Connect with us

ALL MEDIA

Udrea, Raicu şi Badea în Top cele mai citite bloguri din 2009

Published

on

 

Mircea Badea si Victor Ciutacu au fost cei mai cititi bloggeri, in anul 2009.

Daca blogul prezentatorului emisiunii „In gura presei” a numarat anul trecut peste 1.700.000 de vizitatori unici, colegul sau de trust a avut 895.048 de vizitatori.

Totodata, Elena Udrea e politicianul cel mai accesat in blogosfera, iar Andreea Raicu este vedeta cu cea mai citita pagina personala pe Internet, potrivit unui top al celor mai vizitate bloguri si pagini proprii ale persoanelor publice din Romania, scrie Jurnalul National.

Asadar, dintre politicieni, castigatoarea lui 2009 este Elena Udrea, urmata de Remus Cernea cu 91.987 de vizitatori unici. Blogul de campania al lui Traian Basescu a atras 70.820, iar blogul deputatul PD-L, Silviu Prigoana 44.153 de vizitatori.

La categoria vedete, Andreea Raicu a avut 183.537 de vizitatori unici, urmata de manelistul Dan Bursuc (170.380 de vizitatori) si de Nicoleta Luciu (113.265).

Pagina personala a Danielei Gyorfi (18.931) a fost mai vizitata in 2009 decat cea a Andreei Balan (14.002) sau a lui Florin Chilian (11.321).

Conform statisticilor trafic.ro, printre preferati au fost si Cabral, care a avut 735.486 de vizitatori unici, dar si Tudor Chirila cu 492.010 de vizitatori.

Evolutii ascendenta in blogosfera au avut, anul trecut, Mihai Bendeac (cu 426.862 de vizitatori) si Serban Huidu (cu 338.163).

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. balosin nicodim

    13 noiembrie 2010 at 01:21

    despre „oamenii tv” – oameni cinstiti si corecti la TV…

    Pentru cei mai multi dintre noi cei care apar la tv sunt oameni de incredere onesti si cinstiti, dar de ceva vreme incoace insa am observat un fenomen straniu.

    Apar oameni in direct care au observat si comenteaza fenomene paradoxale, semnaleaza fapte de incalcare flagranta a legii, infractiuni sau cazuri si situatii unde oameni care gresesc raman undeva intr-un con de mister unde adevarul nu se mai desluseste. Si incearca o justitie oarba, judecand jucand dupa reguli care se schimba in timpul jocului.

    Nedreptatile sunt puse la zid in discutii aprinse, nu imi vine sa cred acesti oameni adevarati exponenti, iar noi toti ne gandim ce o sa faca cand ies afara din studio. Nimeni insa nu are puterea sa schimbe nimic iar toate discutiile raman in stadiul de abordari sterile si inutile iar cei 99% dintre cei care apar la tv, „oameni” bine intentionati, cu pregatire si experienta de viata sunt cu certitudine niste lasi, care traiesc in afara ecranului cu frica, diavolul umbla pe pamant, si spun dar nu fac anumite lucruri, si sunt convins ca da, entuziasmul lor dispare la iesirea din studio, iar viata lor ramane de fapt o idiosincrozie, o specie unica perpetuata permanent intre multe vorbe dar lipsita de „fapte” …

    Nu de putine ori „omul de televiziune” are dreptate si o viziune buna asupra lucrurilor, dar desigur este doar o politica de lunga durata care determina o prabusire a realitatii in care traim, toate acestea pentru a acumula increderea noastra si a transmite direct sentimentul dureros ca omul nostru „telespectatorul” e slab si nu are cum sa intervina in a schimba ceva. Sunt „oameni tv” bogati, dar care se plang, de parca ar fi prapadul pe pamant, desi nu intorc capul nici o secunda pentru ai observa pe cei sub nivelul lor, se plang in fata celor mai instariti si mai puternici decat ei.

    La tv totul incepe ca o piesa de teatru ce se desfasoara din ora in ora, Dumnezeu are grija de cei slabi si saraci cu duhul, banul are grija de cei bogati, se creeaza situatii cat se poate de omenesti pentru a duce la bun sfarsit planul lor diabolic de a-si construi lejer si confortabil un viitor sigur lipsit de griji financiare sau prejudecati sociale. „Omul tv” exista, iar daca nu ar exista ar trebui inventat – e o stare rea, iar in loc sa mergem spre viitor ne intoarcem mereu spre trecut, omenirea trebuie tinuta in frau, lumea nu functioneaza, este lipsita de putere, dar comentariile ne tin in pas de defilare permanent.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending