Connect with us

ALL MEDIA

Vedetele au testat probele din „Câştigi în 60 de secunde”

Published

on

 

Cel mai tare gameshow din lume vine, în curând, şi în România. Antena 1 le aduce telespectatorilor, din această primăvară,   show–ul  „Câstigi în 60 de secunde”, un concurs incitant cu o miză de 50.000 de lei.   Mircea Badea, Razvan si Dani, Dan Capatos si Mihai Morar au testat cateva dintre probele de 60 de secunde.

Mircea Badea se considera cel mai neindemanatic om de pe pamant si totusi s-a incumetat sa dea o proba live la concursul adus de Antena 1 in Romania, ‚Castigi in 60 de secunde’. Tot ce a avut de facut vedeta de la ‚In gura presei’ a fost sa aseze trei mingi de golf una peste alta. Mihai Morar si-a pus in cap sa incerce si el o proba de la celebrul concurs in timpul emisiunii sale, „Rai daa buni”. Astfel, asistenta lui, Marina Dima si-a pus in cap un abajur. Nu l-a confundat cu o caciula, asa cum a confundat Monica Columbeanu o poseta acum ceva timp, ci a fosat pusa de Mihai Morar sa depaseasca una dintre probele propuse la „Castigi in 60 de secunde”.

Proba ce implica un biscuite a fost incercata de Dan Capatos la „un show pacatos”. Dan a trebuit sa incerce sa isi puna in gura un biscuite de pe frunte fara a si folosi mainile. Si la Neatza s-a testat una dintre dintre probele de la „Castigi in 60 de secunde”. Cu o singura mana o invitata a trebuit sa tine in aer trei baloane.

Daca au reusit sa iasa victoriosi din incercarile propuse de concursul ‚Castigi in 60 de secunde’ aflati de pe link urile de mai jos:

http://www.a1.ro/showbiz/funny/intrece-te-cu-mircea-badea-la-castigi-in-60-de-secunde-141253.html

http://www.a1.ro/tv/tv/mihai-morar-isi-testeaza-in-permanenta-asistenta-prezentatorul-rai-da-buni-a-pus-o-pe-marina-dina-sa-fie-veioza-in-emisiune-140609.html

http://www.a1.ro/showbiz/funny/daniela-crudu-la-castigi-in-60-de-secunde-141936.html

http://neatza.a1.ro/faze-tari/Castigi-in-60-de-secunde-cu-Razvan-si-Dani_5113.html

Toti cei care vor avea curajul sa devina concurenti in cadrul concursului, pentru a castiga premiul cel mare  vor trebui să depăşească 10 probe în care vor fi folosite exclusiv obiecte de uz casnic. Tot ce trebuie să facă românii pentru a intra în concurs este să acceseze site-ul dedicat concursului: http://castigiin60desecunde.a1.ro, să aleagă o probă de pe site din secţiunea cu acelaşi nume şi să încerce să o depăşească. Dacă reuşesc acest lucru în 60 de secunde, nu trebuie decât să se filmeze şi să încarce filmuleţul care le probează abilităţile în secţiunea << Înscriete-te>>.

Cei mai curajoşi au început deja să se înscrie pe site-ul www.câştigiin60desecunde.a1.ro cu filmuleţe prin care au demonstrat că în 60 de secunde îşi pot depăşi limitele şi timpul.

Unii au arătat că pot face un turn echilibrat din 4 mere, că pot construi o piramidă din pahare de plastic, pentru ca apoi să le readucă îmbinate la loc, iar alţii că pot arunca o sticlă astfel încât ea să cadă tot în în poziţie verticală.  Nu sunt scamatorii şi nici trucaje.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending