Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audiență cu emisiunea O dată-n viață (vezi cifre)

Published

on

 

1.428.000 de telespectatori au urmărit în medie vineri seara, la nivel național, programul de divertisment O dată-n viață de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania și prelucrate de Compartimentul Strategie și Cercetare de Piață (Direcția Marketing și Vânzări SRTv). În intervalul 21.10 – 22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu de 7,1% și o cotă de piață** medie de 16,6%, ocupând la nivel național locul întâi în preferințele publicului și fiind urmat de ProTv și Antena 1.

Cu un rating de 6,7% (765.000 de telespectatori) și cotă de piață medie de 15,8%, O dată-n viață a surclasat celelalte posturi de televiziune și la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reușit să adune o medie de 1.224.000 de telespectatori (6,1% și 13,3%) la nivel național, în partea a doua, O dată-n viață a fost urmărită de 1.611.000 de telespectatori (8% rating mediu și 20% share).

Minutul cu cea mai mare audiență de la O dată-n viață s-a înregistrat la 22.21, când 1.850.000 de telespectatori urmăreau, pe target național, TVR 1 (echivalent cu 9,2% rating și 22,6% cotă de piață medii). Și pe target urban minutul cu cea mai mare audiență corespunde orei 22.21, când 995.000 de telespectatori priveau isprăvile cuplului Floarea și Gheorghe (rating mediu 8,7 % și 21,1%).

Din 5 noiembrie, actorii Maria Buză şi Marius Rizea, personajele Floarea şi Gheorghe, o înlocuiesc pe Iuliana Tudor la prezentarea emisiunii O dată-n viață. Iuliana Tudor, care în scurt timp va deveni mămică, s-a alăturat în această perioadă echipei de realizatori Elise Stan și Titus Munteanu, în calitate de redactor coordonator al programului.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul „Next Star”, lider de audientã la orase si in toata tara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a zecea ediţie a show-ului „Next Star”, care a desemnat-o câştigãtoare pe Andreea Cucu (12 ani), cu un numãr de roast, a fost sâmbãtã seara lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara. 

            Emisiunea prezentatã de Dan Negru a adunat în faţa micilor ecrane 1.288.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22:06.

            La nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi, pe perioada difuzãrii emisiunii (20:00-23:14), a avut o audienţã medie de 4,9 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,6%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, înregistra 3,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 10,9%.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 4,5 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14%, urmata de Pro TV, cu  3,3 puncte de rating şi 10,1% cotãde piaţã.

Sâmbãtã seara, Andreea Cucu (12 ani), din localitatea Schitu Duca, județul Iași,  a câștigat cea de-a zecea ediție “Next Star” și s-a calificat în Marea finală a sezonului, programată pe 1 septembrie. Andreea a susținut un număr de roast și a făcut glume pe seama celor trei jurați ai show-ului, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, a prezentatorului Dan Negru, dar și a co-prezentatorului Șerban Copoț.

A câștigat Andreea după ce a râs de toată lumea. Ne-a miștocărit pe toți și, ironia sorții, noi am scos-o câștigătoare! Asta înseamnă că știm de glumă. Bravo, Andreea, ești foarte bună! Felicitări!”, spune Pepe.

La rândul ei, câștigătoarea serii a fost luată prin surprindere de decizia juriului. “Mă simt extrem de bine. Dar nu mă așteptam ca, dintre atâția copii talentați, să fiu chiar eu câștigătoarea. Mă bucur enorm. Nu vă pot descrie cât de mult mă bucur”, spune Andreea.

În ultima ediție “Next Star” dinaintea celor două finale, de popularitate și a Marii Finale, cei mai talentați copii au venit în fața juriului cu momente artistice dintre cele mai diverse: de la dans grecesc, roast și acrodance, la demonstrație de trucuri și un număr cu bețe muzicale.

Gala a avut și o invitată specială, Giorgia Greco (11 ani), din Milano, Italia. Fetița, un exemplu de ambiție, curaj, determinare și perseverență, este campioană națională a Italiei la gimnastică ritmică, în condițiile în care, acum patru ani, și-a pierdut un picior. Giorgia i-a impresionat pe jurați cu momentul ei artistic și cu emoționanta sa poveste de viață. Pentru că visul ei era să urce pe un cal, echipa “Next Star” i-a oferit această posibilitate, chiar în ziua filmării. De asemenea, mica sportiva a primit și un trofeu din partea juriului “Next Star” România.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National

Perioada 18 august 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending