Connect with us

AUDIENȚE TV

Top- cele mai mari audienţe inregistrate de televiziuni in 2009!

Published

on

Chiar daca a fost un an dificil din punct de vedere financiar, televiziunile au investit in productii foarte scumpe care au adus sau nu aduiente. In continuare Radar de Media va prezinta emisiuniile care au inregistrat de-a lungul anului audiente record dar si cele care au avut buget foarte mare si nu au fost pe placul telespectatorilor, inregistrand audiente mici…

1. Meciurile de fotbal difuzate in luna septembrie de Antena 1 si TVR 1 au fost programele ce au inregsitrat cele mai mari audiente din 2009.

Cum era de asteptat si luna acesta meciurile de fotbal au crescut audientele posturilor tv ! TVR 1 a ajuns pe locul 3 in prime time datorita meciurilor din Campionatul Uefa Champions League.

Conform Departamentului de Certare a audientelor TVR,  cea de-a doua partidă a echipei FC Urziceni în UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targerturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22%, iar rating-ul mediu de 7,4%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,6% şi un rating mediu de 9,3%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,2% cota de piaţă şi 7,7% rating. citeste mai departe…

2. Meciul de fotbal Franta – Romania difuzat la TVR 1 a inregistrat 13,4 rating

Peste 2,7 milioane de telespectatori la nivel urban au urmărit la TVR 1 meciul Franţa – România, din cadrul preliminariilor pentru Campionatul Mondial din 2010, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA).

Partida Franţa – România, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 22:00 – 23:54, a înregistrat un rating mediu la nivel urban de 13,4% şi o cotă de piaţă medie de 40%, fiind urmărită de 2.709.000 de telespectatori. La nivel naţional, meciul a avut un rating mediu de 15,1% şi un share mediu de 42,8%, fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori. citeste mai departe…

3.  Show-ul „Dansez pentru Tine” a reusit performanta de a acumula 10,7 puncte rating

“Dansez pentru tine ” a inregistrat cele mai mari audiente ale acestui sezon vineri seara, Pro Tv fiind lider detasat de audienta pe tot parcursul emisiunii atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.

In intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea “Dansez pentru tine”, 20.30 – 1.02, Pro Tv a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban o medie de audienta de 10,7 puncte de rating si 28,9 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de mai bine de trei ori mai putin, mai precis 3 puncte de rating si 8,1 cota de piata. citeste mai departe….

4. Debutul glorios al „UEFA Champion League” de la TVR 1 a inregistrat audiente de peste 9 puncte rating…

Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.

TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.

Meciul FC Sevilia – Unirea Urziceni a adunt cei mai multi telespectatori in aceasta saptamana in randul televiziunilor ce au difuzat meciuri in aceasta saptamana ! citeste mai departe…

5.  Concursul „Eurovision” de la TVR 1 a fost urmarit de peste 2,6 milioane de romani

Eurovisionul s-a vazut in toata lumea prin satelit dar oficial 43 de tari au transimis in direct editia din acest an a concursului de muzica usoara in direct de la Arena Olimpica din Moscova. Toata lumea a fost impresionanta de spectacolul de ieri cand 25 de tari au cantat pentru a obtine sansa de a organiza concursul anul viitor in tara lor.

Reprezentantele României, chiar dacă au evoluat impecabil, au obţinut voturi doar de la Spania, Macedonia, Turcia, Serbia, Cipru, Portugalia, Irlanda, Moldova şi Azerbaijan, clasându-se pe locul 19 din 25.

Publicul TVR 1 a fost alături de fetele noastre şi de piesa The Balkan Girls, dovadă fiind audienţele înregistrate pe parcursul transmisiei. Astfel, în intervalul orar 22.00 – 01.16, TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional (9,4% rating şi 28,3% cotă de piaţă), urban (11,2% rating şi 32,8% cotă de piaţă) şi comercial (9,4% rating şi 31,4% cotă de piaţă), cu valori mult superioare celorlalte posturi tv. citeste mai departe…

6. Festivalul International „Cerbul de Aur” a strans in fata micilor ecrane 10 miloane de romani

Editia din acest an a Festivalului Cerbul de Aur a fost urmarita de peste 10 milioane de telespectatori. Postul TVR 1 fiind lider de audienta in fiecare seara a festivalului .

Pe parcursul celor 6 zile de concurs, in perioada 2-7 septembrie, festivalul de la Brasov a adus un numar neasteptat de telespectatori, scrie Mediafax.

Mai mult, pentru prima data in acest an, concursul de interpretare a putut fi urmarit in mai multe tari, fiind preluat de de Balkanika Music Television, o televiziune care emite in Albania, Bulgaria, Macedonia, Slovenia, Serbia, Croatia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia si Romania. citeste mai departe…

7. Unirea Urziceni a adus audiente record la TVR 1

Partida Unirea Urziceni – FC Sevilla, din UEFA Champions League, a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.43, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,6 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22,5%, iar rating-ul mediu de 8,2%.

La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,2% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 23,2% cota de piaţă şi 7,9% rating. “Minutul de aur” al partidei a fost înregistrat la 23.36 când, la nivel naţional, aproape 2,4 milioane de români urmăreau ultimele minute ale meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 42% şi rating-ul de 11,8%. citeste mai departe…

8. Emisiunea „O data-n viata” urmarita de peste 2 milioane de telespectatori + lider de audienta in prima zi de Craciun

Debutul noului sezon va avea loc vineri, începând cu ora 21.10, la TVR 1, iar la eveniment vor participa, ca invitate speciale, trei doamne ale muzicii româneşti: Corina Chiriac, Marina Voica şi Mirabela Dauer. Acestea au invitat la rândul lor, alţi artişti de marcă precum Sofia Vicoveanca, Florin Vasilică şi grupul „Teleormanul”, Maria Ciobanu, Ansamblul Folcloric „Maria Tănase” din Craiova şi mulţi alţii.

Editia din 17 noiembrie 2008 a emisiunii O data-n Viata, a  inregistrat audiete record !

Actorii Stela Popescu, Maia Morgenstern şi Jean Constantin, invitaţii Iulianei Tudor vineri seară la O dată-n viaţă, au adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional.

Astfel, în intervalul orar 20.15-21:49, TVR 1 a fost urmărit în întreaga ţară de 1.664.000 de telespectatori, obţinând 8.4% rating şi 18.2% cotă de piaţă. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:27, când 2.075.000 au rămas pe TVR 1 citeste mai departe…

9. Concursul „Super Bingo Metropolis” a inregistrat audiente medii pentru Antena 1

Emisiunea prezentata de Romica Toiciu si Cornel Palade a fost aseara lider de audienta in mediul urban inregistrand in intervalul 22.04-01.05,  un rating de 5,6%, 17,9% share şi 652 000 de telespectatori. Este pentru a patra ora cand emisiunea-concurs de la Antena 1 se afla pe primul loc in topul audientelor de duminica seara.

La diferenta destul de mare se afla ProTV care difuza show celor de la Divertis, 3,1% rating, 9.8% share şi 356 000 de telespectatori.

Televiziunea lui Dan Diaconescu nu este mai prejos cand vine vorba de audienta. Chiar daca luna aceasta OTV a iesit din top 10 televiziuni – audiente generale, emisiunea 100% Adevarat vine ca o resuscitare. Cum premiile nu sunt deloc mici emisiunea prezentata de Pepe si Ramona Badescu a strans in fata micilor ecrane peste 264.000 de mii de telespectatori obtinand astfel un rating de 2,3. citeste mai departe…

10. Pe ultimul loc al clasamentului nostru se afla postul OTV cu cele doua productii „cheie”: „100% Adevarat” si „Oana Zavoranu Show” care nu au reusit sa aduca mai mult de 300.000 de  mii de telespectatori in fata televizoarelor…

Emisiunea lui Diaconescu, “100% Adevarat”  nu a putut sa inregistreze un rating mai mare de 2 % in editia de duminica trecuta , 2 augusut . In intervalul 20:00 – 24:00 OTV, a avut un rating mediu de 1, 1 % pe publicul comercial . In intervalul orar 20:10-22:00 , duminica seara TVR 2 cu emisiunea “Tombola Castigatorilor” a avut un rating mediu de 0,8% pe publicul comercial . citeste mai departe…

Oana Zavoranu a batut deja toate recordurile in materie de pretentii, dar dovedeste ca nu se poate ridica la nivelul lor. Are scaun de 5000 de euro, microfon si clipboard de 6000, o camera speciala doar pentru ea, cu baie in care s-a adus faianta de lux pe comanda, si toate astea pentru vedeta unei emisiuni care face in primele doua ore de transmisie un rating mediu de 0,2 , cu minute in sir de 0,0.

Dan Diaconescu este departe de a fi dat lovitura cu Oana Zavoranu Show. Pe de alta parte, sotia lui Pepe si-a amenintat degeaba cu concedierea oamenii din echipa, daca ii vor furniza subiecte rasuflate. Pentru ca exact asta s-a intamplat. Si audienta o arata.

De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 20 000 de privitori, mai putini decat cei care se uita la OTV pe la 3-4 noaptea.
Mai mult, in doua ore (de la 17-19), cam 30 de minute Oana Zavoranu Show face un rating de 0. citeste mai departe…

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR

Postul TVR 1 – lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public cu 8 din cele 11 partide disputate până acum în faza grupelor CM FIFA Rusia 2018.

Celelalte trei – pe locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Cea mai vizionată partidă de până acum: Brazilia – Elveţia.  

Indiferent de oră, telespectatorii sunt cu ochii pe TVR 1 şi TVR HD, pentru a urmări Mondialul din Rusia. Bilanţul primelor patru zile este edificator: TVR 1 este postul preferat în această vară, fotbalul rămâne sportul rege, chiar dacă Naţionala României nu participă.

Aproape 2.500.000 de telespectatori (cifra exactă: 2.428.000) au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (22.54) al meciului Brazilia – Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Brazilia – Elveţia a fost cel mai urmărit meci de până acum la TVR 1 după desfăşurarea primelor 11 partide din faza grupelor.

La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating* de 9,2% şi unei cote de piaţă** de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, încercările lui Neymar şi ai lui de a învinge selecţionata Elveţiei duminică, 17 iunie, în intervalul 21.00-23.00. Partida a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia-Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).

Al doilea mare meci de la Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia-Spania. Egalul 3-3 a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00. Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial.

Germania – Mexic, difuzat de TVR 1 tot duminică, între 18.00 şi 20.00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM FIFA Rusia 2018: în medie, 1.266.000 de telespectatori au urmărit dramatica înfruntare dintre fosta campioană Germania şi abiţioasa echipă a Mexicului (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi Germania – Mexic a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).

 

Locurile următoare, în funcţie de numărul de telespectatori care au vizionat meciul la nivel naţional, sunt ocupate de:

Locul 4: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 6: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 7: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 8: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 9: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 10: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 11: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă.

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

Programul meciurilor în săptămâna 18-24 iunie:

18 iunie, ora 15:00 – Suedia – Coreea de Sud (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 18:00 – Belgia – Panama (Soci) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 21:00 – Tunisia – Anglia (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 15:00 – Polonia – Senegal (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 18:00 – Columbia – Japonia (Saransk) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 21:00 – Rusia – Egipt (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 15:00 – Portugalia – Maroc (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 18:00 – Uruguay – Arabia Saudită (Rostov-pe-Don) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 21:00 – Iran – Spania (Kazan) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima ediţie a show-ului „Next Star”, lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima ediţie a celui de-al nouãlea sezon al show-ului „Next Star”, prezentatã de Dan Negru, a fost sâmbãt seara lider de audienţã, la oraşe şi în toatã ţara.

Ediţia care a desemnat-o câştigãtoare pe mica interpretã de muzicã popularã Anastasia Ciobanu (8 ani) a adunat în faţa micilor ecrane 1.825.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22.31.

Aşadar, la nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi a obţinut sâmbãtã seara, pe perioada difuzãrii emisiunii (20.00-23.07), o audienţã medie de 7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 17,7%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, inregistra 5,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,5%, iar TVR1 obtinea 5,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 13,2%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 6,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 16,2%, urmata de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating si 14,5% cota de piata si de TVR1, cu 5,4 puncte de rating si 14,1% cotã de piaţã.

Anastasia Ciobanu (8 ani), din localitatea Bogdan Vodă, județul Bacău, a câștigat aseară prima ediție “Next Star” și s-a calificat în marea finală a celui de-al nouălea sezon.

Mă simt emoționată. Nu mă așteptam să câștig. Acum o să mă pregătesc pentru finala cea mare”, a spus fetița, cu lacrimi în ochi, după ce a primit premiul din partea prezentatorului show-ului, Dan Negru.

Cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa au numai cuvinte de laudă la adresa micuței cântărețe de muzică populară.

Eu v-am spus de la început că Anastasia va câștiga. Are tot ce-i trebuie. E frumoasă și talentată, dansează, are atitudine, voce, dicție”, spune Pepe.

Mi-au plăcut stacaturile ei, corectitudinea cântării, emoția, dar și timbrul ei care suna ca al unei femei mature. Parcă ne cânta o artistă de 20-25 de ani”, adaugă Dorian Popa

Anastasia a avut un moment demn de o finală. Sunt convinsă că cei de acasă au îndrăgit-o, așa cum am făcut și noi”, spune și Lidia Buble.

Prima ediție “Next Star” a adus în fața juriului și a publicului primii concurenți dintr-un sezon care se anunță extraordinar. Un szon care promite să aducă în fața telespectatorilor copii senzaționali, cu talente nebănuite și povești impresionante. Fiecare dintre ei va încerca să-i convingă pe cei trei jurați, Lidia Buble, Pepe și Dorian Popa, că el este viitorul “Next Star” și va “lupta” pentru marele trofeu, în valoare de 20.000 de euro.

Sâmbătă seara, copii talentați la muzică populară, muzică rock și pop, dar și la dans sportiv, stand-up comedy, street dance, circ, karate, pictură și… geografie, veniți din toate colțurile țării, și-au susținut demonstrațiile cu multă emoție în fața celor trei jurați. Alături de ei și de părinții lor a stat, în culise, Șerban Copoț, co-prezentatorul show-ului. Șerban i-a încurajat pe copii, i-a descusut înainte ca aceștia să urce pe scenă și le-a luat la cald impresiile, după ce au apărut în fața juraților.

De asemenea, în deschiderea galei, pe scenă au urcat Omar Arnaout, Vanessa Marzavan, Rose-Marie Lanciu, Isabela Pamparău, Yasmina Butilă și Katia Cărbune, șase dintre câștigătorii “Next Star”, iar celelalte două, Emily Moskalenko și Andreea Tucaliuc, aflate la o competiție internațională, respectiv într-un turneu, au transmis mesaje video.

Sâmbătă seara, la “Next Star”, jurații au fost impresionați de toți concurenții și au savurat toate momentele desfășurate în fața lor. Dar poate cel mai tare au fost surprinși de de Radu, un băiețel de cinci ani, considerat genial, care a venit în afara concursului. Radu are un coeficient de inteligență, măsurat de specialiști, de 149. Asta în condițiile în care majoritatea oamenilor inteligenți au un IQ în jurul valorii de 100. Copilul i-a lăsat cu gura căscată pe jurați atunci când le-a demonstrat că știe fără greșeală drapelele tuturor țărilor lumii.

Cine sunt copiii care vor urca pe scenă în cea de-a doua ediție a show-ului, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbăta viitoare, de la ora 20.00, numai la “Next Star”, emisiunea prezentată, pentru al cincilea an consecutiv, de Dan Negru.

 

            Sursa:Kantar Media                         

                Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

                Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                     

                Perioada 16 iunie 2018                   

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 lider incontestabil de audienţă cu pardida Portugalia-Spania

Published

on

Foto Credit: TVR

Primul derby al Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Peste 2 milioane de telespectatori în minutul de aur, la TVR 1, în timpul partidei dintre Spania şi Portugalia, finalizată cu egalul 3-3, toate golurile Portugaliei fiind înscrise de Ronaldo.

 

Primul mare meci al Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Lupta de pe terenul de la Soci dintre rivalele Portugalia şi Spania, finalizată cu un tensionat egal 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating* mediu 8,8%, cotă de piaţă** medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00.

 

Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Pe target urban, unu din patru telespectatori a urmărit la TVR 1 evoluţia echipelor lui Ronaldo şi Pique – TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 9.7% şi un share de 23.9% (o medie de 936.000 de telespectatori), pe intervalul 21.00-23.00. La nivel comercial, meciul Portudalia – Spania a fost, de asemenea, cel mai urmărit program cu 406.000 de telespectatori în medie (9,2% rating şi 30,7% cotă de piaţă).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.50, spre finalul reprizei, când la TVR 1 se uitau nu mai puţin de 2.089.000 de microbişti (rating de 11.7 şi 31.1 share). În mediul urban, două minte mai târziu (ora 22.52) TVR 1 a avut o audienţă de 13.3% şi o cotă de piaţă de 35.7% (1.281.000 de telespectatori).

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018.

 

Programul următoarelor partide din acest weekend:

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending