Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu meciul CFR Cluj – Bayern Munchen (1.185.000 de telespectatori)

Published

on

Reclame

Meciul dintre CFR Cluj şi Bayern Munchen din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 din nou în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, aseară, între orele 21.45 şi 23.34. Partida, din etapa a patra a grupelor, a adunat în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1.185.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5,9% şi 17,4% cotă de piaţă**).

Cu o medie de 795.000 de telespectatori (6,9% rating mediu şi 18,6% cotă de piaţă medie) la nivel urban şi o medie de 319.000 de telespectatori pe target comercial (6,1% rating mediu şi 18,6% cotă de piaţă medie), TVR 1 a întrecut toate celelalte posturi tv de pe piaţă în intervalul de difuzare a partidei de fotbal.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat la 22.06, când, la nivel naţional, 1.660.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League (rating 8,2% şi cotă de piaţă 20,6%). La nivel urban, acelaşi minut de aur a adus 1.040.000 de telespectatori cu privirile aţintite pe TVR 1 (rating 9,1% şi cotă de piaţă 20,9%), iar pe target comercial, tot la ora 22.06, s-au înregistrat 465.000 de telespectatori (rating 8,9% şi cotă de piaţă 24%). Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

De asemenea, emisiunile care au urmat partidei de fotbal s-au clasat pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, Studioul UEFA Champions League moderat de Cosmin Cernat a adus postului TVR 1, între orele 23.48 – 24.08, o medie de 423.000 de telespectatori din toată ţara (2,1% rating şi 12% cotă de piaţă); la nivel urban, emisiunea a înregistrat 289.000 de telespectatori (2,5% rating şi 12,2% cotă de piaţă).

Programul Gol după gol. UEFA Champions League, moderat de Tudor Furdui, în care au fost analizate la cald golurile partidei, s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor. Astfel, în intervalul 24.16 – 01.02, emisiunea a fost urmarită în medie de 298.000 de telespectatori la nivel naţional (1,5% rating şi 12,8% cotă de piaţă); la nivel urban, 225.000 de telespectatori (2% rating şi 14,1% cotă de piaţă) au vizionat Gol după gol. UEFA Champions League la TVR 1, în intervalul amintit.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending