Connect with us

Evenimente

Trupa La Familia va susţine la Arenele Romane concertul “Poveste de cartier”

Published

on

Sambata, 21 aprilie, la Arenele Romane, trupa La Familia va sustine concertul “Poveste de cartier”.

 

Pentru cei care inca nu au achizitionat bilete, va fi disponibila o serie de bilete la intrarea in spatiul de concert, categoria Acces General, la pretul de 50 lei. Biletele la locatie se vor putea achizitiona incepand cu orele 15:00 de la casa de bilete a Arenelelor Romane. Pana in ziua concertului se mai gasesc bilete online prin eventim.ro; blt.ro; bilet.ro; myticket.ro; iabilet.ro; bilete.ro. ATENTIE: biletele vor fi scanate la intrare! Nu achizitionati bilete din alte locuri decat cele aprobate!

 

PROGRAM Concert:

14:00 – acces posesorii biletelor categoria VIP (cu participare la sound check); dupa participare la sound check se paraseste locatia si se reintra la 18:00

18:00 – Open Doors pentru cei care detin VIP Tickets si Early Entry

19:00 – Open Doors

20:00  – 23:00  Concert

 

REGULI DE ACCES

Organizatorii anunta setul de reguli de acces valabile pentru concertul La Familia, “Poveste de cartier”, in data de 21 aprilie – Arenele Romane.

ATENTIE: FUMATUL in cortul incalzit al Arenelor Romane ESTE INTERZIS!!! Se fumeaza doar in locurile special amenajate!!!

Portile Arenelor Romane se deschid la ora 18:00, iar concertele incep la ora 20:00.

Accesul se face prin intrarea din parc a Arenelor Romane (cea mare, standard, de jos) si fiecare categorie de bilet va avea cate un coridor special. Accesul se face incepand cu ora 18:00 (VIP Tickets and Early Entry) si 19:00 acces general.

Accesul in perimetrul evenimentului este permis pe baza de bilet valid. Odata intrati in incinta Arenelor Romane, nu puteti parasi locatia decat in caz de urgenta. In caz contrar va trebui sa cumparati un alt bilet. Posesorii de bilete VIP TICKETS vor primi un badge special pentru acces la sound check si la Baeram dupa concert.

 

Cumparatorii de bilete VIP sunt rugati ca dupa concert sa astepte in cort cu badge de Vip in fata scenei de unde vor fi preluati de o persoana care ii va insoti in backstage pentru participare la baeram care cuprinde urmatoarele :

  1. Poster semnat de catre artisti
  2. Poza cu artistii
  3. CD semnat de catre artisti

ATENTIE : PASTRATI BADGE VIP PE CARE LE PRIMITI LA INTRARE. In caz contrar, nu veti avea acces in backstage.

Acces nerecomandat persoanelor sub 15 ani. Evenimentul poate include elemente verbale sau vizuale ce pot fi considerate nepotrivite pentru minori. Recomandam ca persoanele sub 18 ani sa fie insotite de un adult.

Accesul copiilor sub 7 ani NU este gratuit si este permis doar daca acestia sunt insotiti de cel putin unul dintre parinti, la randul sau posesor al unui bilet valid. Va recomandam sa aduceti casti speciale pentru protectia auzului copilului. Volumul puternic poate afecta auzul celor mici.

Zona de concert are o singura zona de acces si cinci iesiri de siguranta marcate ca atare. Normele de siguranta le gasiti mai jos. La locatie va fi prezent un punct de prim ajutor.

 

INFORMATII UTILE:

Este interzis in zona de concert:

– accesul cu arme sau obiecte periculoase

– accesul cu alcool sau alte bauturi si alimente din exteriorul zonei de festival.

– accesul cu materiale inflamabile

– umbrele (concertul are loc in cort incalzit)

– aparate foto profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detasabil)

– aparate de inregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale.

De asemenea va rugam sa lasati animalele de companie acasa. Nu vor fi puse la dispozitie zone pentru depozitarea obiectelor de valoare, dar ne bazam pe buna educatie si bunul simt al participantilor.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Artiștii din musicalul „MAMMA MIA!” încep repetițiile generale la Sala Palatului

Published

on

Foto Credit: FABRICA DE PR

Mai este doar o săptâmână până la marea premieră a celui mai așteptat spectacol din România, musicalul „MAMMA MIA!”, care va beneficia nu doar de o distribuție de excepție, dar și de pregătire cu profesioniști din afara țării, veniți special în România pentru a împărtăși din experiența lor vastă în realizarea musicalurilor de pe Broadway.

În aceste zile, fanii musicalului „MAMMA MIA!” pot afla distribuția stabilită pentru fiecare dintre spectacolele care se vor juca la Sala Palatului din București, pe data de 24, 25, 26 și 27 mai, cât și cea a spectacolului de la Cluj, primul oraș din România în care celebra poveste va ajunge pe 1 iunie, la Sala Polivalentă.

Cei care doresc să afle mai multe amănunte despre roluri și despre artiștii care îi vor întruchipa pe Donna, Sophie, Sky, Tanya, Rosie și cei trei tați, Sam, Harry și Bill o pot face pe site-ul oficial www.mammamiathemusical.ro, pe www.iabilet.ro și pe pagina oficială de Facebook.

 

În aceste zile, Loredana, Aurelian Temișan, Mirela Vaida, Horia Brenciu, Cornel Ilie, Ernest Fazekas, Ciprian Teodorescu, Adrian Nour, Anca Țurcașiu, Jazzy Jo, Anca Sigartău, Ecaterina Ladin, Ana Munteanu, Bianca Purcărea, Cristina Danu, Sebastian Seredinschi, Silviu Mircescu, care fac parte din distribuția „MAMMA MIA!”, se află pe ultima sută de metri cu pregătirile și, de la sfârșitul acestei săptămâni, ei vor începe repetițiile finale chiar pe scena Sălii Palatului.

Cei care doresc să îi vadă și pe unii dintre cei mai buni dansatori din România, care alcătuiesc ansamblul de balet, printre ei numărându-se Bogdan Boantă, Erik Bubui, Lilian Cărăuș, Tatian Gavrilă, Andra Gheorghe, Valentina Hainăroșie, Flavia Mihășan, Marius Moldovan, Svetlana Neagu, Roxana Niculae, Izabela Olariu, Vladimir Palamarciuc, Bianca Patriche, Dan Rima, Alexandru Săndulescu, Irina Strungăreanu, Florin Tănase, Silvia Uceanu, nu trebuie să stea pe gânduri pentru că mai sunt foarte puține bilete, spectacolele din București fiind aproape sold-out.

 

Bazat pe muzica uneia dintre cele mai iubite trupe din toate timpurile, ABBA, „MAMMA MIA!” a fost pus în scenă până acum în peste 50 de țări, pe 6 continente și a fost tradus în 22 de limbi. În România este primul musical de Broadway produs aici, 100% independent.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

MALUMA a transmis un mesaj pentru fanii lui, din Romania: „Sunt foarte incantat sa fiu, pentru prima data, in Romania!”

Published

on

Mult asteptatul artist de origine columbiana, Maluma, vine in Bucuresti, pe 30 iunie 2018, in prima zi a  festivalului „El Carrusel”Si pentru a-si arata bucuria de a fi, pentru prima oara, in Romania, Maluma a transmis un mesaj personal tuturor fanilor lui romani. 

„Sunt foarte incantat sa fiu, pentru prima oara, in Romania! Cred ca va fi un show extraordinar, unde, sigur, ne vom distra de minune.”, a transmis Maluma. Tot in mesajul lui, carismaticul artist a precizat ca va avea telefonul cu el, pentru a se poza cu cei veniti la spectacol. 

https://www.facebook.com/ddeastentertainment/videos/1801925656517260/

Festivalul „El Carrusel” va avea loc in perioada 30 iunie – 1 iulie 2018, la Romexpo, unde vor mai concerta: Juan Magan, Robin Schulz, Andra, Fly Project, Mandinga, Richy B si What’s UP.

 

„El Carrusel” este unul dintre cele mai grandioase evenimente organizat vreodata in Romania, unde, de la an la an, nume mari ale muzicii internationale vor urca pe aceeasi scena. Prima editie va avea loc pe parcursul a doua zile, 30 iunie – 1 iulie 2018, la Romexpo, iar „capetele de afis” ale festivalului sunt MALUMA si LUIS FONSI

Biletele se pot achizitiona prin reteaua Eventim si de pe www.eventim.ro.

 

Iata desfasurarea, pe zile, pentru toti artistii invitati:

  • 30 iunie 2018 – MALUMA, ANDRA, FLY PROJECT si MANDINGA

  • 1 iulie 2018 – LUIS FONSI, JUAN MAGAN, ROBIN SCHULZ, RICHY B si WHAT’S UP

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Jamie’s Food Revolution Day 2018, cel mai mare eveniment de nutriție al primăverii a avut loc pe 19 mai la București

Published

on

Sâmbătă, 19 mai 2018 a avut loc cea de-a 8-a ediție Food Revolution Day 2018 în România, parte din mișcarea mondială de educație alimentară a copiilor ca fundament al unei vieți sănătoase, creată în 2012 de către celebrul Jamie Oliver, organizat la nivel național cu sprijinul Carrefour România. Evenimentul a fost găzduit de Colegiul Tehnic „Mihai Bravu” din București și a reunit peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari care au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

 

Cu ocazia Food Revolution Day, ambasadori din toată lumea au celebrat alături de copii, părinți și dascăli, ca în fiecare an în luna mai, sărbătoarea educației alimentare și a stilului de viață sănătos. Astfel, în acest sfârșit de săptămână, peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

Temele din acest an au fost #MancamKmZero #AdEnough, noua campanie recent lansată de Jamie Oliver, campanie ce luptă împotriva publicității abuzive adresate copiilor privind alimentele și băuturile nesănătoase. Mai mult, în cadrul evenimentului din acest an, a avut loc și cea de a doua ediție a simpozionului „Alimentație rațională pentru sănătate”, în colaborare cu Prof. Dr. Ing. Daniela Crișan.

 

Este senzațional să constat că din ce în ce mai mulți elevi sunt interesați de educația alimentară și de stilul de viață sănătos. A fost o reală bucurie să lucrăm cu elevii care au pregătit preparate delicioase și sănătoase din produsele puse la dispoziție de către partenerii noștri. Personal, consider că evenimentul a fost un succes nu numai datorită prezenței masive a elevilor, ci și datorită implicării acestora și sunt sigură că vom reuși să punem România pe harta bunelor practici în alimentație. Totodată, sper să reușim, prin sesiunile noastre să reducem în timp, numărul copiilor și adolescenților ce suferă de obezitate și diabet, și să introducem educația alimentară în școli, ca materie alternativă’’, spune Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România.

 

Elevii au avut ca temă prepararea în echipa a unui mic dejun sau brunch sănătos, fiind premiate cea mai frumoasă prezentare a preparatelor, cea mai bună combinație de ingrediente și echipa care a reușit să-și comunice proiectul cel mai bine.

 

Elevii au învățat să gătească sănătos folosind legume proaspete de la Cooperativa Carrefour Vărăști, ca parte din implicarea companiei în evenimentul Food Revolution Day 2018. Prin susținerea proiectului, Carrefour subliniază importanța încurajării obiceiurilor alimentare sănătoase și consumul produselor cu proveniență clară de la producători locali.

 

„Promovarea unui stil de viață sănătos este una dintre principalele misiuni și direcții strategice ale Carrefour România. De aceea, ne-am alăturat cu drag acestui proiect unic de educație alimentară, prin care încurajăm consumatorii să adopte o alimentație sănătoasă și să reducă risipa de alimente. Mai mult, în toate magazinele noastre aceștia pot găsi produse gustoase de la producătorii locali, atent verificate, care le asigură o alimentație echilibrată.”, spune Georgiana Brehuescu, Responsabil CSR Carrefour România.

 

În cadrul concursului‚ „Alimentație rațională pentru sănătate’’ au fost premiate două categorii: sesiunea de referate și preparatele sănătoase aduse de acasă de către elevi. La eveniment, au participat Florica Paragină, inspector Casa Corpului Didactic, și Marian Vintilă, director la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Industrializarea și Marketingul produselor agricole. De asemenea, Valentina Vesler de la Aqua Carpatica le-a vorbit tinerilor despre importanța consumului de apă și Gabriel Corbu, specialist în agronomie, cu susținerea Carrefour România, a învățat elevii cât de ușor este să îți sădești acasă singur, plante aromatice, tinerii primind în dar ghivecele cu semințele plantate.

 

Sponsor principal: Carrefour România

Sponsori: Meggle, Aqua Carpatica, Fuchs.

Parteneri Instituționali: Ministerul Educației Naționale, USAMV, Casa Corpului Didactic, Horting

Parteneri: Whirlpool, La Molisana, Mutti, Pietro Coricelli, Calvo, Valsoia, Angst, Bioloi, Apilife, Kluth, Fresh Fruit, Microgreens, Bioki, Vel Pitar, Asian Food, Alex Bisi Photography, Avon.

Parteneri media: Eva.ro, BucurestiFM, Forbes, Radar de Media, Actualitatea de Ilfov, Revista Ioana, Rețete de Sănătate.

Mulțumiri speciale echipei de voluntari, formată din Călin Rădulescu, Gabriel Cilinca, Dorin Huntai, Flori Cilinca, Cristina Iuliana Pana, Maria Andrei, Nicolae Cosniceru, Sorin Vlad, Alex Bisi șii corpului didactic de de la Colegiul Tehnic Mihai Bravu.

 

#poweredbyCarrefour #cooperativavarasti #foodrevolutionday #mancamkmzero #pasiunepaste #educatiealimentara

Eveniment organizat de Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România & Arta Gustului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending