Connect with us

A-Z NEWS

In vacanta, Ioana Maria Moldovan a dat la pastrav de ziua ei (galerie foto)

Published

on

Reclame

Transfagarasanul, cascada si lacul Balea, barajul Vidraru, manastirea Curtea de Arges, Stana de Vale cu renumitul ei izvor de apa naturala, pesterile Scarisoara, Ursilor, Meziad, manastirea Ramet.

Sunt locurile pe care Ioana Maria Moldovan, prezentatoarea “Povestirilor adevarate”, emisiune difuzata de luni pana sambata, de la 16.30, ACASA,  nu le-a ratat in vacanta de vara. Indragostita iremediabil de meleagurile romanesti vedeta ACASA a avut parte de o vacanta de vis.Unele dintre locuri le-am revazut dupa multi ani, in altele am calcat pentru prima data. Nu a fost o vacanta planificata, ci pur si simplu ne-am hotarat, de pe o zi pe alta, sa ajungem in muntii Apuseni si Fagaras. Nu regret deloc alegerea facuta pe ultima suta de metri, caci ne-am intors cu multe amintiri minunate, mii de poze, am admirat in cei 1800 de km strabatuti cu masina peisaje frumoase, parca pictate si am ajuns in locuri desprinse de realitate”, marturiseste vedeta ACASA.

In vacanta de vara, Ioana a reusit sa-si invinga o fobie pe care o are din copilarie, raul de inaltime. “La Scarisoara pentru a ajunge la cel mai mare ghetar subteran din Romania, trebuie sa cobori cam 50 de m, pe o poteca ingusta cu scari metalice, prinse in stanca. Coborarea, intr-un decor salbatic, e abrupta si in combinatie cu frica mea de inaltime, a fost o adevarata peripetie pentru mine sa ajung in pestera. Dar am reusit, spre bucuria tuturor celor care faceau parte din grup care m-au aplaudat!”

Aventurile au continut in pestera Meziad, unde Ioana a trebuit sa faca fata asaltului miilor de lilieci. ”Adrenalina crestea cand auzeam vocea ghidului, care ne avertiza sa fim atenti ca daca mai facem trei pasi la dreapta sau la stanga, putem cadea cativa metri in gol. A urmat apoi sala de concerte a pesterii, unde rasunau sunetele stridente ale miilor de lilieci. Ghidul ne-a rugat sa folosim cat mai putin lanternele pentru a nu-i deranja. Unii dintre ei insa, erau agitati de prezenta noastra si au inceput un adevarat raid. Ii auzeam, ii simteam cum zburau, parca intrau in mine, e greu de descris in cuvinte ce am trait acolo. Dupa 45 de minute, am iesit teafara si nevatamata la suprafata, dar nu voi uita nicioadata aceasta experienta.”

In vacanta, Ioana Maria Moldovan si-a serbat si ziua de nastere.  Vedeta ACASA a primit urarea de “La multi ani” intr-un mod inedit. “Mi-a placut surpriza pe care mi-au facut-o cei dragi. Mi-au spus ca mergem sa mancam niste pastravi si cand am ajuns acolo, ma asteptau unditele pregatite. Am stat pe loc toata ziua, dar, din pacate, de data asta nu am prins nici un pastrav. Totusi mi-am facut poza cu cei prinsi de tata si Marian, asa ca amintire…”, spune Ioana.

De marti, 16 august, de la ora 16.30,  Ioana Maria Moldovan se intoarce, cu bateriile incarcate, in studio, alaturi de colegul ei Dan Cruceru, la “Povestiri adevarate”.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!