Connect with us
 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu o poveste impresionantă și o renovare de vis!

După ce ani la rând familia Voicu s-a luptat cu neajunsurile și a încercat din răsputeri să aibă o locuință decentă, echipa Visuri la cheie a ajuns aseară la Mirela și fiicele sale, Ioana și Maria, pentru a le ajuta să aibă un trai mai bun. În două săptămâni Dragoș Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Andrei Samoil și Dragoș Isăcescu au reușit să împlinească cel mai mare vis al celor trei – o casă complet renovată și utilată.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30-22:34, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, emisiunea Visuri la cheie a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români. 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1,  care a obţinut 6.1 puncte de rating și 14.3% share.

Analiza detaliata pe tot show-ul

Visuri la cheie a fost urmărit timp de două luni, în medie, de 1.6 milioane de telespectatori la nivel național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc și a înregistrat în perioada 23 septembrie – 11 noiembrie 2015 o medie de 10.9 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 a obţinut 5.2 puncte de rating și 12.5% share.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

Mirela și cele două fiice gemene ale sale, Ioana și Maria, au fost greu încercate de viață și trăiesc împreună într-o casă din Pantelimon, județul Ilfov. Totul s-a schimbat pentru ele în momentul în care Mirela a divorțat de soțul său și a fost nevoită la partaj să-l despăgubească pe acesta.

Femeia s-a împrumutat la mai multe bănci, iar în momentul de față plătește o treime din salariu pe ratele pentru împrumutul făcut în urmă cu 10 ani. Mirela și fiicele sale locuiesc într-o singură cameră, în condiții grele, în frig și umezeală, însă nu au vrut niciun moment să renunțe la casa lor, deoarece reprezintă totul pentru ele. Cu toate că duc o viață extrem de grea, cu neajunsuri, Ioana și Maria învață foarte bine, sunt olimpice și bursiere. Pentru a-și ajuta mama cu cheltuielile, fetele au cumpărat două geamuri de termopan din bursele primite la școală, reușind să o surprindă și să o bucure pe Mirela.

Echipa Visuri la cheie a ajuns acasă la cele trei într-o zi ploioasă. Când au realizat că visul lor de a avea o locuință nouă va deveni realitate, ele au fost copleșite de emoții și cu greu au putut să creadă că este adevărat. Împreună cu Dragoș, Alina, Adela și Andrei au inspectat casa și au discutat cu arhitecții cum și-ar dori să arate întreg spațiul. Fetele nu au știut ce să ceară, dar au fost sigure că vor o cameră colorată.

Dragos Bucur

Dragos Bucur

Momentul în care Mirela și cele două fete ale sale au fost trimise în vacanță a fost unul destul de dificil. Cu greu s-au lăsat convinse că timp de două săptămâni nu vor merge la serviciu și la școală, ci se vor bucura de aceste zile libere la munte. Cât timp a durat renovarea, ele au petrecut momente de neuitat împreună, au mers în parc cu rolele și l-au cunoscut pe artistul lor preferat, Smiley, alături de care au cântat și au dansat în timpul unui concert al său.

În tot acest timp, echipa Visuri la cheie a pregătit în detaliu renovarea casei, împreună cu foarte mulți constructori și voluntari. Principala problemă a locuinței era cea legată de încălzire, așa că a fost amenajată o cameră specială pentru centrala cu lemne, cu ajutorul cărei ele vor avea de acum înainte doar ierni călduroase. De asemenea, toată instalația electrică a fost schimbată. Pentru a da luminozitate interiorului casei, Andrei Samoil a demolat pereții și a făcut mai multe ferestre.

Sursa cifre: Kantar Media

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Casa a fost consolidată, iar din living se vede acum tot spațiul. Unul dintre pereții sufrageriei a fost realizat într-un mod inedit, fiind unul viu format din licheni, un colț de natură în casă. Tot conceptul de design atât interior, cât și exterior al casei e fundamentat pe metafora celor două ferestre ale fetelor. Fațada principală a locuinței a fost gândită ca o operă de artă cu o grafică aparte, care a fost executată din diverse panouri traforate, colorate, care să susțină ideea că totul a pornit de la cele două ferestre.

De acum, Mirela va avea camera ei, decorată și mobilată exact așa cum și-a dorit, iar cele mici vor avea camera lor gândită special pentru pasiunile lor și lucrurile care le plac. Camera Ioanei și a Mariei are două paturi de câte o persoană, care au o tăblie comună pe care este aplicat un trafor vopsit, cu grafică bazată tot pe cele două ferestre, dar și un loc special amenajat pentru a face bijuterii.

Ca de fiecare dată, Dragoș Isăcescu a avut grijă de curte. Arhitectul peisagist a realizat un grătar, o pistă de role pentru cele mici, fiind ajutat de Andrei Samoil, a plantat copaci mari, foarte mulți trandafiri și un gazon perfect.

Alina, Adela, Andrei si Dragos VISURI LA CHEIE PRO TV

Alina, Adela, Andrei si Dragos
VISURI LA CHEIE PRO TV

Timp de două săptămâni, cei patru arhitecți, împreună cu Dragoș Bucur, constructori și voluntari, au lucrat încontinuu pentru a împlini un vis și a aduce cât mai multă bucurie în casa și în sufletul unei familii care nu și-a pierdut nicio clipă optimismul și a luptat zi de zi pentru o viață mai bună.

Când s-au întors acasă din vacanță, Mirela, Ioana și Maria au primit cheia noii lor locuințe la care au visat ani de zile. Cele trei au plâns în momentul în care și-au văzut casa, care acum este extrem de spațioasă, luminoasă și plină de culoare, exact așa cum și-au dorit. Nu și-au imaginat niciodată că vor avea o casă atât de frumoasă, dar visul lor a devenit realitate, numai cu ajutorul oamenilor.

În fiecare miercuri emisiunea Visuri la cheie le-a prezentat telespectatorilor povești extraordinare ale unor oameni greu încercați de viață, care și-au văzut împlinit visul de a avea o locuință nouă. 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending