Connect with us
 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu o poveste impresionantă și o renovare de vis!

După ce ani la rând familia Voicu s-a luptat cu neajunsurile și a încercat din răsputeri să aibă o locuință decentă, echipa Visuri la cheie a ajuns aseară la Mirela și fiicele sale, Ioana și Maria, pentru a le ajuta să aibă un trai mai bun. În două săptămâni Dragoș Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Andrei Samoil și Dragoș Isăcescu au reușit să împlinească cel mai mare vis al celor trei – o casă complet renovată și utilată.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30-22:34, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, emisiunea Visuri la cheie a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români. 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1,  care a obţinut 6.1 puncte de rating și 14.3% share.

Analiza detaliata pe tot show-ul

Visuri la cheie a fost urmărit timp de două luni, în medie, de 1.6 milioane de telespectatori la nivel național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc și a înregistrat în perioada 23 septembrie – 11 noiembrie 2015 o medie de 10.9 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 a obţinut 5.2 puncte de rating și 12.5% share.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

Mirela și cele două fiice gemene ale sale, Ioana și Maria, au fost greu încercate de viață și trăiesc împreună într-o casă din Pantelimon, județul Ilfov. Totul s-a schimbat pentru ele în momentul în care Mirela a divorțat de soțul său și a fost nevoită la partaj să-l despăgubească pe acesta.

Femeia s-a împrumutat la mai multe bănci, iar în momentul de față plătește o treime din salariu pe ratele pentru împrumutul făcut în urmă cu 10 ani. Mirela și fiicele sale locuiesc într-o singură cameră, în condiții grele, în frig și umezeală, însă nu au vrut niciun moment să renunțe la casa lor, deoarece reprezintă totul pentru ele. Cu toate că duc o viață extrem de grea, cu neajunsuri, Ioana și Maria învață foarte bine, sunt olimpice și bursiere. Pentru a-și ajuta mama cu cheltuielile, fetele au cumpărat două geamuri de termopan din bursele primite la școală, reușind să o surprindă și să o bucure pe Mirela.

Echipa Visuri la cheie a ajuns acasă la cele trei într-o zi ploioasă. Când au realizat că visul lor de a avea o locuință nouă va deveni realitate, ele au fost copleșite de emoții și cu greu au putut să creadă că este adevărat. Împreună cu Dragoș, Alina, Adela și Andrei au inspectat casa și au discutat cu arhitecții cum și-ar dori să arate întreg spațiul. Fetele nu au știut ce să ceară, dar au fost sigure că vor o cameră colorată.

Dragos Bucur

Dragos Bucur

Momentul în care Mirela și cele două fete ale sale au fost trimise în vacanță a fost unul destul de dificil. Cu greu s-au lăsat convinse că timp de două săptămâni nu vor merge la serviciu și la școală, ci se vor bucura de aceste zile libere la munte. Cât timp a durat renovarea, ele au petrecut momente de neuitat împreună, au mers în parc cu rolele și l-au cunoscut pe artistul lor preferat, Smiley, alături de care au cântat și au dansat în timpul unui concert al său.

În tot acest timp, echipa Visuri la cheie a pregătit în detaliu renovarea casei, împreună cu foarte mulți constructori și voluntari. Principala problemă a locuinței era cea legată de încălzire, așa că a fost amenajată o cameră specială pentru centrala cu lemne, cu ajutorul cărei ele vor avea de acum înainte doar ierni călduroase. De asemenea, toată instalația electrică a fost schimbată. Pentru a da luminozitate interiorului casei, Andrei Samoil a demolat pereții și a făcut mai multe ferestre.

Sursa cifre: Kantar Media

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Casa a fost consolidată, iar din living se vede acum tot spațiul. Unul dintre pereții sufrageriei a fost realizat într-un mod inedit, fiind unul viu format din licheni, un colț de natură în casă. Tot conceptul de design atât interior, cât și exterior al casei e fundamentat pe metafora celor două ferestre ale fetelor. Fațada principală a locuinței a fost gândită ca o operă de artă cu o grafică aparte, care a fost executată din diverse panouri traforate, colorate, care să susțină ideea că totul a pornit de la cele două ferestre.

De acum, Mirela va avea camera ei, decorată și mobilată exact așa cum și-a dorit, iar cele mici vor avea camera lor gândită special pentru pasiunile lor și lucrurile care le plac. Camera Ioanei și a Mariei are două paturi de câte o persoană, care au o tăblie comună pe care este aplicat un trafor vopsit, cu grafică bazată tot pe cele două ferestre, dar și un loc special amenajat pentru a face bijuterii.

Ca de fiecare dată, Dragoș Isăcescu a avut grijă de curte. Arhitectul peisagist a realizat un grătar, o pistă de role pentru cele mici, fiind ajutat de Andrei Samoil, a plantat copaci mari, foarte mulți trandafiri și un gazon perfect.

Alina, Adela, Andrei si Dragos VISURI LA CHEIE PRO TV

Alina, Adela, Andrei si Dragos
VISURI LA CHEIE PRO TV

Timp de două săptămâni, cei patru arhitecți, împreună cu Dragoș Bucur, constructori și voluntari, au lucrat încontinuu pentru a împlini un vis și a aduce cât mai multă bucurie în casa și în sufletul unei familii care nu și-a pierdut nicio clipă optimismul și a luptat zi de zi pentru o viață mai bună.

Când s-au întors acasă din vacanță, Mirela, Ioana și Maria au primit cheia noii lor locuințe la care au visat ani de zile. Cele trei au plâns în momentul în care și-au văzut casa, care acum este extrem de spațioasă, luminoasă și plină de culoare, exact așa cum și-au dorit. Nu și-au imaginat niciodată că vor avea o casă atât de frumoasă, dar visul lor a devenit realitate, numai cu ajutorul oamenilor.

În fiecare miercuri emisiunea Visuri la cheie le-a prezentat telespectatorilor povești extraordinare ale unor oameni greu încercați de viață, care și-au văzut împlinit visul de a avea o locuință nouă. 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending