlasiei.ro arhitecții cu drept de semnătură, membri ai Ordinului Arhitecților din România, care să nu fi împlinit vârsta de 31 de ani la data predării proiectului. În egală măsură, concursul este deschis echipelor de proiectare transnaționale sau/și multidisciplinare cu condiția ca toți membrii echipei să respecte limita de vârstă menționată și minimum un membru al echipei să fie arhitect cu drept de semnătură, membru al Ordinului Arhitecților din România. Toate lucrările finaliste din concurs vor fi promovate în cadrul expozițiilor/conferințelor dedicate concursului, în mediile online ale companiei, dar și în presă și vor beneficia de realizarea unei machete. Finaliștii vor avea posibilitatea să își prezinte și să își promoveze proiectul prin interviuri la Radio Guerrilla, iar lucrările acestora vor fi promovate în cadrul paginilor de social media ale Dumbrava Vlăsiei. Proiectele vor fi jurizate de membrii juriului, specialiști în domeniu și din cadrul companiei, în funcție de: respectarea documentației de concurs, originalitate, estetică, funcționalitate, fezabilitate.

 


Dumbrava Vlăsiei este un proiect unic pe piața rezidențială din România. Localizat în nordul Bucureștiului, complexul rezidențial Dumbrava Vlăsiei se întinde pe aproximativ 90 de hectare și va cuprinde 5 sate distincte, conectate de un parc și înconjurate de o pădure deasă de stejari. Locul a fost gândit ca o comunitate autonomă, privată, oferind locuitorilor săi toate condițiile pentru a duce un stil de viață sănătos și de înaltă calitate, ce pune accentul pe tihnă și agrement. În Dumbrava Vlăsiei, importante birouri de arhitectură realizează proiecte spectaculoase, special concepute pentru acest complex, ce sprijină viziunea unei arhitecturi de excepție.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending