Connect with us

Radio

In urma descinderilor de ieri, 11 membri ai Consiliului de Administraţie ai SRR au fost puşi sub urmărire penală

Published

on

Procurorii din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti au început urmărirea penală faţă de 11 persoane cu funcţii de conducere din cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, respectiv membri ai Consiliului de Administraţie al instituţiei publice, informeaza Mediafax

 

„Procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti au dispus efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de: Demeter Andras Istvan, Fugaru Mirela-Ioana, Voicu Mihai, Olaru Stejărel-Nicolae şi Moşneag Doina, precum şi faţă de alte 6 (şase) persoane cu funcţii de conducere din cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, respectiv membri ai Consiliului de Administraţie al instituţiei publice, pentru comiterea unor prezumtive infracţiuni de abuz în serviciu, prev. de art. 297 C.pen. şi conflict de interese, prev. de art. 301 C.pen”, potrivit unui comunicat de presă al Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1.

 

Procurorii îi acuză pe aceştia că, în perioada iulie 2011 – ianuarie 2014, ar fi participat la luarea unor decizii în cadrul şedinţelor Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune în urma cărora au fost încheiate mai multe contracte de prestări servicii.

În baza acestor contracte, aceştia au obţinut în mod ilegal foloase patrimoniale în cuantum total de aproximativ 400.000 lei.

 

Foto Credit: SRR

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Florinel

    18 noiembrie 2016 at 18:59

    Uite că se poate: ex-premierul Adrian Năstase îşi repatriază banii din China
    Uriaşă tranzacţie cu Insula Mare a Brăilei! Năstase cumpără AGRICOST prin intermediul lui Bittner!
    ianuarie 14, 2016 : 6:10 pm Mircea Popescu
    Bursa zvonurilor

    AGRICOST, sereleul deţinut de Constantin Duluţe şi care administrează agricol 56.000 de ha din Insula Mare a Brăilei, va fi achiziţionat de celebrul Alexandru Bittner pentru un personaj şi mai celebru: ex-premierul Adrian Năstase. Suma pentru care moştenitorul lui Culiţă Tărâţă, Duluţe, îşi va vinde compania este de circa 300 de milioane de euro. Informaţia primită de noi are şi o motivaţie extra agricolă: prin această achiziţie, Năstase îşi repatriază o parte din banii deţinuţi în China. Evident că interpusul lui Adrian Năstase în uriaşa tranzacţie nu putea fi altul decât Alexandru Bittner.
    nastase-basescu-mediafax-foto-razvan-chirita
    Adrian Năstase vrea să-i arate lui Traian Băsescu la ce nivel se face adevărata agricultură

    Istoric AGRICOST după InfoBrăila

    “In luna august 2012, Agentia Domeniului Statului (ADS) a incheiat un contract de concesiune cu firma „Agricost” SRL, al carei patron este controversatul afacerist iesean Constantin Dulute. Noul contract vizeaza concesionarea unei suprafete agricole de 56.000 hectare si contine niste clauze prin care statul roman este jecmanit pe fata cu zeci de milioane de euro.

    Una dintre cele mai nepotrivite clauze face referire la valoarea redeventei pe care SC „Agricost” SRL, care a primit cele 56.000 ha, urmeaza s-o plateasca. Aceasta este cu 40% mai mica decat cea existenta pe piata libera. Este vorba de nici mai mult, nici mai putin de 16 milioane euro, echivalentul in lei fiind de aproape 70 milioane. Acesti bani nu au mai apucat sa intre in visteria statului, si asta deoarece semnarea contractului de concesiune s-a amanat cu doi ani, perioada In care ADS n-a Incasat redeventa, care este mai mica decat In privat.

    In urma cu 12 ani, Insula Mare a Brailei a fost data in concesiune omului de afaceri Culita Tarata, care o administra prin SC „TCE 3 Brazi” SRL. Si cum la finele lui 2003, soarta celor de la „3 Brazi” a devenit tot mai incerta, inregistrand imense datorii, activele cele mai importante au fost scoase la licitatie, in vederea vanzarii. La inceputul anului 2004, s-a organizat o licitatie, in cadrul careia si-a facut apariti o singura societate, aceasta fiind „Agricost” SRL, al carei administrator este nimeni altul decat bunul prieten al lui Culita Tarata, controversatul om de afaceri Constantin Dulute.

    Si cum adversari nu au existat, SC „Agricost” SRL a devenit in cateva minute detinatoarea activelor ale IMB, pretul stabilit fiind unul foarte mic in comparatie cu valoarea reala a acestora, in speta 16 mil. euro, adica aproximativ 68 de mil. lei. In secunda in care sociatatea castigatoare a primit activele, aceasta a solicitat prin intermediul instantei judecatoresti concesionarea celor 56.000 de hectare. Asta pentru ca SC „TCE 3 Brazi” SRL, care detine terenul la data respectiva, se afla In lichidare judiciara. Desi au fost procese indelungate, la finalul lunii octombrie 2009, Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a decis: ADS-ul trebuie sa dea cele 56.000 ha in concesiune firmei „Agricost”.

    Dupa ce conducerea ADS a uitat sa ceara instantei sa precizeze ce suprafata de teren are dreptul de a concesiona firma „Agricost”, lucru ce era obligatoriu de facut, redeventa a fost stabilita la 607 kilograme de grau la hectar, pentru cele 56.000 de ha.
    tarata si dulute
    Unul a dat, altul a luat şi Năstase a primit

    Controversatul afacerist este anchetat de DNA

    Ieseanul Constantin Dulute, patronul firmei SC „Agricost” SRL, a fost anchetat de procurorii DNA, in decembrie 2005, intr-un dosar in care se constituia parte invinuita, fiind acuzat ca a dat un tun imobiliar de peste 40 de milioane de euro.

    Nascut la Cotnari, Dulute s-a stabilit la Barlad. Intre 1984 si 1996 a fost director la SC „Agrocomplex” Barlad, iar intre 1996 si 1999 a fost directorul Directiei Agricole Vaslui. A revenit apoi la „Agrocomplex”, dupa care s-a angajat ca „specialist si consilier personal” al lui Gheorghe Strungariu, presedintele SC „Cerealcom” SA Vaslui. In mai putin de un an, Dulute a devenit omul de baza al elvetienilor ce finantau de fapt „Cerealcom”, mai exact „Salco Grain” AG. A fost nevoie de Inca un an ca „Cerealcom” sa intre in faliment, iar Dulute sa preia, pe SC „Salco Imobiliar” SRL, tot business-ul lui Strungariu. Adica 100.000 de hectare teren arabil si tot parcul de utilaje.

    Cu banii de la afacerea „Cerealcom”, Dulute a trecut la afaceri de anvergura. La sfarsitul anului 2001 infiinteaza SC „Agricost” SRL in Iasi. Peste doar cateva luni, Dulute apare din senin ca proprietar peste „Ulvas” Vaslui, cu 82,4% din actiuni. In februarie 2004, Dulute reuseste sa cumpere cea mai mare parte a activelor Insulei Mari a Brailei (IMB). Pentru 40 de ferme, terenurile de sub ele, numeroasele utilaje si masini din dotare, sediul central si singura trecere cu bacul peste Dunare Inspre IMB.

    Pentru ca ieseanul Dulute a semnat contractul abia In august 2012, statul a fost pagubit cu 16 milioane de euro, bani pe care nu i-a Incasat din graul pe care SC „Agricost” SRL trebuia sa-l dea anual Agentiei Domeniului Statului. Aceasta suma a rezultat dintr-un calcul foarte simplu. Astfel ca, redeventa de 607 kilograme data anual pe hectar daca o Inmultim cu peroada de doi ani in care nu a fost semnat contractul, adaugand plata anticipata a redeventei pe un an, se ajunge la suma de 16 milioane de euro, care a fost inregistrata cu minus in visteria statului.”

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Andreea Marin, la DigiFM, despre Mihaela Rădulescu: „Nu avem o rivalitate”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Andreea Marin a fost invitata lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM. Prezentatoarea de televiziune a vorbit despre rolul său de mamă, despre părinții săi dar și despre cariera sa.

“Am crescut cu niște mari cumpene în viață, cu niște mari greutăți, care m-au învățat că nu trebuie să îmi pierd capul și trebuie să rămân cu picioarele pe pământ, pentru că azi ne poate fi bine, mâine, dintr-un motiv sau altul, putem fi la pământ. Într-o zi, din copilul fericit care eram și avea orice, am ajuns să pierd totul, să pierd omul cel mai drag inimii mele, în brațele mele. Mama s-a stins, până am ajuns la spital, în brațele mele, iar eu aveam 9 ani. Lucrurile acestea te marchează. Dacă ești un om puternic, te ridici din genunchi și mergi mai departe.” , a povestit Zâna Surprizelor.

Cătălin Striblea a fost curios să afle ce resurse găsește un copil să treacă peste un astfel de moment.

“Nu trecem cu toții la fel peste un astfel de moment. Când am văzut în jurul meu doar tristețe și neputință, sora mea având doar 4 ani, în momentul în care l-am văzut pe tatăl meu, la 38 de ani, pierzându-și marea dragoste, simțindu-se vinovat pentru asta, deși nu a fost vina lui, cu doi copii mici, nevoit să se descurce în viață, mi-am spus că trebuie să devin puternica din casă. Și asta am devenit.”

Andreea Marin a povestit că, după moartea mamei sale, l-a văzut pe tatăl său cum se retrăgea singur, într-o cameră, seară de seară. Așa că, într-o zi, a luat-o pe sora sa și au cotrobăit prin camera respectivă, unde au găsit un caiet cu socoteli făcute pe 3 ani de atunci încolo. Erau calcule făcute pentru cheltuielile casei. Astfel, surorile Marin s-au gândit să îl ajute pe tatăl lor, așa cum puteau. Prin urmare, au renunțat la singurul lucru care le plăcea foarte mult: înghețata. Ele credeau că, astfel, tatăl lor va face economii.

Prezentatoarea a vorbit și despre programul său infernal din tinerețe.

„Prezentam știrile de seară, la ora 8, la ora 11 eram în tren, dormeam la cușetă până la 6 dimineața, la 7 eram la facultate la Iași. Mai ales atunci când aveam laboratoare, când aveam lucruri de la care nu puteam lipsi. Până seara, eram înapoi în București și prezentam știrile la Televiziunea Română. Dacă vrei, poți. Nu am avut timp de discoteci, cluburi.”

Andreea Marin a povestit câte ceva și despre fiica sa, Violeta.

“Nu are telefon. A avut de la bunica un telefon, nu mi-a plăcut ce se întâmplă cu el, nu îmi place idea. Amân cât pot de mult lucrurile astea. Are tablet pentru școală, dar are voie doar jumătate de oră pe zi pentru joaca pe tabletă. Există natură, există străduța din fața casei, cu copii. Gătesc destul de mult pentru că mi se pare foarte important pentru un copil să își creeze amintiri. Gândește-te că amintirile noastre din copilărie se leagă destul de mult de mirosurile din casă, mirosurile care vin din bucătărie. Vreau ca și ea să aibă aceste amintiri și bucurii. Nu am încurajat-o să se uite la televizor. Pentru ea, mama trebuie să fie mamă, nu vedeta de la televizor. A venit o dată de la școală, după ce cineva i-a spus despre mine, și mi-a zis <<Mami, dar tu ești vedetă și tati la fel!>>. I-am spus <<Revino cu picioarele pe pământ. Noi suntem părinții tăi și atât. >>. Consider că e o povară pentru un copil care are părinții cunoscuți, lucrul acesta, și că îi va fi mai greu să se dezvolte ghidându-se după celebritatea părinților. Vreau să crească cu acea normalitate. Eu văd că am făcut bine așa.”

Andreea a povestit că păstrează legătura cu Ștefan Bănică pentru că îi leagă Violeta. Ea este de părere că așa este matur din partea amândurora, mai ales că trebuie să se gândească la binele copilului. “Îți place, nu îți place, trebuie ca o viață întreagă să ai o relație cu omul respectiv și tu alegi cum să fie acea relație.”, a completat ea.

Cătălin Striblea a fost curios cum vede Andreea Marin “rivalitatea” cu Mihaela Rădulescu.

“Nu avem o rivalitate. Rivalitatea este între doi oameni care văd lucrurile în același fel, ori noi le vedem diferit, iar cred că asta se vede cu ochiul liber. Suntem profund diferite, cred că se observă asta.”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending