Connect with us

ALL MEDIA

TLC, cel mai nou canal din portofoliul Discovery Networks în România emite din această dimineaţă

Published

on

 

TLC, canalul internaţional de divertisment pentru femei şi familiile lor, este lansat astăzi în România, în cadrul unui eveniment special, organizat de Discovery Networks pentru partenerii de publicitate, operatorii de cablu si presa.

Noul post are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală. În prezent, TLC este disponibil în pachetele de bază ale UPC şi AKTA, Discovery Romania aflându-se în discuţii şi cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.

“Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate si oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25-49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi cresterea copiilor, până la modă şi sănătate. TLC descoperă personaje extraordinare din viaţa reală şi relatează poveştile acestora într-o manieră autentică şi plină de substanţă.

Din oferta de programe cu care se lansează postul TLC, fac parte câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:

–       Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii.

–       Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.

–       PR şi modă la New York – povestea captivantă a lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.

Mai mult, grila de programe TLC include noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară, Kate + 8 sau Rochia perfectă.

“În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre publicul feminin şi ţinand cont de experienţa pe care a acumulat-o déjà acest brand de televiziune la nivel internaţional. Ca urmare, sunt convinsă că va deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC are o abordare unică pe piaţă, fiind un canal de divertisment pentru femei, din care întotdeauna rămâi cu ceva – fie că este o idee, un sfat, o informaţie utilă sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi”, a declarat Ada Roseti, Channel  Director, Discovery Networks.

Despre TLC

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010 si in Rusia pe 14 ianuarie 2011. În prezent, postul este disponibil în 30 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de televiziune prin cablu.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Despre Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este compania de mass-media non-ficţiune numărul unu în lume, având cumulat peste 1,5 miliarde de abonaţi în peste 180 de ţări. Discovery oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul celor peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum de cea mai înaltă calitate şi un portofoliu diversificat de servicii pentru medii digitale, printre care HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui număr cumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbi diferite. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să vizitaţi www.discoverycommunications.com

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending