Astazi RADAR DE MEDIA va prezinta TOP 20 AUDIENTE TV a emisiunilor difuzate pe data de 1 decembrie de Ziua Nationala a Romaniei. Cifrele furnizate de Kantar Media sunt referitoare la publicul din mediul urban.
Astfel pe data de 1 decembrie, Pro TV a ocupat primele 3 pozitii cu programul de Stiri, urmat de show-ul „Vocea Romaniei” si emisiunea de divertisment „La Maruta”.
- Stirile PRO TV au avut un rating de 13.3%, o cota de piata de 23.8% , peste 1.394.000 de telespectatori au vizionat programul
- Locul 2 este ocupat de show-ul „Vocea Romaniei” care a avut 10.5% rating si o cota de piata de 22.6%
- Podiumul este completat de emisiunea „La Maruta” care a avut o cota de piata de 20.5% si a fost urmarita de peste 1.102.000 de telespectatori pe minut.
In top 20 se mai afla „Ochii din umbra”, „Cireasa de pe tort”, „Parada Militara” si „Superbingo Metropolis”.
In concluzie, de Ziua Nationala a Romaniei:
- Pro TV a dominat clasamentul audientelor in mediul urban cu 10 emisiuni in top.
- Antena 1 a avut 5 emisiuni
- Antena 3 – 2 emisiuni
- Kanal D, TVR 1 si Prima TV au avut cate o emisiune in top
In tabelul de mai jos sunt prezentate cifrele pentru TOP 20 AUDIENTE TV mediul urban, pentru ziua de 1 decembrie.
[table id=39 /]
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).