HomeALL MEDIAVedetele se implica in campania Respect18

Vedetele se implica in campania Respect18

Respect18, prima campanie care lupta impotriva consumului de alcool la minori realizata de o companie privata din Romania, isi propune sa descurajeze vanzarea de bauturi alcoolice tinerilor sub 18 ani. Initiata de InBev Romania in septembrie 2008, campania este sustinuta de vedete ca Iuliana Marciuc, Mihai Traistariu, Leonard Doroftei sau Dan Chisu care, in calitate de comercianti, afirma fara echivoc „Noi nu vindem minori alcoolului”!

In luna septembrie 2008, InBev a demarat campania Respect18, primul program de sensibilizare a comerciantilor cu privire la vanzarea de alcool minorilor lansat in Romania de o companie privata. Pe parcursul lunilor septembrie-noiembrie 2008, campania a urmarit informarea comerciantilor din Prahova asupra efectelor negative pe care alcoolul le are asupra adolescentilor, avand ca obiectiv responsabilizarea actului comercial.

Prin initiativa Respect18, compania ia atitudine si incearca sa determine o schimbare in constiinta sociala cu privire la gradul de accesibilitate al bauturilor alcoolice in randul minorilor. Astfel, mai multe personalitati din mediul de afaceri si din showbiz s-au alaturat campaniei si, in calitate de comercianti la randul lor, vin sa spuna „Noi nu vindem minori alcoolului”, asumandu-si rolul de ambasadori Respect18. Iuliana Marciuc, Mihai Traistariu si Dan Chisu sustin campania prin spoturi radio in care vorbesc despre experienta lor ca proprietari de afaceri si declara ca isi instruiesc personalul sa nu vanda alcool minorilor. Leonard Doroftei este prima persoana publica ce a sustinut campania Respect18, in calitate de gazda a evenimentului de lansare si lider de opinie.

Iuliana Marciuc detine lantul de restaurante „Asia” din Bucuresti, Mihai Traistariu este proprietarul mai multor supermarketuri in Bucuresti si Constanta, Dan Chisu detine cafeneaua „Deko” si restaurantul „Esperanto” din Bucuresti, iar Leonard Doroftei este proprietarul „Doroftei Pub” din Ploiesti.

InBev Romania a ales sa desfasoare campania Respect18 in Ploiesti, unde este amplasata una dintre cele doua unitati de productie. Un studiu efectuat de Inspectoratul Scolar Prahova in anul 2007 in randul liceenilor din judetul Prahova pe un esantion reprezentativ arata ca 92% dintre minori au consumat ocazional alcool si ca mai bine de jumatate din liceenii prahoveni au consumat alcool la discoteca. Sondajul realizat recent de InBev Romania in parteneriat cu Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO in cadrul campaniei Respect18 a aratat ca 55% dintre comerciantii din Prahova au vandut anul acesta cel putin o data alcool unui minor.mihai-treistariu

Campania Respect 18 continua o serie de actiuni de responsabilitate sociala incepute de InBev Romania in anul 2006 si orientate atat spre consumul responsabil de alcool in randul tinerilor cat si asupra protectiei mediului.
Campania Respect 18 se desfasoara cu sprijinul Comisiei Nationale a Romaniei pentru UNESCO, al Inspectoratului Scolar Prahova, al Inspectoratului Judetean de Politie Prahova si al Cord Impex. Partenerii media ai campaniei sunt: Radio Prahova, Wyl TV si TVR.
Campania Repect 18! este dezvoltata si pe o platforma online www.respect18.ro, unde cei interesati sunt invitati sa posteze comentarii si sugestii in sectiunea Forum.

Adela Catalina Bulic
Senior Account Executive
P R E S A G E
Public Relations & Public Affairs

Lasa un comentariu aici!

Written by

razvan.badea@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns