Connect with us

ALL MEDIA

UPC România va distribui în continuare programele din portofoliul Discovery România

Published

on

Foto Credit: Grayling
 

UPC Romania si Discovery Romania anunta reinnoirea pe termen lung a acordului de distributie, care garanteaza difuzarea intregului portofoliu Discovery, incluzand canale emblematice precum Discovery Channel, Eurosport 1, TLC si IDx, catre clientii UPC Romania din intreaga tara. Acordul cuprinde si drepturi digitale care asigura accesul telespectatorilor pasionati la continut Discovery Networks pe ecrane multiple, prin HORIZON GO, se arată într-un comunicat, remis RADAR DE MEDIA

„Discovery este lider in divertismentul premium inspirat din realitate, prin intermediul brandurilor noastre atat de indragite, care ajung la fanii din Romania si din intreaga lume. De la evenimente sportive de talie mondiala precum Jocurile Olimpice, turnee de tenis de Mare Slem sau competitii precum Premier League, la emisiuni celebre, cum ar fi GOANA DUPA AUR, REGELE COFETARILOR si SHARK WEEK sau viitoarea miniserie HARLEY AND THE DAVIDSONS, filmata integral in Romania, noul acord consolideaza parteneriatul pe care l-am incheiat cu UPC Romania si le ofera clientilor mai mult continut premium Discovery Networks, pe mai multe dispozitive ca oricand,” a declarat Victoria Davies, VP Country Manager, Discovery Networks CEE.

Robert Redeleanu, CEO UPC Romania, a adaugat: “Reinnoirea acestui parteneriat pe termen lung garanteaza clientilor UPC Romania accesul complet la brandurile Discovery si Eurosport, atat de indragite la nivel mondial. Extinderea parteneriatului de distributie cu Discovery si Eurosport este parte a strategiei UPC de a oferi cea mai bunã experientã de divertisment din Romania, oriunde si oricand, permitandu-ne sa raspundem asteptarilor clientilor nostri, precum si obiceiurilor lor de consum atat de dinamice in ultima perioada. In acelasi timp, combinatia dintre platformele noastre TV inovatoare si investitia solida in continut realizata de Discovery – incluzand aici Jocurile Olimpice transmise de Eurosport incepand din 2018 – reprezinta ocazia perfecta pentru a explora oportunitati creative care vor adauga si mai multa valoare acestui parteneriat.”

 

Robert Redeleanu - CEO UPC RO

Robert Redeleanu – CEO UPC RO

Fiind un jucator relativ nou pe scena sportiva globala, Discovery a investit masiv in achizitia de drepturi sportive premium, exclusive si relevante pentru telespectatorii din fiecare tara.  Clientii UPC Romania vor avea acces la evenimente sportive importante, precum Premier League, turnee de tenis de Mare  Slem si, din 2018, la Jocurile Olimpice care vor fi disponibile pe Eurosport.

Reinnoirea contractului dintre UPC Romania si Discovery Romania face parte dintr-un acord de distributie mai amplu intre grupurile Liberty Global si Discovery Communications, care include 12 tari din Europa: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Ungaria, Irlanda, Polonia, Romania, Olanda, Slovacia, Elvetia si Marea Britanie.

UPC Romania

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending