Connect with us

TELEVIZIUNE

TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT – „Next Star” a reusit sa detroneze „Vocea Romaniei” si ocupa pozitia de lider!

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 9 – 15 decembrie 2013, din mediul urban.

In ultimele saptamani „Vocea Romaniei” a fost lider de audienta in topul emisiunilor de divertisment, dar ultima editie a show-ului pentru copii „Next Star” a reusit sa treaca pe primul loc.

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, „Next Star”  a avut un rating de 13.5% si o cota de piata de 26.6%, emisiunea fiind urmarita de peste 1.417.000 de telespectatori pe minut.
  • Dupa o lunga perioada in care a fost lider, „Vocea Romaniei” se claseaza pe locul 2 in TOP 20 AUDIENTE  TV DIVERTISMENT, cu un rating de 9.5% si o cota de piata de 22.2%. In mediul urban show-ul a fost urmarit de peste 1.001.000 de telespectatori pe minut.
  • Podiumul este completat de „Te cunosc de undeva” care a fost urmarit de peste 889.000 de telespectatori pe minut si a avut un rating de 8.5%.
  • In TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT se mai afla: „Ochii din umbra” de la Kanal D, „Schimb de mame” (Prima TV), „Iubire interzisa” (National TV), si  „O data-n viata” (TVR 1).

In concluzie Antena 1 a avut 7 emisiuni in top, Pro TV a avut 4 emisiuni, Kanal D si Prima TV au avut cate 3 emisiuni in top, TVR 1 a avut 2 emisiuni, iar National TV  a avut o singura emisiune in top 20.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 9 – 15 decembrie 2013, mediul urban.

TOP 20 AUDIENTE TV
DIVERTISMENT
9 - 15 decembrieTARGET
ALL URBAN
EMISIUNESTATIE TVRATING
(%)
SHARE
(%)
RATING
(mii) pe minut
DIFUZARI*
1NEXT STARANTENA 113.526.61.417.0001
2VOCEA ROMANIEIPRO TV9.522.21.001.0001
3TE CUNOSC DE UNDEVAANTENA 18.516.9 889.0001
4MASTERCHEF-PROBA CELEBRITATIIPRO TV8.414.7 880.0001
5SERVICIUL ROMAN DE COMEDIEPRO TV814.6 840.0001
6OCHII DIN UMBRAKANAL D7.813.4 824.0001
7ACCES DIRECTANTENA 17.519.7 789.0005
8X - FACTORANTENA 16.412.8 669.0001
9LA MARUTAPRO TV614.8 625.0005
10PAPARAZZIKANAL D4.78.1 494.0001
11SCHIMB DE MAMEPRIMA TV4.78.1 493.0001
12FAMILIADAANTENA 14.78.6 488.0002
13MIREASA PENTRU FIUL MEU - GALAANTENA 14.68.4 485.0001
14SUPERBINGO METROPOLISANTENA 14.39.1 449.0001
15CRONICA CARCOTASILORPRIMA TV3.87.1 400.0001
16CIREASA DE PE TORTPRIMA TV3.46.6 360.0004
17IUBIRE INTERZISANATIONAL TV3.15.9 327.0001
18WOW BIZKANAL D3.18.8 326.0004
19O DATA-N VIATATVR 11.94.3 201.0002
20PRETUIESTE VIATATVR 11.83.2 180.0001

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV. Katharina Behrends (NBCU): „Televiziunea este cea mai mare pasiune a mea”

Published

on

Katharina Behrends este Managing Director al NBCUniversal Germania din 2008 iar începând cu acest an ea va controla şi staţiile NBCU din Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), Europa Centrală şi de Est.

Katharina Behrends şi-a început cariera în 1995 activând în reţele mari de televizune precum Premiere (actualul SKY) şi MTV înainte de a se alătura NBCU în 2005 .  Cu o vastă experienţă în televiziune, Katarina este pregătită pentru următoarea provocare profesională şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

 

Ați intrat în televiziune având studii juridice. Cum a fost tranziția Dvs. de la aspectul juridic al activităţii în televiziune la cel operațional și executiv?

În calitate de avocat în această industrie, atunci când te ocupi de chestiuni juridice, eşti implicat automat și în partea operațională. În felul acesta, de-a lungul anilor te implici din ce în ce mai mult în partea operațională precum și în cea administrativă. Este o tranziţie firească, iar eu ador provocările.

În ce mod experienta Dvs. profesională din televiziunea liniară (tradiţională n.red), cum este Premiere sau MTV, v-a fost de folos în a face faţă provocărilor pe care le ridică în ziua de azi ascensiunea televiziunii digitale?

De vreme ce am pus bazele carierei mele încă din perioada de început a reţelei Premiere (SKY zilele noastre), sunt obişnuită cu schimbările dinamice din lumea mass-media. Lucrul cel mai important este capacitatea de adaptare și evoluție. De exemplu, oferim brandurile noastre atât ca servicii liniare cât și digitale; acestea sunt deja branduri hibride.

Cum credeți că cei zece ani de experiență personală că director pentru NBC-Universal din Germania v-ar putea fi de ajutor pentru crearea unor noi branduri media în Europa de Est?

De-a lungul ultimilor ani, am stabilit cele mai de succes branduri de televiziune cu plată în teritoriile vorbitoare de germană și ne-am extins portofoliul nostru liniar și digital în această regiune. Am lansat de asemenea trei branduri SVOD – SYFY HORROR, Studio Universal Classics și E! Entertainment – alături de partenerul nostru Amazon Channels. Eu cred că motivul principal pentru succesul nostru este ascultarea cu atenție a nevoilor locale și am învăţat, de asemenea, că trebuie să personalizăm diferitele branduri în funcţie de preferinţele locale.

 

Îmi permiteţi să restrâng întrebarea pentru România? Aici, cele mai populare canale NBCU sunt Diva și E Entertainment. Ce alte canale aţi dori să fie larg cunoscute în țara noastră?

Recunoaștem unicitatea fiecărei piețe și vom continua să adoptăm o abordare personalizată pentru evaluarea pieței românești, concentrându-ne atenţia pe canalele de nişa care se adresează publicului feminin.

Mai mult decât atât, privind cu admirație la producția proprie care s-a bucurat de un enorm success în germania ‘’Culpa – Nimeni nu este fără de vină” pentru canalul 13th Street, credeți că este posibil să aveți o producție internă aici, în România?

Suntem întotdeauna interesați de idei de program inovatoare, cum ar fi “Culpa” pentru 13th Street și, de asemenea, “Riccardo’s Dream Date” pentru E! Entertainment în Germania. Sunt un fan al producțiilor locale. Să spunem că în acest stadiu nu avem anunțuri de făcut, dar pot exista șanse în viitor, dacă simțim că aceasta este strategia potrivită pentru canalele noastre, DIVA și E!

Cum intenționați să răspundeți ascensiunii platformelor de streaming prin abonament, cum ar fi Netflix sau Amazon, care concurează cu canalele de televiziune clasice de pe piața românească?

Vedem aceste platforme de streaming mai mult ca o ofertă complementară și suntem conştienţi că unicitatea brandurilor de canal este punctul nostru forte.  Continuăm să investim în calitatea brandurilor de nişa: DIVA, televiziunea de divertisment cu design feminin şi E! Entertainment brandul pop-cultural. Suntem deosebit de mândri de faptul că DIVA are o cotă de audiență solidă în România, situându-se în 2017 pe primul loc în rândul statiilor internaţionale de divertisment.

 

V-ați dovedit a fi un manager care se concentrează pe obiective bine stabilite. Intenţionaţi să operaţi schimbări radicale în calitate de MD al NBC-Universal pentru Benelux și Europa de Est?

La începutul anului 2018, împreună cu echipa mea, cu sediul la München, am preluat responsabilitatea pentru furnizarea serviciilor cheie incluzând marketing, echipa de creaţie, PR/Comunicare şi vânzări de publicitate, către canalele din Europa Centrală și de Est, precum și E! în Benelux (Belgia, Olanda și Luxemburg), pe lângă controlul prezent avut asupra rețelelor NBCU din teritoriile vorbitoare de limbă germană. Aceasta este o oportunitate fantastică pentru noi toți, care nu numai că ne-a permis să ne extindem echipa, ci ne oferă ocazia de a experimenta noi piețe, inclusiv în România, unde sperăm să construim pe baza puternică pe care NBCU a stabilit-o deja aici cu DIVA – destinația de divertisment preferată a femeilor – şi E! Entertainment. Având în vedere rezultatele noastre solide din Germania, este clar că eu şi echipa mea suntem cu toții foarte motivaţi și încântați de această extindere a domeniului nostru de activitate.

Este cunoscut faptul că oferta dvs. Amazon „SYFY HORROR” din Germania nu există în această formă la compania mamă din SUA. V-ați gândi să încercați așa ceva și pentru Europa de Est?

Am fost foarte mândri să fim un partener de lansare pentru canalele Amazon în Germania în 2017 și toate cele trei mărci de streaming – SYFY HORROR, Studio Universal Classics și E! HD – au cunoscut o creștere constantă de la lansare.

Vom continua să explorăm oportunități de a optimiza afacerea rețelelor noastre și să completăm canalele noastre liniare cu servicii digitale şi vom evalua oportunitățile din România în conformitate cu strategia noastră generală.

 

Munca și responsabilitățile dvs. necesită cu siguranță modalități de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile dvs. preferate de petrecere a timpului liber?

Desigur, televiziunea este cea mai mare pasiune mea și îmi place să merg la film în timpul meu liber. Alături de interesele mele pentru activități culturale, apreciez cu adevărat petrecerea timpului în natură și orice activități în aer liber. Îmi place să fac drumeții în Alpii bavarezi ori de câte ori timpul îmi permite acest lucru. Din acest motiv, München este locul ideal pentru a trăi; munții sunt literalmente la doar o ‘aruncătură de băț’.

În cele din urmă, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri „Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Sunt foarte impresionată de spiritul care se poate simți  în industria media din Bucureşti şi din România. Industria mass-media de aici este un sector atât de vibrant și suntem cu adevărat bucuroși să avem ocazia de a face parte din acest spirit de optimism și dezvoltare!

Vă mulţumim.

 

Foto Credit: © Gert Krautbauer for NBCUniversal

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Eurovision

The Humans, Teodora Dinu şi Dora Gaitanovici au câştigat ultima semifinală Eurovision România

• Selecţia Naţională şi-a ales cei 15 finalişti
• Urmează Marea Finală, duminică, 25 februarie, în direct la TVR 1, TVR HD, TVRi, TVR Moldova şi pe TVR+, de la ora 21.00.

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 18 februarie, în direct la TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional, TVR Moldova şi TVR+, juriul Eurovision România a decis, la Sighişoara, câştigătorii spectacolului care a încheiat seria semifinalelor Selecţiei Naţionale.

The Humans, Teodora Dinu şi Dora Gaitanovici s-au clasat pe primele trei locuri şi vor merge mai departe, în Marea Finală a concursului din 25 februarie, pe scena Sălii Polivalente din Bucureşti.

Alături de câştigătorii serii, în Marea Finală vor mai concura Feli, Alexia & Matei, Jukebox feat Bella Santiago, Echoes, Eduard Santha, MIHAI, RAFAEL & Friends, Erminio Sinni & Tiziana Camelin, Xandra, Vyros, Claudia Andas şi TIRI.

 

Mulţumim din suflet! Ne-am dorit din tot sufletul să mergem la Lisabona şi sperăm ca cei de acasă să ne voteze, au declarat membrii trupei The Humans după anunţul juriului. „Pentru finala de la Bucureşti, veţi avea o surpriză, au adăugat câştigătorii semifinalei.

Mă bucur din toată inima că juriul a apreciat show-ul şi piesa şi că m-am calificat în ultimul act al Selecţiei Naţionale. Sincer, am avut emoţii. Sper să fac o impresie cât mai bună în Marea Finală”, a mărturisit Teodora Dinu.

Sunt foarte entuziasmată că am intrat în finală. Mă bucur foarte mult şi sper ca, duminica viitoare, să nu dezamăgesc pe nimeni. Voi gândi un show şi mai interesant decât ce aţi văzut în această seară”, a promis Dora Gaitanovici.

 

Show-ul a avut loc la Sala de spectacole „Mihai Eminescu” din Sighişoara, iar concurenţii au cântat pe scena unde, în urmă cu aproape nouă decenii, George Enescu susţinea un concert memorabil.

A fost, totodată, şi cea mai mică scenă pe care a fost organizat un spectacol Eurovision România, un alt aspect inedit al semifinalei de la Sighişoara.

 

În decorul încărcat de istorie al cetăţii medievale, au concurat SAVE („All We Need”), Tomher Cohen („Baby You’re The Only One”), Sergiu Bolota („Every Little Thing”), Dora Gaitanovici („Fără Tine”), Teodora Dinu („Fly”), The HUMANS („Goodbye”), Iliana („I Won’t Lie”), Evermorph („Live Your Life”), Alexandru Ungureanu („Sail With Me”), Manuel Chivari („Somebody To Love”), Maria Suciu („Sweet Nothing”) şi Denisa Trofin („Tears”).

 

Clasamentul semifinalei este următorul:

 

The HUMANS („Goodbye”)   58 de puncte

Teodora Dinu („Fly”)   50 de puncte

Dora Gaitanovici („Fără Tine”)   42 de puncte

Sergiu Bolota („Every Little Thing”)   28 de puncte

Denisa Trofin („Tears”)  28 de puncte

Iliana („I Won’t Lie”)   21 de puncte

Manuel Chivari („Somebody To Love”)   20 de puncte

Alexandru Ungureanu („Sail With Me”)  17 puncte

SAVE („All We Need”)   14 puncte

Evermorph („Live Your Life”)  9 puncte

Maria Suciu („Sweet Nothing”)  2 puncte

Tomher Cohen („Baby You’re The Only One”)   1 punct

 

Direcţia 5 a susţinut un recital extraordinar pentru semifinala din Sighişoara

Pe o scenă amplasată în Piaţa Cetăţii, Direcţia 5 a interpretat hituri atât de iubite de public precum „Dacă ai şti”, „Povestea noastră”, „O fată ca ea” „Şi ce dacă” sau „Tot ce vrei”. Alina Crişan, invitat special în cadrul recitalului, a cântat, alături de celebra trupă, mai multe piese care au scris istorie în muzica românească.

Spectacolul Eurovision din capitala Băniei a fost prezentat de Diana Dumitrescu şi Cezar Ouatu, alături de Simona Boantă, cea care a fost alături de artişti în Camera Verde.

Marea Finală va avea loc la Bucureşti, în Sala Polivalentă, pe 25 februarie. În ultimul act al Selecţiei Naţionale, publicul este singurul care va alege reprezentantul României pentru scena din Lisabona, dintre cele 15 piese rămase în concurs.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Reality Show

Dorian Popa cu lacrimi în ochi la Asia Express: ,,Am căzut la pământ, nu mai puteam să rezist”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, de la ora 20:00, pe Antena 1, începe o nouă ediție a reality show-ului ,,Asia Express”. Până în acest moment, vedetele care au acceptat această provocare inedită s-au lovit de multe încercări în prima țară în care au ajuns, Vietnam.

Fiecare dintre cele 6 echipe rămase în cursă a dus o luptă continuă cu propria persoană, deoarece niciunul nu s-a așteptat ca prima destinație să fie un test atât de dur. Competiția, adrenalina continuă și condițiile extreme îi vor face, rând pe rând, să cedeze, iar Dorian Popa va afla în ediția difuzatã lunea aceasta, ce presupune cel mai dur reality show. Cu lacrimi în ochi, vedeta se va prăbuși în ochii colegilor săi de echipă, chiar în momentul în care va sosi la punctul de întâlnire.

Cântărețul participă în acest show alături de mama sa, Luminița Popa, care pare să fie un coechipier de nădejde în fiecare probă. Competiția devine din ce în ce mai grea, iar fiecare concurent își găsește motivația pentru a ajunge cât mai aproape de finală. Din acest motiv, Dorian va decide să îi ușureze munca mamei sale, iar pentru a prinde avans în fața celorlalți îi va căra rucsacul pe timpul probelor următoare: ,, Am preferat să îmi îngreunez eu situația și ea să fie mai rapidă. Împreună cântăreau în jur de 25 de kilograme”. Probele fizice vor deveni astfel un test al limitelor, iar în ediția de luni seară Dorian va trece prin cel mai dur moment din această competiție. Aflat în inima munților din Vietnam, cot la cot cu alte două echipe, acesta va fi nevoit să urce un deal prin condiții de ploaie torențială către steagul ,,Asia Express. Dar pentru că ordinea concurenților la punctul de sosire este extrem de importantă, concurenții vor începe un adevărat maraton în care vor alerga nici mai mult, nici mai puțin de 8 kilometri. Pentru Dorian proba se dovedește a fi cu atât mai dificilă, din cauza rucsacurilor care îl vor îngreuna la fiecare pas, iar lipsa odihnei și a hidratării își vor spune cuvântul. Vedeta se va prăbuși în ochii tuturor, fiind la un pas de a-și pierde cunoștința: ,,Acela a fost unul dintre cele mai delicate momente pentru mine. Am căzut la pământ pe trepte, pentru că efectiv nu mai puteam să rezist, chiar nu mai țin minte cum am ajuns la linia de sosire “, a declarat acesta.

 

Deși a afirmat înainte de competiție că este foarte bine pregătit din punct de vedere fizic, testele psihice i s-au părut cele mai obositoare: ,,Știam la ce concurs m-am înscris, dar nu am făcut un calcul simplu să realizez că în fiecare zi trebuie să parcurgi aproximativ 250-300 de kilometri cu autostopul și rucsacul în spate.

Care va fi momentul limită pentru Dorian Popa, cum se va aventura acesta cu ultimele puteri către linia de sosire și care va fi reacția mamei sale în momentul în care își va vedea fiul prăbușit, chiar în fața sa, telespectatorii Antena 1 pot vedea luni seară de la ora 20:00, într-o ediție extrem de dură a show-ului ,,Asia Express”.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending