HomeTELEVIZIUNETOP 10 AUDIENTE TV LATE NIGHT – Stirile si emisiunile de divertisment sunt preferatele telespectatorilor pe segmentul de seara

TOP 10 AUDIENTE TV LATE NIGHT – Stirile si emisiunile de divertisment sunt preferatele telespectatorilor pe segmentul de seara

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 10 AUDIENTE TV LATE NIGHT, cifrele se refera la perioada 9 – 15 decembrie, segmentul publicului din mediul urban.

Conform datelor furnizate de Kantar Media,  Stirile Pro TV de la ora 22.30 au fost lider de audienta in mediul urban, cu un rating de 4.4% si o cota de piata de 9.5%.

Pe locul 2 in TOP 10 AUDIENTE  LATE NIGHT, se claseaza emisiunea „Wow Biz” de la Kanal D, care a avut un rating de 3.1%, o cota de piata de 8.8% si a fost urmarita de peste 326.000 de telespectatori pe minut.

Locul 3 este ocupat de sitcomul „Trasnitii” de la Prima TV, care a avut un rating de 3.1% si o cota de piata de 7.3%, fiind urmarita de peste 321.000 de telespectatori pe minut.

In TOP 10 AUDIENTE LATE NIGHT se mai afla”Focus Monden”, „O data-n viata” „Panorama” si Un show pacatos”.

In concluzie Antena 3 a avut 3 emisiuni in top, Kanal D si Prima TV cate doua emisiuni in top, iar Pro TV, Antena 1  si TVR 1 au avut cate o emisiune in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate cifrele pentru TOP 10 AUDIENTE LATE NIGHT, in perioada 9 – 15 decembrie, din mediul urban.

TOP 10 AUDIENTE TV
LATE NIGHT
9 - 15 decembrie 2013MEDIUL URBAN
EMISIUNECANAL TVRATING
(%)
SHARE
(%)
RATING
(mii) pe minut
DIFUZARI*
1STIRILE PRO TV 22:30PRO TV4.49.5460.0004
2WOW BIZKANAL D3.18.8326.0004
3TRASNITIIPRIMA TV3.17.3321.0004
4PE BANII PARINTILORKANAL D37.2310.0001
5UN SHOW PACATOS ANTENA 12.710.3283.0004
6STIRI 22:00ANTENA 32.34.9246.0001
7IN GURA PRESEIANTENA 32.28.2226.0005
8FOCUS MONDEN PRIMA TV1.96.2201.0004
9O DATA-N VIATATVR 11.94.3201.0002
10PANORAMA ANTENA 31.94.9196.0001

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Written by

adrian.popa@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns