HomeALL MEDIATLC, cel mai nou canal din portofoliul Discovery Networks în România emite din această dimineaţă

TLC, cel mai nou canal din portofoliul Discovery Networks în România emite din această dimineaţă

TLC, canalul internaţional de divertisment pentru femei şi familiile lor, este lansat astăzi în România, în cadrul unui eveniment special, organizat de Discovery Networks pentru partenerii de publicitate, operatorii de cablu si presa.

Noul post are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală. În prezent, TLC este disponibil în pachetele de bază ale UPC şi AKTA, Discovery Romania aflându-se în discuţii şi cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.

“Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate si oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25-49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi cresterea copiilor, până la modă şi sănătate. TLC descoperă personaje extraordinare din viaţa reală şi relatează poveştile acestora într-o manieră autentică şi plină de substanţă.

Din oferta de programe cu care se lansează postul TLC, fac parte câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:

–       Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii.

–       Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.

–       PR şi modă la New York – povestea captivantă a lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.

Mai mult, grila de programe TLC include noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară, Kate + 8 sau Rochia perfectă.

“În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre publicul feminin şi ţinand cont de experienţa pe care a acumulat-o déjà acest brand de televiziune la nivel internaţional. Ca urmare, sunt convinsă că va deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC are o abordare unică pe piaţă, fiind un canal de divertisment pentru femei, din care întotdeauna rămâi cu ceva – fie că este o idee, un sfat, o informaţie utilă sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi”, a declarat Ada Roseti, Channel  Director, Discovery Networks.

Despre TLC

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010 si in Rusia pe 14 ianuarie 2011. În prezent, postul este disponibil în 30 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de televiziune prin cablu.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Despre Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este compania de mass-media non-ficţiune numărul unu în lume, având cumulat peste 1,5 miliarde de abonaţi în peste 180 de ţări. Discovery oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul celor peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum de cea mai înaltă calitate şi un portofoliu diversificat de servicii pentru medii digitale, printre care HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui număr cumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbi diferite. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să vizitaţi www.discoverycommunications.com

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

<p>Ma puteti contact pe e-mail.</p>

No comments

Lasă un răspuns