Connect with us

ALL MEDIA

Ultimul seminar de practica- Sigma TV vine la Timisoara

Published

on

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

ULTIMUL SEMINAR DE PRACTICĂ- SIGMA TV VINE LA TIMIŞOARA

Bucureşti, 23 mai 2011

 

Miercuri 25 mai, ora 12:30, va fi organizat ultimul seminar de practică din cadrul proiectului « Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor », proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investeşte în oameni!”. Seminarul va avea loc la Universitatea de Vest din Timişoara, B-dul Vasile Pârvan, nr. 4, Timişoara.

Seminarul organizat are scopul de a-i conştientiza pe studenţi cu referire la debutul stagiilor de practică, modul de desfăşurare, perioada de practică, dar şi alte informaţii necesare studenţiilor în stagiile de practică, Sigma TV, “Televiziunea ta de practică”!

Stagiile de practică sunt programate să înceapă din luna iunie 2011.

Seminarii de practică în cadrul proiectului au avut loc la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării- Universitatea Bucureşti, Universitea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iaşi şi Universitatea Politehnica din Bucurşti. Toate seminariile de practică au avut un real succes; peste 300 de studenţi şi-au arătat intenţia de a se înscrie in stagiile de practică, Sigma TV- “Televiziunea ta de practică”.

 

Informaţii despre proiectul “Practicanţii de azi, profesioniştii de  mâine ai televiziunilor”

“Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor” este un proiect, co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 .

Proiectul vine în sprijinul tuturor studenţilor indiferent de facultate pentru a stimula participarea la stagiile de practică în instituţii de media şi nu numai, sub indrumarea profesorilor şi tutorilor specializaţi.

1000 de studenţi vor beneficia de suport prin acest proiect în urmatorii doi ani, studenţii având posibilitatea să-şi găsească mai uşor de muncă în domeniul media la finalizarea facultaţii.

Materialele realizate de către studenţi in cadrul stagiilor de practică vor putea fi vizionate atât prin intermediul platformei web a proiectului, cât şi prin intermediul postului de televiziune Sigma TV, unde se va desfăşura ultima parte a stagiilor de practică.

Postul Sigma TV, a cărui licenţă audiovizuală este deţinută de Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti, va fi unul dintre studiourile de televiziune în care studenţii vor putea face practică şi eventual lucra, după finalizarea proiectului.

Iniţiatorul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti, având parteneri, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „IL Caragiale” din Bucureşti, Facultate de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării – Universitatea Bucureşti, Universitatea de Vest din Timişoara şi Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi.                                                           Proiectul se derulează pe o perioadă de 3 ani, începând cu luna august 2010 .

Scopul acestei prezentări este de a vă informa cu privire la activităţile proiectului şi la oportunităţile oferite ca urmare a participării în cadrul proiectului ca beneficiar al stagiilor de practica.

Ca student :

  • poţi afla despre desfăşurarea stagiilor de pregătire practică dintr-o broşură, afiş, sau de pe site-urile proiectului;
  • poţi participa la unul din seminariile de informare şi promovare ce se vor desfăşura semestrial în fiecare universitate parteneră;
  • te poţi înscrie prin intermediul platformei web în vederea selecţiei pentru participarea la stagiile de practica
  • beneficiezi de indrumarea unui cadru didactic supervizor intr-o instituţie de presă ;
  • poţi urma stagiul de practică în condiţii net superioare din punct de vedere calitativ;
  • poţi fi unul dintre cei care va fi premiat în cadrul proiectului şi angajat intr-o instituţie media;

Mai multe detalii pe site-ul Televiziunii SIGMA TV : www.sigmatv.pub.ro

 

 

Departamentul de Promovare şi Informare SIGMA TV

Mobil: 0736.383.463

B-dul Iuliu Maniu nr 1-3, Corp A Leu, Et 8 , Sector 6 Bucureşti 061071

www.sigamtv.pub.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending