Connect with us

Libertatea presei

Valentin Jucan, membru CNA, în cazul ANAF: Ceea ce face acum Antena 3 se numește dezinformare și șantaj public

Published

on

Foto Credit: Facebook - Valentin Jucan

Valentin Jucan, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), spune că Antena 3 dezinformează şi face „şantaj public” prin modul în care prezintă decizia Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), care a notificat faptul că sediile Antena 1 şi Antena 3 trebuie eliberate în 5 zile, scrie Mediafax

„Ceea ce face acum Antena 3 se numeşte dezinformare şi şantaj public. De ce? Fiindcă Antena 3 ştia din august 2014, data hotărârii judecătoreşti rămasă definitivă, faptul că trebuie să îşi găsească alt sediu. Au sperat că vor fi ţinuţi în braţe”, spune Valentin Jucan, într-un mesaj publicat luni seară, pe contul său de pe reţeaua de socializare Facebook.

Valentin Jucan precizează că va sesiza plenul CNA în privinţa programului difuzat, luni, de Antena 3, referitor la notificarea ANAF.

Sediile posturilor de televiziune Antena 1 şi Antena 3 trebuie eliberate în cinci zile, respectiv până la sfârşitul acestei săptămâni, inspectorii ANAF prezentându-le notificarea de evacuare pentru a pune în executare sentinţa penală din 2013, potrivit căreia statul a intrat în posesia imobilelor.

 

Iata intreg meajul postat de membrul CNA Valentin Jucan pe pagina sa de Facebook:

„Ceea ce face acum Antena3 se numește DEZINFORMARE și ȘANTAJ PUBLIC.
De ce? Fiindcă Antena3 știa din august 2014, data hotărârii judecătorești rămasă definitivă, faptul că trebuie să își găsească alt sediu.
Au sperat că vor fi ținuți în brațe.
Iată comunicatul ANAF de astăzi:
„Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice București, în calitate de organ de valorificare împuternicit conform prevederilor OG nr. 14/2007, ca reprezentant al statului român-proprietar al imobilelor ce au fost confiscate și trecute în proprietatea privată a statului, libere de orice sarcini, în baza unei sentințe judecătorești, a notificat astăzi, 15.02.2016, în scopul evacuării, persoanele juridice care ocupau imobilele anterior menționate”.

Notificarea de evacuare s-a realizat în vederea punerii în executare a sentinței penale nr. 701/26.09.2013, rămasă definitivă prin decizia penală nr. 888/A/08.08.2014, pronunțată de Curtea de Apel București, Secția a II-a Penală.

Termenul pe care îl au la dispoziție persoanele notificate este de 5 zile lucrătoare de la data notificării, așa cum este reglementat la art. 1039 din legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, cu modificările ulterioare, se menționează în comunicat.

ÎN LEGĂTURĂ CU PROGRAMUL DIFUZAT ASTĂZI DE ANTENA3, în legătură cu notificarea ANAF, VOI SESIZA PLENUL CNA. ”

 

„DEZINFORMĂRI și MINCIUNI !
Este vorba de o mutare a sediului, nu de întreruperea emisiei. Nu le întrerupe nimeni emisia.
Conducerea Antena3 știa de mult timp că va trebui să elibereze sediul în favoarea statului român care trebuie să recupereze prejudiciul de 60 milioane euro realizat de Dan Voiculescu.
Ceea ce vedem acum este doar circ și șantaj la adresa ANAF, pe banii românilor.

UPDATE 7:13pm: (fază de tip XANAX)
Chirieac:
„Este încă o zi neagră a democrației românești.”
„Spiritul Antena3 nu poate fi ucis.”

UPDATE 7:04pm: Dana Grecu strigă după libertatea presei ca și cum această libertate implică sustragerea de la achitarea obligațiilor către stat, cu atât mai mult cu cât este vorba despre o hotărâre judecătorească. Cumva libertatea presei = libertatea de a fura?

UPDATE 7:00pm: Antena3 comentează punerea în executare a unei sentințe judecătorești definitive și irevocabile:
„Se dorește scoaterea Antena3 de pe piață.”
„Ziariștii sunt împinși pe scări.”
„Execuție, nu executare.”
„ANAF, dă la cap, ca să murim de frică.”
„Este un abuz ce se întâmplă azi.”
„Le suntem incomozi.”

UPDATE 6:53pm: Acum nu se mai vorbește doar de „regimul Băsescu”. Acum este vorba și despre „regimul Ponta” și „regimul tehnocrat Iohannis”. (Ultimul „regim” inventat de Antena3 este cel mai tare! Păi nu era Gâdea cu șeful Cancelariei Prezidențiale, Mihalache, în Germania și SUA?)

Ce a recuperat pâna acum statul din prejudiciul uriaş de peste 60 de milioane de euro: Fiscul a valorificat până acum doar o vilă din Predeal a Cameliei Voiculescu pentru suma de aproape 400.000 de euro și un apartament din Kiseleff al mogulului, pentru aproape 350.000 euro.

În total, 750.000 de euro. Aşadar, după un an şi jumătate de la sentinţa definitivă de condamnare şi confiscare, Statul român a reuşit să recupereze doar 1 la sută din valoarea întregului prejudiciu din dosarul lui Voiculescu.”

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Libertatea presei

VIDEO Dragoş Pătraru despre scandalul Doina Gradea şi Jurnaliştii TVR: Jos labele de pe TVR!

Published

on

Dragoș Pătraru, realizatorul emisiunii „Starea Nației” de la TVR, a publicat joi, pe site-ul pătraru.ro, o serie de înregistrări în care președintele-director general al instituției, Doina Gradea, vorbește insultător la adresa jurnaliștilor de la Știrile TVR și afirmă că aceștia ar merita „pumni în gură”. Ea spune, conform înregistrărilor, că e „nevoită” să intervină în politica editorială când sunt derapaje și spune că ziariștii Televiziunii publice sunt „hateri de profesie”, noteaza Hotnews.ro

Dragoș Pătraru spune că face aceste dezvăluiri în calitate de avertizor public, el reclamând, la începutul mesajului video: acțiuni de intimidare, amenințări, cenzură, abuz de putere, încălcarea valorilor și normelor etice ale TVR, decizii editoriale împotriva interesului public, decizii financiare împotriva bugetului public. El declară că tot ceea ce afirmă va dovedi cu probe adunate în ultimele șapte luni.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Politicienele PSD care vor daune de la Times New Roman nu vor să plătească taxa de timbru!

Published

on

Foto Credit: Libertatea

Cele cinci femei din PSD care au dat în judecată reprezentanții site-ului Times New Roman pentru un articol pamflet și vor daune de câte 100.000 de euro cer instanței să nu plătească taxă de timbru de peste 8.000 de lei. Irina Tănase, Gabriela Firea, Viorica Dăncilă, Carmen Dan și Lia Olguța Vasilescu cer Tribunalului București diminuarea valorii taxei de timbru stabilite de judecător de la peste 8.000 de lei la 120 de lei, anunta ziarul libertatea.ro

În acțiunea depusă la instanță, Irina Tănase, primarul Capitalei, Gabriela Firea, ministrul Afacerilor Internelor, Carmen Dan, ministrul Muncii, Lia Olguța Vasilescu și premierul Viorica Vasilica Dăncilă, cer câte 100.000 de euro de la reprezentanții site-ul Timesnewroman.ro, după ce a publicat în luna martie un articol pamflet despre iubita liderului PSD Liviu Dragnea, Irina Tănase. Pentru acest articol, Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) a decis amendarea firmei care administrează site-ul Timesnewroman.ro și a autorilor cu 16.000 de lei, titlul “Curva lui Dragnea, asaltată de PSD-iști, …’’ fiind considerat discriminatoriu la adresa femeilor din PSD.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Libertatea presei

Replica Agerpres la criticile aduse pentru cenzură: „Respectarea standardelor jurnalistice nu reprezintă cenzură”

Published

on

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a venit cu un răspuns oficial în urma acuzelor de cenzură după ce un material a fost scos de pe site-ul agenţiei. Agerpres spune că „respectarea standardelor jurnalistice nu reprezintă cenzură” şi în scopul de a manifesta deschidere totală asupra activității editoriale a agenției, conducerea a decis că, timp de o lună, fluxul de știri externe al AGERPRES să fie disponibil public. Astfel, folosind datele de logare (UŞER: externe și PAROLA: agerpres), se arăta într-un comunicat de presă, remis RADAR DE MEDIA

 

În urma articolului apărut pe site-ul www.flux24.ro, cu titlul „#Proteste: Agerpres critică agenția germană de știri că nu știe cum e cu ordonanțele Guvernului”, în care AGERPRES este acuzată de critici aduse unei agenții de presă străine, precum și în urma altor apariții în mediul on-line ale subiectului, a fost verificat fluxul Redacției Politici Internaționale – România în lume.  Prin această verificare au fost identificate trei știri care încălcau Codul Deontologic al Jurnalistului din cadrul AGERPRES, precum și procedurile interne ale agenției.

 

Jurnalistul AGERPRES trebuie să prezinte în mod corect, obiectiv, complet şi echidistant evenimentele. Astfel, autorul unei știri nu are voie să își exprime punctul de vedere cu privire la evenimentele relatate sau să ia poziție cu privire la acestea, pentru a nu distorsiona conținutul original. Amintim că știrea de agenție este obiectivă și imparțială, și nu cuprinde puncte de vedere subiective ale autorului.

În cazul de față, redactorul AGERPRES a adăugat conținutului anumite note redacționale prin care atrăgea atenția cu privire la posibile inexactități incluse în știrile originale – ale dpa și AFP, fără să își consulte superiorul ierarhic și exprimându-se în numele întregii redacții. În prima știre publicată la ora 20:36, cu titlul „Agenția DPA remarcă participarea președintelui Iohannis la manifestația de la București au fost adăugate următoarele note:

LOGO AGERPRES

„’Am venit aici (…) ca să-mi arăt indignarea. O gaşcă de oameni politici cu probleme penale vrea (…) să slăbească statul de drept’, a spus Iohannis în faţa camerelor care filmau, în mijlocul protestatarilor din Piaţa Universităţii, în apropierea centrului capitalei. (nota redacţiei Agerpres: parantezele din citat indică omisiuni ale DPA)”.

Decretele intră în vigoare imediat şi sunt ireversibile, chiar dacă parlamentul încearcă ulterior anularea lor’ explică în încheiere DPA, referindu-se evident la ordonanţele guvernului, fără a face distincţia între cele simple şi cele de urgenţă”.

În cel de-al doilea material publicat de către redactorul AGERPRES la ora 20:55, cu titlul „AFP: Peste 10.000 de români, inclusiv preşedintele, împotriva unui proiect de graţiere”, acesta face următoarele precizări:

„’Este inadmisibil să se schimbe legislaţia şi zeci, chiar sute de politicieni să fie albiţi’, s-a indignat el. (nota redacţiei Agerpres: AFP nu oferă traducerea exactă a frazelor complete ale preşedintelui, aşa cum au fost ele înregistrate şi redate inclusiv de Agerpres)”.

Guvernul social-democrat al lui Sorin Grindeanu a publicat miercuri două decrete (n. red. Agerpres: ordonanţe) de urgenţă în virtutea cărora circa 2.500 de deţinuţi care ispăşesc pedepse de până la cinci ani închisoare ar fi graţiaţi, în timp ce mai multe infracţiuni ar fi decriminalizate”.

 

De asemenea, la ora 21:19, a fost publicat materialul cu titlul „Reuters: Mii de oameni protestează împotriva guvernului în România”, tot de către același redactor al AGERPRES. Acest text nu întrunea cele trei părţi esențiale ale unei ştiri scrise sub forma piramidei răsturnate: lead, corpul ştirii și final.

Astfel, conducerea agenției a luat decizia de a anula aceste trei materiale, urmând în tocmai procedura internă de anulare a știrilor.

 

De asemenea, referitor la declarația redactorului AGERPRES pentru www.paginademedia.ro: „Evident, şi redacţia online a agenţiei considerat că aceste ştiri merită difuzate”, menționăm faptul că acesta s-a folosit de mecanismele/procedurile interne pentru promovarea materialelor sale (pe care le-a semnalat ca urgente/importante) pe site-ul public www.agerpres.ro. Ca urmare, Redacția Online a preluat ca atare materialele respective, la cererea redactorului.

 

Totodată, Comisia de Etică și Disciplină din cadrul AGERPRES a fost sesizată în cazul de față, atât pentru cercetarea modului de anulare a știrilor, cât și pentru cercetarea redactorului în cauză.

Dincolo de toate acestea, AGERPRES nu a dorit să încalce prevederile incluse în contractele încheiate cu agențiile de presă mai sus menționate.

 

Mai mult, AGERPRES a acoperit editorial, prin știri text, foto și video, evenimentele legate de protestele de duminică, 22 decembrie 2017, realizând și sinteze privind relatările din presa internațională. Detalii la linkurile: https://goo.gl/ypWZDZ; https://goo.gl/msSw2X; https://goo.gl/unLtwF.

 

În scopul de a manifesta deschidere totală asupra activității editoriale a agenției, conducerea a decis ca, timp de o lună, fluxul de știri externe al AGERPRES să fie disponibil public. Astfel, folosind datele de logare (USER: externe și PAROLA: agerpres), vor putea fi analizate știrile corecte și echidistante oferite de AGERPRES partenerilor și publicului. Vă invităm să vă exprimați în continuare punctul de vedere despre activitatea noastră și vă asigurăm că scopul principal al Agenției Naționale de Presă AGERPRES este de a informa publicul la cele mai înalte standarde ale deontologiei jurnalistice.

 

Agenția Națională de Presă AGERPRES își prezintă scuzele pentru eventualele neplăceri provocate partenerilor și publicului. Echipa AGERPRES vă asigură că va face tot posibilul pentru a elimina în viitor astfel de situații.

Agenția îşi continuă misiunea de a informa prompt şi obiectiv, oferind presei, publicului și partenerilor noștri posibilitatea de a se conecta în permanenţă la ştiri şi materiale jurnalistice, interne și internaționale, de calitate.

 

SRR spune că a primit în 2017 mai puţini bani faţă de anii precedenţi de la Guvern

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending