Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu meciul Bayern Munchen – CFR Cluj

Published

on

1.585.000 de telespectatori au urmărit în medie meciul, aseară, la TVR 1

Meciul dintre Bayern Munchen şi CFR Cluj din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 din nou în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, aseară, între orele 21.45 şi 23.35. Partida, din etapa a treia a grupelor, a adunat în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1.585.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7,8% şi 22% cotă de piaţă**).

Cu o medie de 949.000 de telespectatori (8,3% rating mediu şi 21,2% cotă de piaţă medie) la nivel urban şi o medie de 423.000 de telespectatori pe target comercial (8,1% rating mediu şi 23,5% cotă de piaţă medie), TVR 1 a întrecut toate celelalte posturi tv de pe piaţă în intervalul de difuzare a partidei de fotbal.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat, pe target naţional, la 22.15, când 1.994.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League (rating 9.6% şi cotă de piaţă 24,1%). La nivel urban, minutul de aur a adus 1.164.000 de telespectatori cu privirile aţintite pe TVR 1 la ora 22.28 (rating 10,2% şi cotă de piaţă 24,5%).

De asemenea, programul Gol după gol. UEFA Champions League, moderat de Tudor Furdui, în care au fost analizate la cald golurile partidei, s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, în intervalul 00.24-01.05, emisiunea a fost urmarită în medie de 404.000 de telespectatori la nivel naţional (2% rating şi 15,3% cotă de piaţă) ; la nivel urban, 207.000 de telespectatori (1,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă) au vizionat Gol după gol. UEFA Champions League la TVR 1 în intervalul amintit. Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

”Mă însoară mama!”, lider de audiență! Mamele și-au testat viitoarele nurori în fața a milioane de români!

Published

on

Luni, 19 februarie, emisunea “ Mă însoară mama!” a clasat Pro TV pe primul loc in targeturile Urban si Comercial 18-49, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost lider de audiență în la nivel Național cu „Exatlon Romania”. Super producția Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obținut locul trei in toate targeturile de referință pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Aseară, Cove a condus primele întâlniri dintre băieții înscriși în emisiunea Mă însoară mama!, mamele lor și pretendentele la titlul de nora perfectă. Cu emoții mari și încurajați de cele care le-au dat viață, primii patru flăcăi și-au cunoscut posibilele viitoare soții. Sorin, Ovidiu, Andrei și Ciprian au fost cei care au stat, pentru prima dată, față în față cu domnișoarele venite să-i cucerească, iar românii au fost curioși să afle cum arată acestea, dar și să vadă cum decurge prima interacțiune băiat – mamă – fete.
Mă însoară mama! a fost lider de audiență și a obținut 10 puncte de rating și 22.4% share pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 9.3 puncte de rating și 20.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la ora 21:57, aproape 2.6 milioane de români urmăreau primele discuții în contradictoriu dintre mame și fete. Alți patru băieți își vor cunoaște pretendentele în ediția Mă însoară mama! de luni, 26 februarie, de la ora 20:30.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.311.52056.7
Pro TV19.810.71911.0
Antena 111.16.01068.5
Antena 34.62.5439.7
Prima TV4.12.2395.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.89.9958.9
Kanal D17.09.0867.1
Antena 112.16.4620.4
Antena 35.12.7258.2
DigiSport 14.12.2209.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.410.0446.3
Kanal D20.89.3414.5
Antena 116.87.5335.1
Prima TV2.61.252.3
DigiSport 12.51.150.6

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON a fost lider de audienta duminica seara! Cati romani au vazut show-ul?

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a celui mai iubit reality din Romania, “Exatlon”, a tinut in fata micilor ecrane milioane de fani.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul 20:04 – 23:17, Kanal D a fost lider de audienta, atat de segmentul de public National, cat si All Urban. Cu 11,9% rating si 22,7% cota de piata, in randul populatiei din intreaga tara, si 8,8% rating si 16,9% cota de piata, inregistrate la nivelul populatiei de la orase, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania.

In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a clasat pe locul doi, cu 8,3% rating si 18,0% cota de piata, adica, emisiunea a fost urmarita in medie, pe minut, de aproape 400.000 de telespectatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Peste doua milioane de romani (2.128.000) au urmarit aseara “Exatlon” si probele spectaculoase pe care le-au trait la intensitate maxima alturi de favoritii lor din competitia sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:48, a adunat in fata micilor ecrane 2.521.000 de fani.

Tabel Audiente TV toate segmentele de public: national, urban si comercial

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,922,72128
 Pro TV7,915,11411
 DigiSport 14,17,8729
EXATLONRomania TV2,85,4503
20:04-23:17Prima TV2,85,3496
 Antena 12,75,1480
 Antena 32,75,1476
 Telekom Sport1,63,1293
 TVR 11,42,6245
 Antena Stars1,01,9182
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,816,9846
 Pro TV8,516,5823
 DigiSport 15,711,0547
EXATLONAntena 33,26,1304
20:04-23:17Romania TV3,16,0299
 Antena 12,65,1254
 Prima TV2,54,9244
 Telekom Sport1,42,8139
 TVR 11,42,8138
 Pro 20,81,574
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,322,3458
 Kanal D8,318,0368
 DigiSport 16,213,5276
EXATLONAntena 13,57,6155
20:04-23:17Prima TV1,84,082
 Telekom Sport1,73,775
 Romania TV1,22,755
 Antena 30,92,040
 TVR 10,81,736
 National TV0,51,020
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending