Connect with us

AUDIENȚE TV

Top- cele mai mari audienţe inregistrate de televiziuni in 2009!

Published

on

 

Chiar daca a fost un an dificil din punct de vedere financiar, televiziunile au investit in productii foarte scumpe care au adus sau nu aduiente. In continuare Radar de Media va prezinta emisiuniile care au inregistrat de-a lungul anului audiente record dar si cele care au avut buget foarte mare si nu au fost pe placul telespectatorilor, inregistrand audiente mici…

1. Meciurile de fotbal difuzate in luna septembrie de Antena 1 si TVR 1 au fost programele ce au inregsitrat cele mai mari audiente din 2009.

Cum era de asteptat si luna acesta meciurile de fotbal au crescut audientele posturilor tv ! TVR 1 a ajuns pe locul 3 in prime time datorita meciurilor din Campionatul Uefa Champions League.

Conform Departamentului de Certare a audientelor TVR,  cea de-a doua partidă a echipei FC Urziceni în UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targerturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22%, iar rating-ul mediu de 7,4%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,6% şi un rating mediu de 9,3%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,2% cota de piaţă şi 7,7% rating. citeste mai departe…

2. Meciul de fotbal Franta – Romania difuzat la TVR 1 a inregistrat 13,4 rating

Peste 2,7 milioane de telespectatori la nivel urban au urmărit la TVR 1 meciul Franţa – România, din cadrul preliminariilor pentru Campionatul Mondial din 2010, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA).

Partida Franţa – România, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 22:00 – 23:54, a înregistrat un rating mediu la nivel urban de 13,4% şi o cotă de piaţă medie de 40%, fiind urmărită de 2.709.000 de telespectatori. La nivel naţional, meciul a avut un rating mediu de 15,1% şi un share mediu de 42,8%, fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori. citeste mai departe…

3.  Show-ul „Dansez pentru Tine” a reusit performanta de a acumula 10,7 puncte rating

“Dansez pentru tine ” a inregistrat cele mai mari audiente ale acestui sezon vineri seara, Pro Tv fiind lider detasat de audienta pe tot parcursul emisiunii atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.

In intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea “Dansez pentru tine”, 20.30 – 1.02, Pro Tv a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban o medie de audienta de 10,7 puncte de rating si 28,9 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de mai bine de trei ori mai putin, mai precis 3 puncte de rating si 8,1 cota de piata. citeste mai departe….

4. Debutul glorios al „UEFA Champion League” de la TVR 1 a inregistrat audiente de peste 9 puncte rating…

Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.

TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.

Meciul FC Sevilia – Unirea Urziceni a adunt cei mai multi telespectatori in aceasta saptamana in randul televiziunilor ce au difuzat meciuri in aceasta saptamana ! citeste mai departe…

5.  Concursul „Eurovision” de la TVR 1 a fost urmarit de peste 2,6 milioane de romani

Eurovisionul s-a vazut in toata lumea prin satelit dar oficial 43 de tari au transimis in direct editia din acest an a concursului de muzica usoara in direct de la Arena Olimpica din Moscova. Toata lumea a fost impresionanta de spectacolul de ieri cand 25 de tari au cantat pentru a obtine sansa de a organiza concursul anul viitor in tara lor.

Reprezentantele României, chiar dacă au evoluat impecabil, au obţinut voturi doar de la Spania, Macedonia, Turcia, Serbia, Cipru, Portugalia, Irlanda, Moldova şi Azerbaijan, clasându-se pe locul 19 din 25.

Publicul TVR 1 a fost alături de fetele noastre şi de piesa The Balkan Girls, dovadă fiind audienţele înregistrate pe parcursul transmisiei. Astfel, în intervalul orar 22.00 – 01.16, TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional (9,4% rating şi 28,3% cotă de piaţă), urban (11,2% rating şi 32,8% cotă de piaţă) şi comercial (9,4% rating şi 31,4% cotă de piaţă), cu valori mult superioare celorlalte posturi tv. citeste mai departe…

6. Festivalul International „Cerbul de Aur” a strans in fata micilor ecrane 10 miloane de romani

Editia din acest an a Festivalului Cerbul de Aur a fost urmarita de peste 10 milioane de telespectatori. Postul TVR 1 fiind lider de audienta in fiecare seara a festivalului .

Pe parcursul celor 6 zile de concurs, in perioada 2-7 septembrie, festivalul de la Brasov a adus un numar neasteptat de telespectatori, scrie Mediafax.

Mai mult, pentru prima data in acest an, concursul de interpretare a putut fi urmarit in mai multe tari, fiind preluat de de Balkanika Music Television, o televiziune care emite in Albania, Bulgaria, Macedonia, Slovenia, Serbia, Croatia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia si Romania. citeste mai departe…

7. Unirea Urziceni a adus audiente record la TVR 1

Partida Unirea Urziceni – FC Sevilla, din UEFA Champions League, a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.43, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,6 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22,5%, iar rating-ul mediu de 8,2%.

La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,2% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 23,2% cota de piaţă şi 7,9% rating. “Minutul de aur” al partidei a fost înregistrat la 23.36 când, la nivel naţional, aproape 2,4 milioane de români urmăreau ultimele minute ale meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 42% şi rating-ul de 11,8%. citeste mai departe…

8. Emisiunea „O data-n viata” urmarita de peste 2 milioane de telespectatori + lider de audienta in prima zi de Craciun

Debutul noului sezon va avea loc vineri, începând cu ora 21.10, la TVR 1, iar la eveniment vor participa, ca invitate speciale, trei doamne ale muzicii româneşti: Corina Chiriac, Marina Voica şi Mirabela Dauer. Acestea au invitat la rândul lor, alţi artişti de marcă precum Sofia Vicoveanca, Florin Vasilică şi grupul „Teleormanul”, Maria Ciobanu, Ansamblul Folcloric „Maria Tănase” din Craiova şi mulţi alţii.

Editia din 17 noiembrie 2008 a emisiunii O data-n Viata, a  inregistrat audiete record !

Actorii Stela Popescu, Maia Morgenstern şi Jean Constantin, invitaţii Iulianei Tudor vineri seară la O dată-n viaţă, au adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional.

Astfel, în intervalul orar 20.15-21:49, TVR 1 a fost urmărit în întreaga ţară de 1.664.000 de telespectatori, obţinând 8.4% rating şi 18.2% cotă de piaţă. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:27, când 2.075.000 au rămas pe TVR 1 citeste mai departe…

9. Concursul „Super Bingo Metropolis” a inregistrat audiente medii pentru Antena 1

Emisiunea prezentata de Romica Toiciu si Cornel Palade a fost aseara lider de audienta in mediul urban inregistrand in intervalul 22.04-01.05,  un rating de 5,6%, 17,9% share şi 652 000 de telespectatori. Este pentru a patra ora cand emisiunea-concurs de la Antena 1 se afla pe primul loc in topul audientelor de duminica seara.

La diferenta destul de mare se afla ProTV care difuza show celor de la Divertis, 3,1% rating, 9.8% share şi 356 000 de telespectatori.

Televiziunea lui Dan Diaconescu nu este mai prejos cand vine vorba de audienta. Chiar daca luna aceasta OTV a iesit din top 10 televiziuni – audiente generale, emisiunea 100% Adevarat vine ca o resuscitare. Cum premiile nu sunt deloc mici emisiunea prezentata de Pepe si Ramona Badescu a strans in fata micilor ecrane peste 264.000 de mii de telespectatori obtinand astfel un rating de 2,3. citeste mai departe…

10. Pe ultimul loc al clasamentului nostru se afla postul OTV cu cele doua productii „cheie”: „100% Adevarat” si „Oana Zavoranu Show” care nu au reusit sa aduca mai mult de 300.000 de  mii de telespectatori in fata televizoarelor…

Emisiunea lui Diaconescu, “100% Adevarat”  nu a putut sa inregistreze un rating mai mare de 2 % in editia de duminica trecuta , 2 augusut . In intervalul 20:00 – 24:00 OTV, a avut un rating mediu de 1, 1 % pe publicul comercial . In intervalul orar 20:10-22:00 , duminica seara TVR 2 cu emisiunea “Tombola Castigatorilor” a avut un rating mediu de 0,8% pe publicul comercial . citeste mai departe…

Oana Zavoranu a batut deja toate recordurile in materie de pretentii, dar dovedeste ca nu se poate ridica la nivelul lor. Are scaun de 5000 de euro, microfon si clipboard de 6000, o camera speciala doar pentru ea, cu baie in care s-a adus faianta de lux pe comanda, si toate astea pentru vedeta unei emisiuni care face in primele doua ore de transmisie un rating mediu de 0,2 , cu minute in sir de 0,0.

Dan Diaconescu este departe de a fi dat lovitura cu Oana Zavoranu Show. Pe de alta parte, sotia lui Pepe si-a amenintat degeaba cu concedierea oamenii din echipa, daca ii vor furniza subiecte rasuflate. Pentru ca exact asta s-a intamplat. Si audienta o arata.

De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 20 000 de privitori, mai putini decat cei care se uita la OTV pe la 3-4 noaptea.
Mai mult, in doua ore (de la 17-19), cam 30 de minute Oana Zavoranu Show face un rating de 0. citeste mai departe…

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending