Connect with us

ALL MEDIA

TOP 10 FORBES. Cei mai profitabili actori de la Hollywood in 2013, Emma Stone pe primul loc!

Published

on

 

Actriţa americană Emma Stone ocupă primul loc în topul Forbes al celor mai profitabili actori de la Hollywood din 2013, informeaza contactmusic.

Topul Forbes al celor mai profitabili actori compară salariile primite de vedetele hollywoodiene cu încasările obţinute de filmele în care acestea au jucat roluri principale în 2013.

Potrivit editorilor revistei Forbes, 2013 a fost un an al femeilor din acest punct de vedere, întrucât primele patru poziţii din acest top sunt ocupate de actriţe.

Emma Stone ocupă prima poziţie în clasamentul Forbes al celor mai profitabili actori de la Hollywood, întrucât filmele în care a jucat în acest an au generat venituri de 80,7 dolari pentru fiecare dolar care i-a fost plătit sub formă de onorarii. Emma Stone a putut fi văzută în acest an în special în filmul „The Amazing Spider-Man”, un lungmetraj care a obţinut încasări de 750 de milioane de dolari pe plan mondial.

Actriţa Mila Kunis ocupă locul al doilea în acest clasament, generând încasări de 68,7 dolari pentru fiecare dolar cu care a fost plătită. Mila Kunis s-a remarcat în acest an în blockbusterurile „Ted” şi „Oz the Great and Powerful”. Notorietatea ei s-a intensificat după ce Mila a fost desemnată „cea mai sexy femeie a anului 2013” de o serie de reviste de renume precum Esquire şi FHM, dar şi datorită relaţiei sale cu Ashton Kutcher.

mila-kunis

Jennifer Lawrence se află pe locul al treilea, cu venituri de 68,6 dolari pentru fiecare dolar pe care l-a primit de la producătorii de la Hollywood. Lăudată în mod constant pentru atitudinea ei pozitivă în calitate de model al tinerelor americane, protagonista francizei „The Hunger Games” a câştigat premiul Oscar în 2013 pentru rolul din „Silver Linings Playbook”, iar interpretarea ei strălucită din „American Hustle” are toate şansele să îi aducă o nouă nominalizare la Oscarul din 2014.

Jennifer-Lawrence

Natalie Portman ocupă locul al patrulea cu venituri de 31,3 dolari pentru 1 dolar primit, iar locul al cincilea este ocupat de actorul Dwayne „The Rock” Johnson care a generat venituri de 31,1 dolari pentru fiecare dolar care i-a fost plătit.

Natalie-Portman

Topul 10 al celor mai profitabili actori de la Hollywood este completat de Daniel Craig (25,6 dolari pentru 1 dolar plătit), Russell Crowe (25,6 dolari pentru 1 dolar plătit), Kristen Stewart (25 dolari pentru 1 dolar plătit), Robert Pattinson (23,5 dolari pentru 1 dolar plătit) şi Taylor Lautner (21,4 dolari pentru 1 dolar plătit).

taylor_lautner_kristen_stewart_robert_pattinson_a_l

La polul opus, potrivit unui alt top făcut public de Forbes la începutul lunii decembrie, se află Adam Sandler, ale cărei filme obţin profituri de doar 3,4 dolari pentru fiecare dolar plătit actorului american.

ADAM-SANDLER

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending