Connect with us

ALL MEDIA

Vedetele se implica in campania Respect18

Published

on

 

Respect18, prima campanie care lupta impotriva consumului de alcool la minori realizata de o companie privata din Romania, isi propune sa descurajeze vanzarea de bauturi alcoolice tinerilor sub 18 ani. Initiata de InBev Romania in septembrie 2008, campania este sustinuta de vedete ca Iuliana Marciuc, Mihai Traistariu, Leonard Doroftei sau Dan Chisu care, in calitate de comercianti, afirma fara echivoc „Noi nu vindem minori alcoolului”!

In luna septembrie 2008, InBev a demarat campania Respect18, primul program de sensibilizare a comerciantilor cu privire la vanzarea de alcool minorilor lansat in Romania de o companie privata. Pe parcursul lunilor septembrie-noiembrie 2008, campania a urmarit informarea comerciantilor din Prahova asupra efectelor negative pe care alcoolul le are asupra adolescentilor, avand ca obiectiv responsabilizarea actului comercial.

Prin initiativa Respect18, compania ia atitudine si incearca sa determine o schimbare in constiinta sociala cu privire la gradul de accesibilitate al bauturilor alcoolice in randul minorilor. Astfel, mai multe personalitati din mediul de afaceri si din showbiz s-au alaturat campaniei si, in calitate de comercianti la randul lor, vin sa spuna „Noi nu vindem minori alcoolului”, asumandu-si rolul de ambasadori Respect18. Iuliana Marciuc, Mihai Traistariu si Dan Chisu sustin campania prin spoturi radio in care vorbesc despre experienta lor ca proprietari de afaceri si declara ca isi instruiesc personalul sa nu vanda alcool minorilor. Leonard Doroftei este prima persoana publica ce a sustinut campania Respect18, in calitate de gazda a evenimentului de lansare si lider de opinie.

Iuliana Marciuc detine lantul de restaurante „Asia” din Bucuresti, Mihai Traistariu este proprietarul mai multor supermarketuri in Bucuresti si Constanta, Dan Chisu detine cafeneaua „Deko” si restaurantul „Esperanto” din Bucuresti, iar Leonard Doroftei este proprietarul „Doroftei Pub” din Ploiesti.

InBev Romania a ales sa desfasoare campania Respect18 in Ploiesti, unde este amplasata una dintre cele doua unitati de productie. Un studiu efectuat de Inspectoratul Scolar Prahova in anul 2007 in randul liceenilor din judetul Prahova pe un esantion reprezentativ arata ca 92% dintre minori au consumat ocazional alcool si ca mai bine de jumatate din liceenii prahoveni au consumat alcool la discoteca. Sondajul realizat recent de InBev Romania in parteneriat cu Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO in cadrul campaniei Respect18 a aratat ca 55% dintre comerciantii din Prahova au vandut anul acesta cel putin o data alcool unui minor.mihai-treistariu

Campania Respect 18 continua o serie de actiuni de responsabilitate sociala incepute de InBev Romania in anul 2006 si orientate atat spre consumul responsabil de alcool in randul tinerilor cat si asupra protectiei mediului.
Campania Respect 18 se desfasoara cu sprijinul Comisiei Nationale a Romaniei pentru UNESCO, al Inspectoratului Scolar Prahova, al Inspectoratului Judetean de Politie Prahova si al Cord Impex. Partenerii media ai campaniei sunt: Radio Prahova, Wyl TV si TVR.
Campania Repect 18! este dezvoltata si pe o platforma online www.respect18.ro, unde cei interesati sunt invitati sa posteze comentarii si sugestii in sectiunea Forum.

Adela Catalina Bulic
Senior Account Executive
P R E S A G E
Public Relations & Public Affairs

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending